Resultatene går i mot oss
Molde slo Odd 2-0 og Lyn ser ut til å slå Vålerenga, de leder i hvertfall 2-0 til pause.
Hvis vi skulle tape i morgen, grøsser av tanken, kan vi faktisk ligge fire poeng fra sikker plass.
Lyn 18
Molde 17
Viking 17
Ham-Kam 17
FFK 13
Hvis vi skulle tape i morgen, grøsser av tanken, kan vi faktisk ligge fire poeng fra sikker plass.
Lyn 18
Molde 17
Viking 17
Ham-Kam 17
FFK 13
vent til i morgen så for vi se
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Med de bortekampene vi har nå fremover,så skal vi ikke se bort ifra at det kan bli en realitet....desverre
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Her får vi ingenting gratis, nei... Ingen tvil nå at kampen i morra er den viktigste så langt i sesongen. Alt annet enn seier betyr trøbbel. Skikkelig trøbbel.
Men som den evige optimist jeg er vet jeg at det blir seier :-)
Bjørn Jervell Hansen
For første gang denne sesongen begynner det å bli en luke fra bånn og opp mot midtsjiktet. Tap i dag vil være grusomt, rett og slett. Det som skremmer meg er at det virker som om det brer seg en matthet over hele klubben - det gjelder både spillere (som selv ber om forsterkninger, ref. Raymond), ledelse (Eggen går ut og kritiserer eget styre) og supportere (inklusive meg, som klager og syter og gir uttrykk for pessimisme). I sum - FFK virker ikke som et vinnerlag akkurat nå...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914