Nye spillere på vei inn
Etter seieren mot Viking i går satte den sportslige ledelsen i Fredrikstad seg ned for å diskutere nye spillere. Det ga resultater.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123864
Opprinnelig postet av ffkmufc
Detta høres jo meget spennende ut. Likte spesielt det at spillerene er kjente for en del nordmenn! Håper vi får signert døm før brann kampen da!Tviler desverre på det. Det står at i ettermiddag får trolig klubben bekreffet prøvespill senere i uken. Dette tar nok litt tid er jeg redd.
---------------------------
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av ffkmufc
Detta høres jo meget spennende ut. Likte spesielt det at spillerene er kjente for en del nordmenn! Håper vi får signert døm før brann kampen da!Tviler desverre på det. Det står at i ettermiddag får trolig klubben bekreffet prøvespill senere i uken. Dette tar nok litt tid er jeg redd.
Kjente spillere for en del nordmenn, og så skal de prøvespille. Hva er det for noe tull ?? De er vel ikke gode da, eller ?? Tviler litt her også jeg. Blir litt tåkete for meg dette her.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har sagt dette i en annen tråd og jeg sier det her også.. se opp for ordet: prøvespill
Jeg la merke til det i den andre tråden, men jeg kan ikke lese alt samtidig. Og jeg er enig med deg. Prøvespill, merkelig.
jeg har sagt dette i en annen tråd og jeg sier det her også.. se opp for ordet: prøvespill
Nei, kjøp først og se om det holder i stedet! Det er jo sikkert bare snakk om noen skarve millioner for en spiller, med lønn og overgangssum. Såpass risiko må vi ta. Det går sikkert bra. Prøvespill? Hvorfor skal man kaste bort tiden på det? Nei, skriv kontrakt, og bare be spilleren om å møte til neste kamp. Helt meningsløst å la spilleren gjøre seg kjent med resten av laget, byen og forholdene. Legesjekk? Kontraktsforhandlinger? Hva skal vi med det? Tenk hvor mye bedre verden hadde blitt hvis alle klubber droppet prøvespill. Det hadde vært spennende det!
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
du ovrdramatiserer.. om en vet hva en henter hva er poenget med prøve.. forklar meg det ?Opprinnelig postet av keiko99
Nei, kjøp først og se om det holder i stedet! Det er jo sikkert bare snakk om noen skarve millioner for en spiller, med lønn og overgangssum. Såpass risiko må vi ta. Det går sikkert bra. Prøvespill? Hvorfor skal man kaste bort tiden på det? Nei, skriv kontrakt, og bare be spilleren om å møte til neste kamp. Helt meningsløst å la spilleren gjøre seg kjent med resten av laget, byen og forholdene. Legesjekk? Kontraktsforhandlinger? Hva skal vi med det? Tenk hvor mye bedre verden hadde blitt hvis alle klubber droppet prøvespill. Det hadde vært spennende det!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
du ovrdramatiserer.. om en vet hva en henter hva er poenget med prøve.. forklar meg det ?Opprinnelig postet av keiko99
FFK handler ikke i den butikken hvor varene kommer ferdig montert, rett hjem til deg. Vi må dra i butikken selv og evt. ta varen med hjem og se om den funker som den skal. "Ferdigmonterte spillere" koster gress. Det trodde jeg alle visste at ffk ikke har penger til.
Gjerningsmannen: du forklarer jo bare viss vass ikke noe mere en det... du vet selv at prøve spill = utryghet.... Rami var ikke på prøve kansje han skulle vært det nei du det er bare å ha dem rette folka så slipper en prøve spill..Les hva han skriver da. Spillere som er såpass gode at det ikke er noe poeng med prøvespill koster masse penger. Og FFK sitter som kjent ikke på noen stappfull pengesekk.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Gjerningsmannen: du forklarer jo bare viss vass ikke noe mere en det... du vet selv at prøve spill = utryghet.... Rami var ikke på prøve kansje han skulle vært det nei du det er bare å ha dem rette folka så slipper en prøve spill..
du forklarer jo bare viss vass ikke noe mere en det: Så bra at jeg ikke går enda lenger enn viss vass da! Hva nå det kan være.
med rette kontaktene så er det enkelt å skaffe spillere som en slipper å ha på prøve å det bør ikke koste så mye..
FFK har jo ikke råd til å ha speidere rundt om i diverse ligaer. Selvsagt har Eggen & co. en del kontakter, men hvor langt skal man gå i forhold til å stole på hva noen personer sier om en spiller? Det beste er jo å se spilleren i aksjon med egne øyne og danne seg et inntrykk. Helst bør det skje over tid ved at man har en ansatt speider som følger en spiller og gir rapporter til den sportslige ledelsen, men når klubben ikke har råd til det, så er det faktisk ofte et bedre alternativ å hente spillere på prøvespill enn å kjøpe kun basert på hva andre utenforstående kontakter har sagt.
En klubb som ikke har råd til å ha ansatt speidere som følger med på spillere, har i hvert fall ikke råd til å gjøre bomkjøp. Da er det faktisk bedre at man bruker litt mer tid på å invitere til prøvespill (der det er mulig). Det er en billig forsikring.
Min kritikk er at dette burde vært avklart tidligere. Sommerens nyervervelser burde allerede vært på plass nå.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er du full eller Keiko, nå er det mye usammenhengende prat på deg her syns jeg, slenger ut viss vass både her og der (for å bruke dine egne ord)full.... er ikke morgan en ny dirr ? jo har ikke han nettverk jo.. kunne vi om han bare hadde vært anstatt brukt det jo.. har du skjønt det nå ?
morgan har nettverk... bare se bala og dem i lyn.. kosta sikkert ikke så mye
Helt enig! Gleder meg til Morgan er her. da er det vi som skal finne gull i Afrika!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914