Nye spillere på vei inn
morgan har nettverk... bare se bala og dem i lyn.. kosta sikkert ikke så mye
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Er du full eller Keiko, nå er det mye usammenhengende prat på deg her syns jeg, slenger ut viss vass både her og der (for å bruke dine egne ord)
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er du full eller Keiko, nå er det mye usammenhengende prat på deg her syns jeg, slenger ut viss vass både her og der (for å bruke dine egne ord)full.... er ikke morgan en ny dirr ? jo har ikke han nettverk jo.. kunne vi om han bare hadde vært anstatt brukt det jo.. har du skjønt det nå ?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
morgan har nettverk... bare se bala og dem i lyn.. kosta sikkert ikke så mye
Helt enig! Gleder meg til Morgan er her. da er det vi som skal finne gull i Afrika!!
Nigerianerne i Lyn kom til NTG/Lyn som 16/17 åringer for å gå på skole og å spille fotball, disse spillerne kom igjennom Agentnetverket til Rune Hauge og Chelsea. Morgan Andersen hadde vel ikke så med de og gjøre før de ble proff spillere og skrev kontrakter. Selvfølgelig har Morgan kontakter, men vi får ikke benytta oss av det her og nå. FFK må gjøre ting på den måten det blir gjort no fordi resursene ikke har eller er der til speidere det er det jeg har snakka om, gleder meg like mye som alle andre til det, men Keiko det og si at det ikke er dyrt og fikse ting for en billig penge er vel ikke akuratt rette utsagnet. Men for all del det FFK trenger er egne som kan fikse den biten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914