Brenne er nøkkelen........
For øvrig tror jeg Brenne er best som den offensive av de to sentrale på midten i en 4-4-2-formasjon.
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
med 442 så kommer flere av gutta til sitt rette.. ta hoås som eks. han passer ikke inn i noe 433 så hvorfor legger ikke eggen om sier jeg bare
hvordan skulle laget sett ut med 442, mener du? hva blir den reelle forskjellen mellom 442 og 443?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av denialsander
laget blir vel ikke så store forandringen bare at som spisser passer hoås,west bedre sammen i 442 eller toth og west..Opprinnelig postet av keiko99
med 442 så kommer flere av gutta til sitt rette.. ta hoås som eks. han passer ikke inn i noe 433 så hvorfor legger ikke eggen om sier jeg bare
hvordan skulle laget sett ut med 442, mener du? hva blir den reelle forskjellen mellom 442 og 443?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ville gjerne sett 4-4-2 i stjerneformasjon. Med Jonna som defensivttenkende midtbanespiller, og Brenne offensivt. Kvisvik venstre og Tarik høyre. Dermed skyves Ramberg ut fra min oppstilling. Foran vil jeg ha Toth og Hoås. West kan de heller bruke som en superreserve hvis det trengs. Forsvaret gir seg selv.ja eller ramberg i stedet for brenne
Lurer på hvorfor ikke Eggen vil bruke Kvisvik på midtbanen hvor han er best, noen av dere som har noen teori på det?
Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på hvorfor ikke Eggen vil bruke Kvisvik på midtbanen hvor han er best, noen av dere som har noen teori på det?
Dette så vi mot Tromsø,da spilte Raymond på midten... Og etter min mening så var det den beste kampen hans i ffk-trøya!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ville gjerne sett 4-4-2 i stjerneformasjon. Med Jonna som defensivttenkende midtbanespiller, og Brenne offensivt. Kvisvik venstre og Tarik høyre. Dermed skyves Ramberg ut fra min oppstilling. Foran vil jeg ha Toth og Hoås. West kan de heller bruke som en superreserve hvis det trengs. Forsvaret gir seg selv.ja eller ramberg i stedet for brenne
I den formen de 2 er i nå , ja hvorfor ikke.
JA prøv Kvisvik på midten!Han spiller mer ball enn Brenne!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Jeg savner skikkelig stemning på tribunene. Det virker som selv noe av den klassiske Fredrikstad-optimismen har resignert blant folk flest. Det varsler ikke noe godt. Det bør gjøres noen grep, hva nå enn som bør gjøres, og det burde skje snart.
Jeg tror ikke en enkelt spiller er redningen for hele klubben akkurat nå, med mindre han scorer 45 mål :)
P.s. Det må bli seier i dag.
NB! Synge ekstra høyt og lenge mot viking.
Opprinnelig postet av Shadar
Det eneste som kan redde plassen er kollektivt samhandling, guts^2, tæl og spillerglede. Dette forusetter også å være godt nok trent, noe det kan diskuteres. Hvis ikke må de blåse i om de blir slitne og bare guffe på til de spyr. Det kreves mer innsats til høsten enn mange tror for å overleve i eliteserien. Hvor mange flere poeng har vi nå, etter halvspilt serie, enn sesongen 2004? Det er ikke mange..
Jeg savner skikkelig stemning på tribunene. Det virker som selv noe av den klassiske Fredrikstad-optimismen har resignert blant folk flest. Det varsler ikke noe godt. Det bør gjøres noen grep, hva nå enn som bør gjøres, og det burde skje snart.
Jeg tror ikke en enkelt spiller er redningen for hele klubben akkurat nå, med mindre han scorer 45 mål :)
P.s. Det må bli seier i dag.
NB! Synge ekstra høyt og lenge mot viking.
Men det som er vanskelig hvis du er for dårlig trena, er å komme med guts, tæl og spilleglede. Kroppens signaler gir ikke tilbake selv om hode vil. Og ja, jeg synes det ser klart ut som at laget vårt er dårlig trent. Jeg lurer faktisk hva de holder på på treningsfeltet ( uten at jeg gidder å dra å se på ). Se bare siste uttalelsen til Toth : Jeg er litt rusten, men etter et par dagers hvile er jeg vel bra igjen. Høres det bra ut. Virker ikke som kroppene dems tåler noen ting. Samme var det når Kvisviken ba om å bli bytta fordi han var sliten. Han som knapt hadde løpt. Laget bør vel trene kondisjonsmessig så de tåler en hel kamp ?? Og i tillegg når vi ser KTE stå oppe på tribunen og ser utover, og sier : Ja , dette ser ut som å være en bra treningsøkt. Ærlig talt jeg har begynt å tvile på det de driver med på treningsfeltet.
Opprinnelig postet av Costanza
Angående Simen Brenne. På forumet til Kanarifansen går det rykter om at han er klar for Lillestrøm. Står også på VGD. Sikkert bare sprøyt.
Hvis du ser bak han som starta innlegget på VGD så er han lite troverdig.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914