Stem på FFK-kampen
Opprinnelig postet av Patrioten
Ja, det kan vi vel... men er ikke det litt unødvendig når kampen i dag gikk på TV2? De fleste som ville se kampen i reprise kunne vel bare tatt den opp? Men, uansett, jeg gir den selvsagt en stemme selvom den ligger på harddisken på DVD-opptakeren min as we speak...
Får gjøre det i morra, er noe føkk med siden. Uansett vinner nok Start-RBK er jeg redd, egentlig ganske forståelig.
Den kampen er ikke med i avstemninga en gang. Vi leder nå
Veldig jevnt.
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK - Viking blir vist klokken 15:00
Trudde det var 15.40 jeg.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Lasse Båtstad
nå kommer det to stemmer hvert sekund.. Her må det væra noe bøll.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
En smart kamma supporter har drevet med noe fusk kan det se ut som les leserinnleggene her!!
skjønner ikke helt hvordan man kan fuske på en avstemning
men men..
FFK i Cupfinale 2006 !!!
fxt kan vel skjekke det vel??
Uansett overrasker det ikke meg at Kamma supporterne faktisk vil jukse for å se reprisen.. faktisk litt taper aktig det der, vinne for en vær pris!!
http://www.hamkam.no/presentation/chat/newsgroupQ.asp?sel=true&ng_id=1&clicked_id=110&menunames=Diskusjon&parent_id=110&nodeNumber=15
Sitat av Tapern
Nå driver tydeligvis FFK folk med det samme så vi må mobilisere for å sikre kamp reprise.. Kom igjen alle samme slett alle cookies dere har fra dagens dato i C:Documents and Settings
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
Opprinnelig postet av FFK Forever
Jepp se her.. her står fuskern frem.
http://www.hamkam.no/presentation/chat/newsgroupQ.asp?sel=true&ng_id=1&clicked_id=110&menunames=Diskusjon&parent_id=110&nodeNumber=15
Sitat av Tapern
Nå driver tydeligvis FFK folk med det samme så vi må mobilisere for å sikre kamp reprise.. Kom igjen alle samme slett alle cookies dere har fra dagens dato i C:Documents and SettingsCookies
ere mulig.. trodde ikke det gikk ann å synke så dypt.. ser også at flere andre sier at det ikke er juks siden alle kan gjøre det.. herregud!!
Dessuten gikk kampen vår på riksdekkende tv i går. De fleste som ville se den igjen tok den vel opp?
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 24 jul 06, 15:41
Endret: 24 jul 06, 15:41
FFK-Viking på tv2 zebra NÅ!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
2006: CL, RL, "the double"...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914