Dinamo zagreb
jeg setter veldig stor pris på om dere lager en egen plass til det.. bare jeg går inn på tråden Fotball Generelt så er det jo nye tråder for vær gang det er noe med den klubben... Å dere som prater om at ting er kjedlig.. ja dette er kjedlig
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
det som virkelig er kjedelig, er det du spyr ut av deg!
Opprinnelig postet av DeMeNteD
det som virkelig er kjedelig, er det du spyr ut av deg!gjøss for en oppførsel da.. er det ikke moderatorene som skal gi svar ???
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Ikke vær dum a!! De som frekventerer dette forumet her forstår jo at du hele tiden deler ut små stikk til Zoran. Jeg har jo fulgt med på deg lenge, men nå føler jeg at jeg må si i fra. Skjerp deg. Det eneste du oppnår med væremåten din er å skaffe deg flere uvenner enn du allerede har. Bruk heller energien på f.eks. å gjøre hjemmesiden din bedre....Opprinnelig postet av DeMeNteD
det som virkelig er kjedelig, er det du spyr ut av deg!gjøss for en oppførsel da.. er det ikke moderatorene som skal gi svar ???
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av keiko99
Ikke vær dum a!! De som frekventerer dette forumet her forstår jo at du hele tiden deler ut små stikk til Zoran. Jeg har jo fulgt med på deg lenge, men nå føler jeg at jeg må si i fra. Skjerp deg. Det eneste du oppnår med væremåten din er å skaffe deg flere uvenner enn du allerede har. Bruk heller energien på f.eks. å gjøre hjemmesiden din bedre....Opprinnelig postet av DeMeNteD
Han kikker på meg også, synes moderatene snart bør komme med det gule kortet til han.
Jeg har fulgt med på dette forumet en stund nå og hver gang jeg ser et innlegg fra keiko er det enten et kort, ikke veldig gjennomtenk innlegg, eller en kommentar der han rakker ned på noen.. Ikke veldig interesant lesing.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23