FFK - Viking
Dette var fra den store sjansen på slutten av kampen hvor både Hoås og Tarik hadde sjansen til å score!! hehe
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Så ut som et overtråkk eller no!?
SYND!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av ffkfmv
han røk mest sannsynlig akillesen..ute minst resten av denne sesongen. opereres imorgen=(
SYND!
Jeg kan garantere deg at han ikke røk akillesen. Det skal være helt sykt vondt, og mannen hadde da mest sannsynlig vridd seg i uutholdelig smerte!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Hadde den røket,så hadde han vel ikke klart å gå på beinet vel!??!??
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Tror ikke det er brudd heller
Også vil jeg benytte annledningen til å ønske Zoran velkommen tilbake som forsanger, jeg sto og venta på han og tilslutt kom han.... Utrolig ass, den mannen gir aldri opp!!
Stå på neste kamp også folkens, og husk: Vi synger for Fredrikstad laget.... Og for Dagfinn Enerly, som faktisk vinka med begge hendene idag
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av GurrBass
Sitat fra f-b : "Dessverre ser moldenseren ut som en nyfødt kalv der han forsøker å finne balansen i skuddforsøket."
Hm.. det utsagnet der syntes jeg er like patetisk som det vedkommende etpar rader bak meg sa når Hoås skulle igang med oppvarmingen.
"Ta å sett deg ned igjen æ"
Har ikke Hoås fått nok nå da? Syntes han gjorde det bra etter han kom inn jeg. Den sjansen der var det jo han selv som skapte ved å få med seg ballen og holde i den til medspillerne kom etter.
#18™
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Flott seier og bra kamp.Helt enig! Kanonredningen til Rami i andre omgang, er slike redninger som skiller seiere fra tap/uavgjort. Det er slike redninger vi savnet når han var borte... og da havnet vi desverre alt for fort på andre siden av vektskålen. I mine øyne ble Rami matchvinner igår.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av seal_dm
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.
Dette er dessverre et kjent problem, som det er vanskelig å gjøre noe med. Vi som er av den mer positive sorten kan heller prøve å spre vår optimisme ved å si "Det var synd" og "Stå på guttær" og heller la pessimistene seile sin egen sjø. Det viktigste er at laget får vår fulle og hele støtte. Å rope slengbemerkninger til sine egne spillere, er rett og slett usmakelig.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914