Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Stadheim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 jul 06, 01:18
Endret: 24 jul 06, 01:19
Denne mannen er virkelig noe FFK bør ha i tankene før neste sesong... denne karen er en klassespiller som kaster bort talentet sitt i Sogndal. I dag på TV2-sporten sa han også at han trenger å ta ett nytt steg videre i karrieren etter denne sesongen.

Henning Berg og Torgeir Bjarmann som representerer FC Lyn Oslo var på plass på Fosshaugadn Kæmmpuss og så han briljere mot Vinger. Tror ikke akkurat de ble skuffet etter rapportene å dømme.

Hadde han gått til en tippeligaklubb når saftklubben rykket ned for 2 år siden så hadde han vært å finne i landslagstroppen i dag, det er jeg ganske sikker på.

Jeg mener vi bør hente denne spilleren!

Hva synes dåkker??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jul 06, 01:21
Han har jo vært et talent i en årrekke, men aldri slått ordentlig gjennom. Usikker på om han har det som skal til for å bli en stabil spiller på høyt nivå, men ingen tvil om at han har store kvaliteter. Synes imidlertid han er en ganske motbydelig type... Han kler seg jo allerede som en Lyn-supporter, så glir sikkert fint inn i mijøet på Oslo vest.

Tror ikke han er typen vi trenger nå, og dessuten har vi neppe råd.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 jul 06, 01:27
Opprinnelig postet av Costanza
Han har jo vært et talent i en årrekke, men aldri slått ordentlig gjennom. Usikker på om han har det som skal til for å bli en stabil spiller på høyt nivå, men ingen tvil om at han har store kvaliteter. Synes imidlertid han er en ganske motbydelig type... Han kler seg jo allerede som en Lyn-supporter, så glir sikkert fint inn i mijøet på Oslo vest.

Vi trenger noen slike spillere vettu, som er litt annerledes. Neida, samme for meg åssen de ser ut, bare de spiller god fotball... Tipper Sogndal forlanger ca 3 millioner for han, men det vet jeg jo ærlig tatt ikke.... kommer vel helt an på hvor lenge han har igjen av kontrakten sin. Uansett spennende med en slik figur.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 jul 06, 15:06
Opprinnelig postet av Costanza

Hehe.. man skal vel ikke dømme etter klærneutsene. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener.
Alikevel betviler jeg at han er så veldig motbydelig type. Disse typene pleier ikke å bli værende i samme klubb så lenge av gangen, har jeg for meg i allefall. 
VI kan ike være så veldig kresne heller. Ikke rart at vi ikke får inn flere gode spillere hvis vi nekter bare etter antakelser etter utsene å bedømme. 

Eller hva costanza?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914