Husk meg
Brukernavn
Passord

Vaksinerte mot langskudd?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 23 jul 06, 23:27
I løpet av kampen mot Viking tror jeg FFKs spillere hadde tre langskudd. To fra Kvisvik i kampens siste minutter - og en kanon fra Toth som ble blokkert av en forsvarsspiller.

Men det er mange, mange, mange, mange muligheter Guttæne har i løpet av kampen... Jeg tenker først og fremst på Ramberg (spesielt) og Brenne som i mine øyne har flere muligheter til å fyre av langskudd - men det skjer bare ikke.

Jeg har etterhvert sett mange kamper fra italia, spania, frankrike, nederland, osv, og der er det mange flere avslutninger fra langt hold. Greit nok at mange ikke går i mål, men det blir scoret mål fra 18-25 meter.

Er det bare jeg som savner langskudda, eller er det andre her inne som ser det samme?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 23 jul 06, 23:32
100% enig! Virker som om de hele tiden prøver å finne "den forløsende passningen".... litt sånn: "jeg tør ikke skyte.....kan ikke du prøve??"

Tror FFK hadde scoret fler dersom de hadde turt å brenne til fra 18-25 meter....

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til: 23 jul 06, 23:45
Ikke bare at vi hadde kanskje scora mer,vi hadde fått avsluttet angrepene våre også. Ser ofte at vi får kontra i mot,når vi "fekær" bort ballen ved motstanders sekstenmeter.Og når midtbanen i tilegg er såpass angrepsvillig,og litt treig hjemmover, er jo dette en uting..

Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06

Lagt til: 24 jul 06, 00:37
Godset og FFK har noe til felles der

Godset har 0 mål fra utafor 16metern!

---------------------------

Leve Godset og FFK

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 jul 06, 01:01
Ikke nok med at man kan skåre på langskudd, men det kan ofte komme returer ut av det.. Og disse kan det og skåres på, altså to sjanser kan skapes ut fra ett skudd.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 jul 06, 01:05
JA til flere langskudd. Spesielt fra Raymond, Simen og Jonna som skyter bra alle tre. Noe annet som er viktig med å fyre litt oftere er at vi slipper kontringer i mot når vi surrer bort ballen på 18-20 meter fra motstanderens mål... Nei, skyt heller hundre meter over, da kan hvertfall ikke motstanderen kontre oss i senk.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 24 jul 06, 08:24
Jeg tenkte på akuratt det samma! Blei irritert på Ramberg og Brenne i går, begge hadde flere gode sjanser på skudd, men velger heller å spille fikst. Skjønner ikke hvorfor døm skal til 5-meteren før døm skyter. 
På oppvarminga i går avslutta døm med skudd på mål, Simen hadde vell 3 skudd rett i krysset fra ca 20 meter!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914