Hans Erik Ramberg om FFKSupporter.net
- Bryr oss ikke om kritikken
Hans Erik Ramberg og Tarik Elyounoussi mener at spillerne ikke bryr seg om kritikken som har haglet fra egne supportere den seneste tiden.
- To seirer som skal til
For kritikken har virkelig haglet fra egne supportere i det siste. Spesielt synlig har kritikken vært på FFK-supporternes eget supporterforum ffksupporter.net. Alt fra Knut Torbjørn Eggens rolle, spillernes prestasjoner, manglende forsterkninger og klubbens styre har virkelig fått gjennomgå.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Patrioten
- Bryr oss ikke om kritikken
Hans Erik Ramberg og Tarik Elyounoussi mener at spillerne ikke bryr seg om kritikken som har haglet fra egne supportere den seneste tiden.
FREDRIKSTAD (TV 2 Nettavisen): - Det er svært få av oss som i det hele tatt leser hva som står på disse supportersidene. Av erfaring vet jeg at det er noen seriøse, men også mange useriøse mennesker som skriver innlegg på disse sidene, sier FFKs midtbanesliter Hans Erik Ramberg til http://www.fxt.no/tippeligaen/article691400.ece
- To seirer som skal til
For kritikken har virkelig haglet fra egne supportere i det siste. Spesielt synlig har kritikken vært på FFK-supporternes eget supporterforum ffksupporter.net. Alt fra Knut Torbjørn Eggens rolle, spillernes prestasjoner, manglende forsterkninger og klubbens styre har virkelig fått gjennomgå.
Men det er jo tydlig at de vet hva som skrives her allikevel. Så jeg tror de er inne å smugtitter, men ikke vil si det.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De trenger vel ikke smugtitte her for å vite hva som skrives. Det som skrives her vet jo alle om, selv TV er jo inne å formidler "budskapene" herfra. De snakker da med folk (som leser her inne).
Men det er jo tydlig at de vet hva som skrives her allikevel. Så jeg tror de er inne å smugtitter, men ikke vil si det.
---------------------------
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914