Hva er det som skjer på klubbhuset i natt?
I følge min kilde har det pågått et møte på klubbhuset, som enda ikke var ferdig kl. 00.30.
Tilstede på møtet var/er Knut Torbjørn Eggen, Bjørn Jensen, Østlie, Morgan Andersen, noen tyske journalister og TV 2.
Håper dette gjelder noe som virkelig er positivt for klubben.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hva er det som skjer på klubbhuset i natt?
I følge min kilde har det pågått et møte på klubbhuset, som enda ikke var ferdig kl. 00.30.
Tilstede på møtet var/er Knut Torbjørn Eggen, Bjørn Jensen, Østlie, Morgan Andersen, noen tyske journalister og TV 2.
Håper dette gjelder noe som virkelig er positivt for klubben.
tyske journalister????
Merkelige greier... kanskje vi slal hente inn noen kjente tyskere??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hvor sikker er du på dette? Det må jo være noe ganske spesielt om møtet holdes på et sånt tidspunkt, og Morgan Andersen arbeider vel fremdeles for Lyn... Tyske journalister? Jørn Andersen inn i FFK?
Dette høres litt merkelig ut, men veldig spennende og interessant!
(om det stemmer)
stusset litt over de tyske journalistene og tv2,kanskje vi våkner til en god nyhet i morra??
Mener du trenerbytte,eller at Mr.Andersen får en stilling i klubben Costanza??
Nå ble jeg litt skeptisk her..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg velger å tro at det kommer en spiller fra tyskland, kanskje også en som ikke er helt ukjent siden det er journalister fra tyskland til stede.... hvis dette stemmer i det heletatt da...
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Costanza
Veldig spennende - og en ganske rar sammensetning av folk, synes jeg.
Hvor sikker er du på dette? Det må jo være noe ganske spesielt om møtet holdes på et sånt tidspunkt, og Morgan Andersen arbeider vel fremdeles for Lyn... Tyske journalister? Jørn Andersen inn i FFK?
Dette høres litt merkelig ut, men veldig spennende og interessant!
(om det stemmer)
Ja det lyder rart, spesielt dette med de tyske journalistene
Men dersom dette viser seg å være feil, da har både jeg , flere andre og leserne av forumet her blitt grundig lurt og det vil ikke gå upåaktet hen.
Men som sagt, kilden bør være ganske trygg, selv om det lyder som en veldig dårlig aprilspøk.
FFK på toppen i 2006
Eller feks Jügen Klinsmann som hjelpetrener for Eggen?
Kanskje Eggen skal bli tysk landslagssjef?
Neida, fra spøk til revolver... vi får vente i spenning. Dette hørtes litt "skummelt" ut på en god måte.
Får håpe det ikke betyr at vi selger Rami Shaaban, Trond Erik Bertelsen, Simen Brenne, Raio Piiroja eller Tarik Elyounoussi (våre mest ettertraktede spillere) til en tysk storklubb...
Sier ikke nei til 35-40 millioner for Bertie feks... men er nok ikke noe slikt tror jeg.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Men kan stemme det med at hvertfall tv2 og styret i FFK m.flere. var på klubbhuset til utover kvelden..
Jeg gikk forbi rundt kl 00:20 og da var det fortsatt lys i vinduene og tv2 bil utenfor.. hmmm
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av GurrBass
HVIS det er salg av en spiller,så tror jeg det er Shaaban som forsvinner..La oss nå for guds skyld håpe det ikke stemmer.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Jørn Moum
Høres merkelig ut det med disse journalistene tilstede!! Hvorfor har ikke vi da hørt en shit om det??
Hvis det skulle være en slags pressekonferanse eller slikt så blir jo det informert om!!
Fillern, klarer liksom ikke gå fra datan ennå heller
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan jo hende at Morgans kontaktnett allerede har begynt å spinne for FFK da... /me er spent og håper at man får sove...
tviler på at han bruker det på FFK, når han fortsatt er annsatt i lyn
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan jo hende at Morgans kontaktnett allerede har begynt å spinne for FFK da... /me er spent og håper at man får sove...
Tror vel ikke akkurat at Morgan har noen arbeidsoppgaver for FFK ennå. Ville hvertfall vært veldig illojalt overfor FC Søppel Oslo.
---
----
----
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Noen som har hørt noe mere? Håper ikke Rami forsvinner værtfall, han er meget viktig!
Det er vel det som er mest nærligende å tro, hvis tysk presse var her i natt, vi har nok ikke andre spillere som får tyske journalister hit, hvis det ikke er snakk om spilleforsterkning til oss og da må det være en profil i Tyskland.
Det er nok Rami som er på vei ut, kanskje jeg ikke tok så veldig feil likevel, når jeg skrev at hans siste kamp var mot Kogsvinger, tok feil med to kamper da.
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av ffkmufc
Noen som har hørt noe mere? Håper ikke Rami forsvinner værtfall, han er meget viktig!
Det er vel det som er mest nærligende å tro, hvis tysk presse var her i natt, vi har nok ikke andre spillere som får tyske journalister hit, hvis det ikke er snakk om spilleforsterkning til oss og da må det være en profil i Tyskland.
Det er nok Rami som er på vei ut, kanskje jeg ikke tok så veldig feil likevel, når jeg skrev at hans siste kamp var mot Kogsvinger, tok feil med to kamper da.
Da må vi jo få på plass en erstatter da! Men detta kan jo gjøra så vi får råd til en midtopper og en spiss også, for vi får vel en del penger for han?
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Nå er jo Thomas Myhre på klubbjakt igjen kanskje, da Charlton lurer på å kjøpe Isakson
Hvis han skal tilbake til Norge igjen tror jeg det heller blir Viking. De er jo på jakt etter ny keeper også. Hvis de ikke rykker ned da.
Håper på noe positivt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Hvis Rami forsvinner, og Thomas vil til Norge tror jeg affal FFK er en like stor mulighet som mye annet...jeg så føre kampen nå på tv2 og der sier dem at rami er den beste keeperen i TL.. jeg har ikke sett det.. jeg ville byttet rami med Thomas...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Så du ikke kampen i går? Om kanskje ikke den best, så er han iallefall en av de best. Nevn en bedre?!?
Til informasjon: Thomas spiller ikke i tippeligaen.....
Opprinnelig postet av keiko99
Hvis Rami forsvinner, og Thomas vil til Norge tror jeg affal FFK er en like stor mulighet som mye annet...jeg så føre kampen nå på tv2 og der sier dem at rami er den beste keeperen i TL.. jeg har ikke sett det.. jeg ville byttet rami med Thomas...
Er du i hele tatt positiv til noen av spillerene vi har?? Dyns du vil bytte bort alle sammen jeg.. Syns du ikke Rami redda oss i går?
FFK-Supporter
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 24 jul 06, 11:02
Endret: 24 jul 06, 11:02
FFK i Cupfinale 2006 !!!
-Vi var samlet i natt for å diskutere hvordan vil skal skaffe oss nye spillere, sier Knut Torbjørn Eggen til f-b.no
Ville rykter
Det gikk i går rykter om at både tyske journalister og TV2 var til stede på det nattlige møtet. Eggen avkrefter de vanvittige påstandene.
- Det var vi i ledelsen som deltok på møtet, forteller han, og forklarer:
-Etter kamp er det lettest å få samlet folk.
Leder Bjørn Jensen bekrefter ovenfor FB at møtet ga konkrete resultater, men vil ikke kommentere noen navn.
Hele saken her...
Jørn Moum
- Jeg ønsker ikke å kommentere navn, men vi ser på spillere i flere land. Det er navn som er kjente for en del nordmenn, sier en hemmelighetsfull Jensen.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av dracula
Rami var totalt glimrende i går.
Er det bare meg, eller har Shaaban en tendens til å stå litt langt ute på langskudd? Jeg mener i hvertfall det, og mener at det har blitt flere baklengs denne sesongen pga det. I farten kan jeg nevne kampene mot Hamkam, LSK og Viking i går. Så jeg er litt usikker på om han var så sjanseløs på disse målene som det hevdes?
I tillegg har han også flere ganger blitt straffet for å stå litt langt ute/ langt fremme på enkelte overlegg som har resultert i baklengs (RBK, Hamkam (treningskamp)).
Noen enige i mine betraktninger?
Som gammel keeper stod i hvertfall ikke jeg på 7-8 meter når spillet foregikk på 20-25 meters hold. Så slapp jeg heller så og si aldri inn langskudd ;)
Når det er sagt, er jeg enig at Shaaban var matchvinnende i går.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Jeg blir nesten litt skremt av dette. Å holde et slikt møte nå - like før august - midt på natta for å diskutere spillerforsterkninger... Disse diskusjonene om kroner og øre og hvem som er aktuelle burde vært gjort ferdig for lenge siden, slik at man på dette tidspunktet - eller helst tidligere - kunne begynt å forhandle med spillere og klubber om overganger. Dette synes jeg vitner litt om panikk, og resultatet kan være at klubben henter inn spillere de ikke har sjekket grundig fra før. Jeg etterlyser litt mer systematikk og planlegging i innkjøp av nye spillere.... Er det for mye å be om?
Nå er det sånn FFK mangler folk. Vi har ingen sportsjef. Mokkelbost er ikke med lengere. Morgan har ikke kommet enda, og Harry Hanssen er på ferie. Dette er selvfølgelig alt for dårlig! Vi er fremdeles på 2. div standard når det gjelder å drive klubben! Meget skuffende! Men at de drar i gang et slik møte nå, må jo tross alt være positivt. De prøver i det minste å redde stumpene. Eggen sin jobb er egentlig ikke sånt, men han trår til uansett.
Ære være plankebyen!
Jeg blir nesten litt skremt av dette. Å holde et slikt møte nå - like før august - midt på natta for å diskutere spillerforsterkninger... Disse diskusjonene om kroner og øre og hvem som er aktuelle burde vært gjort ferdig for lenge siden, slik at man på dette tidspunktet - eller helst tidligere - kunne begynt å forhandle med spillere og klubber om overganger. Dette synes jeg vitner litt om panikk, og resultatet kan være at klubben henter inn spillere de ikke har sjekket grundig fra før. Jeg etterlyser litt mer systematikk og planlegging i innkjøp av nye spillere.... Er det for mye å be om?
Ser ut som du synes det samme Eggen, han sa jo meningen sin på fredag. Ellers er jeg også enig.
Det er vel ikke uten grunn, at det er så amatørmessig som det er, det er jo 2. divisjons standard på styret og stell og det er jo sannheten også, da går det slik som gjør nå.
Her trenges det fornyelse i 2.dvisjonsledelsen, inn med Tippeligakompetanse, ikke bare Morgan, men fler.
Og kast ut de gamle traverne jo før jo bedre.
Eller, forsterkninger ja. Nei det hadde vi glemt. Vi i admin har hatt så mye å gjøre se. Få inn et par stykker på prøvespill.
Ta en tur over oslofjorden og se hva Sandefjord har fått tak i. Mektig imponert over hva de har forsterket med. Se og lær.
De ønsker å styrke hver lagdel og ikke bare med to som VG har skrevet.
Dette skriver Aftenposten.
Fredrikstad vil ha forsterkninger.
Fredrikstad håper å få på plass minst tre nye spillere så fort som mulig.
Etter kampen i går møttes arbeidsutvalget og den sportslige ledelsen i klubben for å diskutere mulige forsterkninger av laget.
- Fire-fem navn var oppe i diskusjonen, både norske og utenlandske. Vi må se på de mulighetene som er, sier FFKs styreleder Bjørn Jensen til Aftenposten.no.
Jensen vil ikke gå ut med noen navn før han vet om de er interesserte.
- I utgangspunktet ønsker vi én ny spiller i hvert ledd. Vi prøver å få dem hit til prøvespilling å fort som mulig, forhåpentligvis i løpet av uken, sier Jensen.
Ser ut som Eggen blir hørt etter sine uttalser på fredag.
Opprinnelig postet av RC2
Er det bare meg, eller har Shaaban en tendens til å stå litt langt ute på langskudd? Jeg mener i hvertfall det, og mener at det har blitt flere baklengs denne sesongen pga det. I farten kan jeg nevne kampene mot Hamkam, LSK og Viking i går. Så jeg er litt usikker på om han var så sjanseløs på disse målene som det hevdes?
I tillegg har han også flere ganger blitt straffet for å stå litt langt ute/ langt fremme på enkelte overlegg som har resultert i baklengs (RBK, Hamkam (treningskamp)).
Noen enige i mine betraktninger?
Som gammel keeper stod i hvertfall ikke jeg på 7-8 meter når spillet foregikk på 20-25 meters hold. Så slapp jeg heller så og si aldri inn langskudd ;)
Når det er sagt, er jeg enig at Shaaban var matchvinnende i går.
Hmm... På langskudd, med mindre du snakker om lobber, vil en keeper gjøre målet "mindre" av å stå lenger ute på banen.
Mener du han hadde hatt større sjanse til å redde gårsdagens kanonskudd (http://www.fxt.no/tippeligaen/article691271.ece) hvis han hadde stått på strek? Eneste sjanse til å redde slike skudd er om de kommer rett på keeper - og det er større sjanse for at de går rett på keeper dersom keeper gjør målet mindre, vettu.
Nå vet ikke jeg hvilket nivå du spilte på, men jeg mener seriøst du tar feil her.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Så lenge man snakker om prøvespilling, er det nok ikke spillere som man vet hva står for. hadde håpet på spillere som var klart bedre enn de som er i første 11 eren.
Kanskje spillerne vil på prøvespilling? For å lukte litt på sine potensielle lagkamerater?
Men jeg synes også det er rart at vi må ha folk på prøvespilling hvis spillerne er såpass kjente som det antydes fra ledelsen..
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
positive signaler og vil forsterke laget, noe som vi har etterlyst og har klaget på at det ikke skjer noe.
Men, endelig skjer det noe og dere er like kritiske. La nå spillerne få vise seg frem, så får vi eventuellt klage hvis de blir sendt hjem.
Opprinnelig postet av denialsander
Så lenge man snakker om prøvespilling, er det nok ikke spillere som man vet hva står for. hadde håpet på spillere som var klart bedre enn de som er i første 11 eren.
Kanskje spillerne vil på prøvespilling? For å lukte litt på sine potensielle lagkamerater?
Men jeg synes også det er rart at vi må ha folk på prøvespilling hvis spillerne er såpass kjente som det antydes fra ledelsen..
Sandefjord Fotball har signert 3,5 års kontrakt med den finske landslagsspilleren Tuomas Haapala. Den hardtarbeidende midtbanespilleren avsluttet i mai kontrakten sin i Manchester City og har vært på prøvetrening i Sandefjord siden torsdag. Tor Thodesen har blitt imponert over kvaliteten på den finske spilleren, og forhandlingene ble sluttført mandag formiddag. Tuomas ble hentet til Manchester City fra den finske seriemester Mypa i 2005
Skulle vel duge han, selv om han prøvespilt??????
Men Sandefjord har helt klart hentet to spennende spillere nå i finnen og nigerianeren.
Og kast ut de gamle traverne jo før jo bedre.
Nå synes jeg faen meg, unnskyld uttrykket, at dere bør skjerpe dere. Ledelsen kommer endelig med
positive signaler og vil forsterke laget, noe som vi har etterlyst og har klaget på at det ikke skjer noe.
Men, endelig skjer det noe og dere er like kritiske. La nå spillerne få vise seg frem, så får vi eventuellt klage hvis de blir sendt hjem.
Ehem.... kritisk? Håper du tar med deg selv i denne vurderingen da
www.norskefans.net
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Skulle vel duge han, selv om han prøvespilt??????
Bra sagt! Ingen grunn til å avskrive muligheten for at spillere på prøvespill er gode nok til å forsterke laget
Jepp, vi ligger 2 poeng forran vår sesongen nå........ og kun 3 poeng bak fjorårsesongen og hele 7 poeng foran 2004 sesongen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
tyske junarlister ja!!! selfølgelig har dere ikke fått med dere at claus bittman er klar for ffk da???hehe ffk i cl 2008
Det skal visstnok ha vært en eller to tyske journalister på plass for å se kampen mot Viking, av en eller annen grunn, (muligens for å se på Rami Shabaan), men de var selvfølgelig ikke med på møtet på klubbhuset etter kampen.
FFK på toppen i 2006
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914