Husk meg
Brukernavn
Passord

Hans Erik Ramberg om FFKSupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jul 06, 09:04

- Bryr oss ikke om kritikken

Hans Erik Ramberg og Tarik Elyounoussi mener at spillerne ikke bryr seg om kritikken som har haglet fra egne supportere den seneste tiden.

FREDRIKSTAD (TV 2 Nettavisen): - Det er svært få av oss som i det hele tatt leser hva som står på disse supportersidene. Av erfaring vet jeg at det er noen seriøse, men også mange useriøse mennesker som skriver innlegg på disse sidene, sier FFKs midtbanesliter Hans Erik Ramberg til http://www.fxt.no/tippeligaen/article691400.ece

- To seirer som skal til

For kritikken har virkelig haglet fra egne supportere i det siste. Spesielt synlig har kritikken vært på FFK-supporternes eget supporterforum ffksupporter.net. Alt fra Knut Torbjørn Eggens rolle, spillernes prestasjoner, manglende forsterkninger og klubbens styre har virkelig fått gjennomgå.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 24 jul 06, 09:10
Jeg syns det er bra døm ikke leser her eller at døm bryr seg om det jeg! Helt enig i det Ramberg sier og bra at døm klarer å holde fokus!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 24 jul 06, 09:23
Klart det. Dette er jo supporter forum. Ikke spillernes eller trenernes forum ... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 jul 06, 09:46
Opprinnelig postet av Patrioten

- Bryr oss ikke om kritikken

Hans Erik Ramberg og Tarik Elyounoussi mener at spillerne ikke bryr seg om kritikken som har haglet fra egne supportere den seneste tiden.

FREDRIKSTAD (TV 2 Nettavisen): - Det er svært få av oss som i det hele tatt leser hva som står på disse supportersidene. Av erfaring vet jeg at det er noen seriøse, men også mange useriøse mennesker som skriver innlegg på disse sidene, sier FFKs midtbanesliter Hans Erik Ramberg til http://www.fxt.no/tippeligaen/article691400.ece

- To seirer som skal til

For kritikken har virkelig haglet fra egne supportere i det siste. Spesielt synlig har kritikken vært på FFK-supporternes eget supporterforum ffksupporter.net. Alt fra Knut Torbjørn Eggens rolle, spillernes prestasjoner, manglende forsterkninger og klubbens styre har virkelig fått gjennomgå.

Men det er jo tydlig at de vet hva som skrives her allikevel. Så jeg tror de er inne å smugtitter, men ikke vil si det.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 24 jul 06, 09:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men det er jo tydlig at de vet hva som skrives her allikevel. Så jeg tror de er inne å smugtitter, men ikke vil si det.
De trenger vel ikke smugtitte her for å vite hva som skrives. Det som skrives her vet jo alle om, selv TV er jo inne å formidler "budskapene" herfra. De snakker da med folk (som leser her inne).

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 24 jul 06, 10:42
Ikke rart at de gidder å lese det som står her på forumet. Det er alt for mye negative impulser her, kan jo ikke si at ffk suportere er særlig glad i klubben sin. Trudde det var meningen å støtte klubben i tykt og tynt jeg? Det er greit å komme med synspunkter, men de bør være med måte og ikke bruke "stygge" ord. Når jeg sitter på kampene får jeg frysninger på ryggen av all drittsnakkingen folk slenger ut...noen ganger er det flaut å være ffk-supporter. Hilsen En som er sikker på at ffk vil berge plassen sin i tippeligan.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914