Eggen er missfornøyd med styret
Slik det ser pr. dato har ikke klubben penger til å gjøre de nødvendige grep på spillemarkedet. Noe trener Eggen også påpeker i siste utgave Plankehaugens medlemsblad. "Det er grunn til litt bekymring når det gjelder klubbens høye mål og visjoner om å spille i Europa om kort tid. I forhold til konkurentene er vi langt unna dette når det handler om penger til drift og spilleforsterkninger" skriver treneren. Og han forsetter. " For to, tre dager siden fikk hovedtreneren vite at vi har "litt" å kjøpe for i sommer: Skal vi komme videre, så holder ikke dette! Klubben må endres og forbedres mye i forhold til funksjonell styring dersom vi skal nå målet om å ligge i toppen av norsk fotball igjen". Sitat slutt.
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Folkens se hva NTB har gjort med innlegget mitt:
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Patrioten
Slik det ser pr. dato har ikke klubben penger til å gjøre de nødvendige grep på spillemarkedet. Noe trener Eggen også påpeker i siste utgave Plankehaugens medlemsblad. "Det er grunn til litt bekymring når det gjelder klubbens høye mål og visjoner om å spille i Europa om kort tid. I forhold til konkurentene er vi langt unna dette når det handler om penger til drift og spilleforsterkninger" skriver treneren. Og han forsetter. " For to, tre dager siden fikk hovedtreneren vite at vi har "litt" å kjøpe for i sommer: Skal vi komme videre, så holder ikke dette! Klubben må endres og forbedres mye i forhold til funksjonell styring dersom vi skal nå målet om å ligge i toppen av norsk fotball igjen". Sitat slutt.
Så sant ikke navnet ditt er Knut Johannessen(noe det kanskje er, for alt jeg vet), så er det nok ikke ditt innlegg som NTB har tatt dette fra.
Det er ikke meningen å ta fra deg den tydeligvis store gleden, men innlegget ditt er vel klipp og lim fra Demokraten sitt to dager før...?
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Eneste jeg har tatt fra Demokraten er den første linjen, ellers er resten sitert fra Plankehaugen..
Jeg så ikke linken til saken i går, hadde jeg gjort det, ville jeg ikke ha skrevet det for hånd slik jeg har gjort.
Men, så farlig er det vel ikke siden kilden til saken står der og det er jo Plankehaugen.
Nei, jeg er ikke Knut.
Hadde jeg ikke lagt det ut, ville vel ingen ha skrevet om det, det er vel sant?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Eggen, jeg er misfornøyd med deg også....
Ja, greit det........ Men når du ser hva vi klarer å vaske frem av nye spillere. Tror du du vi klarer å vaske fram en bedre trener enn KTE?
Personlig tror jeg Morgan kan gjøre mye for FFK, noe som også vil vise at Eggen er en god trener og får konsentrere seg om det han skal på treningsfeltet........ Eggen skal helt klart ha sin del av skylda for dårlige spillekjøp og at dem ikke klarer å finne gode spillere for billige penger. Moss er faktisk mye bedre enn oss på det området........
Selvsagt kan man ta feil og selvsagt går ikke alt etter planen, men dette lukter retrett og redde sin egen ræv-taktikk. Ansvarsfraskrivelse!
Går det til Helvete nå kan han jo bare si at han forsøkte å si ifra, og påpekte dette før det var for seint.
#18™
KTE innser at han ikke klarer å innfri sine tidligere "Løfter" / uttalelser m.m, så denne gangen velger han styret istenfor som tidligere "brønnpissere, spillere osv som syndebukker.
Kjære KTE gå i deg sjøl.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Lurer på hvor lenge Eggen får bli når Morgan Andersen dukker opp som leder i FFK. Tror helt ærlig att FFK har en sterk stal på papiret, både talent rutine og dyktige individualister men att Eggen ikke klarer og sette dem sammen til ett helhetlig lag. I og med at Drillo fikk så mye pepper i fjor bør nok ikke Eggen unslippe det samme hylekoret nei!
Sterk stall ?? Det synes ikke jeg. Laget synes jeg er dårligere enn det vi hadde høsten 2004. Til og med en halvskada Søderstjerna var bedre enn det Kvisvik er nå ( det forteller bare sitt ).
Lurer på hvor lenge Eggen får bli når Morgan Andersen dukker opp som leder i FFK. Tror helt ærlig att FFK har en sterk stal på papiret, både talent rutine og dyktige individualister men att Eggen ikke klarer og sette dem sammen til ett helhetlig lag. I og med at Drillo fikk så mye pepper i fjor bør nok ikke Eggen unslippe det samme hylekoret nei!
Nå skal jeg legge hodet ut til hogg, men det er min ærlige og oppriktige mening :Heller Addecoligaen med KTE en gull og mesterliga med antifotball/underholdningforetalsmannen Drillo. Når jeg betaler 220 kr for å gå på stadion, ønsker jeg å bli underholdt(Drillo kalller det fjas)og det provoserer meg.
Når det er sagt,synes jeg ikke Eggen skal sitte for enhver pris, kommer det et bedre alternativ, så skal jeg være den første til å klappe for det.Og Eggen skal ikke være fri for kritikk nei. Men ikke for at Drillo fikk pepper i fjor, men for at han ikke leverer.
Det samme synes jeg i høy grad også gjelder "super"Ray m.fler.Gleder meg til Morgan svinger pisken på kontorene.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Nå skal jeg legge hodet ut til hogg, men det er min ærlige og oppriktige mening :Heller Addecoligaen med KTE en gull og mesterliga med antifotball/underholdningforetalsmannen Drillo. Når jeg betaler 220 kr for å gå på stadion, ønsker jeg å bli underholdt(Drillo kalller det fjas)og det provoserer meg.
Når det er sagt,synes jeg ikke Eggen skal sitte for enhver pris, kommer det et bedre alternativ, så skal jeg være den første til å klappe for det.Og Eggen skal ikke være fri for kritikk nei. Men ikke for at Drillo fikk pepper i fjor, men for at han ikke leverer.Det samme synes jeg i høy grad også gjelder "super"Ray m.fler.Gleder meg til Morgan svinger pisken på kontorene.
Mosom du vel. Med den holdningen din kan vi like godt spille perlefotball i 2.div. Bare du blir traktert med bra fotball så er det nok. For meg så holder ikke dette. Da kan jeg heller se på breddefotball. Nok av underholdning å se på disse ( selv om dette går i slow-motion i forhold ).
Med potensiale mener jeg ikke primært dagens FFk, men det potensiale som ligger i utvidet nærmiljø, fotballtradisjoner, næringsliv, interesser osv.
Kunsten må være å kunne utnytte dette, og holde på en viss kontinuitet.
Ikke slik at nye interessenter kommer inn og sviser gamle som har hjulpet laget på frammarsj.
Foler fortsatt at det var det som skjedde med T.Høili, nye uten andre interessert enn profit dukka opp, paralelt med at "stormannsgale" tanker begynte å gjære innen for FFK kretser. Passet da godt å skvise ut de som egentlig hadde gjort FFK til en TL klubb.
Veit at dette vil iritere mange, som sier dette er snøen som falt i fjor. Delvis enig, men kanskje kan dette være en viktig delforklaring på FFK`s situasjon i dag. Krybba begynner å bli tom og hestene bites.
PS, en klok mann, mye klokere enn meg sa engang, den som ikke kjenner historien er dømt til å gjenta den.
(selvsagt kan dette utdypes mye mer, og sies på penere måter og med flere eksempler. Det overlater jeg til andre)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914