Brian West må vel erstattes?
Hvis det viser at skaden er så alvorlig at sesongen er spolert for han, da må vel ha han erstattes
Betyr det at det er to spisser på vei da, siden det er snakk at vi skal forsterke med en, før han ble skadet
skaden er nok ganske alvorlig
Synd for west som nå scorte i sin andre TL kamp på rad..
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Hvem jobber med spilleforsterkninger når Harry Hansen er på ferie, ja han er på ferie, er ikke rart at det ikke kommer forsterninger, kun vel drøyet med ferien til vi hadde fått tak i forsterkningene
"Vær forandringen du vil se..."
Eggen vil ikke si mye om hvor langt klubben har kommet i den etter hvert berømte jakten på forsterkninger.
- Vi jobber med ting, og forhåpentligvis skjer det noe snart.
I uka som gikk kom FFK-treneren med krass kritikk mot klubbens styre. Eggen vil ikke utdype kritikken nærmere.
- Jeg har sagt min mening om den saken, så akkurat det får dere heller spørre andre om.
Uansett, for tiden har vi verken daglig leder eller direktør i klubben, mens spillerutvikler Harry Hansen er på ferie. Det skal bli bra å få inn Morgan Andersen. Han er fra Fredrikstad, har mye erfaring – og kan fungere som den katalysatorer klubben trenger, mener Knut Torbjørn Eggen.
Skriver Nettavisen
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Patrioten
er ikke det deg da som har den jobben.. du forlangte jo her at vi skulle takke deg for den dansken som aldrig kom hitHvem jobber med spilleforsterkninger når Harry Hansen er på ferie, ja han er på ferie, er ikke rart at det ikke kommer forsterninger, kun vel drøyet med ferien til vi hadde fått tak i forsterkningene
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av FFKgutten
Ganske synd, Brian er etter min mening vår beste spiller... Han er så hurtig så han hadde trolig hadde glidd rett inn i startoppstillinga i de fleste klubber...
Skal være enig i at det er synd for gutten og laget at han skadet seg... men å si at han er vår beste spiller er ganske langt fra sant. Ja, han er rask som fy... men det er omtrent det hele også. Han hadde ikke glidd rett inn i startoppstillinga til de fleste klubber.
Jeg sier som jeg alltid har sagt; hadde Brian West hatt teknikk og ballkontroll hadde han ikke spilt for FFK, men kanskje for Liverpool, Real Madrid eller noe i den duren. Grunnen til at mannen spiller i FFK er at han er dårlig teknisk, altså passer han inn akkurat på dette nivået, ikke høyere.
God bedring uansett Brian, du kommer tilbake!
Si hva dere vil, men jeg mener Brian er bedre enn Tarik...
Tarik har kanskje større talent og alt det der, men utenom scoringen i dag har han ikke fått utteling. Det har Brian, og det er det som er det viktigste. Hjelper det Viking at Ødegaard var kanskje Norges beste 2 sesonger tilbake når han sjeldent overbeviser i stor grad?
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av keiko99
er ikke det deg da som har den jobben.. du forlangte jo her at vi skulle takke deg for den dansken som aldrig kom hitHvem jobber med spilleforsterkninger når Harry Hansen er på ferie, ja han er på ferie, er ikke rart at det ikke kommer forsterninger, kun vel drøyet med ferien til vi hadde fått tak i forsterkningene
Du er vel ikke den første som bør slenge med leppa, hvor er de 2-3 forsterkningene du sa skulle komme da?
Men for å holde meg til topic, nå bør vi grave litt dypere for å få inn en klassespiss, gjerne en som tør avslutte fra lengre hold enn 5-6 meter.....
Brian West virket også veldig pigg og var kanskje vår friskeste spiller de første 40 minuttene. Virket som han var på vei til å finne formen, derfor er dette ekstra kjedelig nå. Vi er et angrepsvåpen fattigere.
Opprinnelig postet av Costanza
Utrolig synd.
Brian West virket også veldig pigg og var kanskje vår friskeste spiller de første 40 minuttene. Virket som han var på vei til å finne formen, derfor er dette ekstra kjedelig nå. Vi er et angrepsvåpen fattigere.
Helt enig i at dette er synd... men det er virkeligheten for en fotballklubb. Skader og karantener blir det alltid, og da er det dumt at vi ikke har erstattere for Brian. Vi får håpe Martin Wiig spiser litt dunderhonning eller spinat og griper sjansen han garantert vil få etterhvert! Vi trenger uansett en ny midtspiss, kanskje Tuelo Johannessen? Eller Steffen Nystrøm? Ikke vet jeg, bare slenger ut av meg to navn med et enormt potensiale.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Vi trenger uansett en ny midtspiss, kanskje Tuelo Johannessen? Eller Steffen Nystrøm? Ikke vet jeg, bare slenger ut av meg to navn med et enormt potensiale.
Siden Tuelo Johannessen akkurat gikk på et ganske oppsiktsvekkende utlån til Bodø/Glimt (og scoret i debuten mot Moss i dag) så er hvert fall han ganske uaktuell. Skjønner ikke hvorfor Sandefjord slipper han, men noe sier meg at vi skal være glade for det. Steffen Nystrøm blir nok for dyr, spesielt om FFK er potensiell kjøper. Da vet Moss å skru prisene opp i været.
Nei, det kan nok hende vi må stole på Martin Wiig og Dag Frode Hornseth...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Prøver du å ødelegge enda en tråd Keiko?
Opprinnelig postet av ffkmufc
Prøver du å ødelegge enda en tråd Keiko?
Costanza, håper du skjønner hintet med gule kortet?
Brian skal opperes i morgen i følge http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=470
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914