Hva er det som skjer på klubbhuset i natt?
I følge min kilde har det pågått et møte på klubbhuset, som enda ikke var ferdig kl. 00.30.
Tilstede på møtet var/er Knut Torbjørn Eggen, Bjørn Jensen, Østlie, Morgan Andersen, noen tyske journalister og TV 2.
Håper dette gjelder noe som virkelig er positivt for klubben.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hva er det som skjer på klubbhuset i natt?
I følge min kilde har det pågått et møte på klubbhuset, som enda ikke var ferdig kl. 00.30.
Tilstede på møtet var/er Knut Torbjørn Eggen, Bjørn Jensen, Østlie, Morgan Andersen, noen tyske journalister og TV 2.
Håper dette gjelder noe som virkelig er positivt for klubben.
tyske journalister????
Merkelige greier... kanskje vi slal hente inn noen kjente tyskere??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hvor sikker er du på dette? Det må jo være noe ganske spesielt om møtet holdes på et sånt tidspunkt, og Morgan Andersen arbeider vel fremdeles for Lyn... Tyske journalister? Jørn Andersen inn i FFK?
Dette høres litt merkelig ut, men veldig spennende og interessant!
(om det stemmer)
stusset litt over de tyske journalistene og tv2,kanskje vi våkner til en god nyhet i morra??
Mener du trenerbytte,eller at Mr.Andersen får en stilling i klubben Costanza??
Nå ble jeg litt skeptisk her..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg velger å tro at det kommer en spiller fra tyskland, kanskje også en som ikke er helt ukjent siden det er journalister fra tyskland til stede.... hvis dette stemmer i det heletatt da...
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Costanza
Veldig spennende - og en ganske rar sammensetning av folk, synes jeg.
Hvor sikker er du på dette? Det må jo være noe ganske spesielt om møtet holdes på et sånt tidspunkt, og Morgan Andersen arbeider vel fremdeles for Lyn... Tyske journalister? Jørn Andersen inn i FFK?
Dette høres litt merkelig ut, men veldig spennende og interessant!
(om det stemmer)
Ja det lyder rart, spesielt dette med de tyske journalistene
Men dersom dette viser seg å være feil, da har både jeg , flere andre og leserne av forumet her blitt grundig lurt og det vil ikke gå upåaktet hen.
Men som sagt, kilden bør være ganske trygg, selv om det lyder som en veldig dårlig aprilspøk.
FFK på toppen i 2006
Eller feks Jügen Klinsmann som hjelpetrener for Eggen?
Kanskje Eggen skal bli tysk landslagssjef?
Neida, fra spøk til revolver... vi får vente i spenning. Dette hørtes litt "skummelt" ut på en god måte.
Opprinnelig postet av Costanza
Får håpe det ikke betyr at vi selger Rami Shaaban, Trond Erik Bertelsen, Simen Brenne, Raio Piiroja eller Tarik Elyounoussi (våre mest ettertraktede spillere) til en tysk storklubb...
Sier ikke nei til 35-40 millioner for Bertie feks... men er nok ikke noe slikt tror jeg.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Men kan stemme det med at hvertfall tv2 og styret i FFK m.flere. var på klubbhuset til utover kvelden..
Jeg gikk forbi rundt kl 00:20 og da var det fortsatt lys i vinduene og tv2 bil utenfor.. hmmm
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av GurrBass
HVIS det er salg av en spiller,så tror jeg det er Shaaban som forsvinner..La oss nå for guds skyld håpe det ikke stemmer.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Jørn Moum
Høres merkelig ut det med disse journalistene tilstede!! Hvorfor har ikke vi da hørt en shit om det??
Hvis det skulle være en slags pressekonferanse eller slikt så blir jo det informert om!!
Fillern, klarer liksom ikke gå fra datan ennå heller
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan jo hende at Morgans kontaktnett allerede har begynt å spinne for FFK da... /me er spent og håper at man får sove...
tviler på at han bruker det på FFK, når han fortsatt er annsatt i lyn
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan jo hende at Morgans kontaktnett allerede har begynt å spinne for FFK da... /me er spent og håper at man får sove...
Tror vel ikke akkurat at Morgan har noen arbeidsoppgaver for FFK ennå. Ville hvertfall vært veldig illojalt overfor FC Søppel Oslo.
---
----
----
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914