Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå frykter Eggen FFK-nedrykk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jul 06, 10:49
Dette kan en lese her

Var det ikke FFK som skulle bli en av dem 6 beste  ?    Det jeg kritiserer eggen for er søpla som han henter.. Det er kansje ikke mere ventet. Tremer bytte kan det hjelpe ?  Formaskjons endring fra 4-3-3 til 4-4-2.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jul 06, 11:39
Endret: 17 jul 06, 11:42
Opprinnelig postet av keiko99
Dette kan en lese her

Var det ikke FFK som skulle bli en av dem 6 beste  ?    Det jeg kritiserer eggen for er søpla som han henter.. Det er kansje ikke mere ventet. Tremer bytte kan det hjelpe ?  Formaskjons endring fra 4-3-3 til 4-4-2.

Målsettinga der kom vel etter at de vant de turneringane i vinter. Nærmere seriestart så hadde han nok ikke kommet med denne. Man så jo allerede i generalprøva på Hamar hvilken vei det bar. I den kampen var det klare markeringssvikt, og dette har bare fortsatt. Og KTE er ikke kar om å få retta på det.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 17 jul 06, 11:53
Har sagt det før, og sier det igjen. Vi trenger en ny trener.
Synes klubben skal jobbe med å finne en ny trener som kan begynne etter høstsesongen.
Så er det bare å håpe på at vi er bedre til å finne trener enn spillere.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 17 jul 06, 12:01
Hva har hendt .
Keiko har fått opp øya.
Det ver jo nettopp dette som har vært ett poeng for mange i hele år.
KTE forespeiler før sesongen plass på øvre halvdel, de "trofaste" supporterne ( eller seikællane) henger seg på.
Andre tipper mer nøkternt.
Når så TL hverdagen begynner, begynner også KTE å snakke om forsterkninger først for å nå sin målsetning, dernest for å sikre plassen.
Mao feilvurdering av TLnivå, spillergruppe eller egen ferdighet.
Dette har vi også sett før, ikke noe nytt.
Det nye er faktisk bare at FFK ikke klarer å hente noe kvalitet på sommeren, det har de jo klart tidligere.

Derfor forsatt bedre å være uspiselig, enn seikæll og jeg fortsetter med brønnpissing i flg KTE.
PS velkommen som brønnpisser Tore Pedersen, etter at du i går uttalte at FFK har hentet kvantitet ikke kvalitet i det siste.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jul 06, 14:11
Endret: 17 jul 06, 14:15
For noen av oss har, som du sier, dette vært et poeng lenge. Tok opp dette i en tråd 4-5 kamper før serien var halvspilt. Fikk mye pepper da fordi det ikke var spilt mange kampene. Nå er vi faktisk halvspilt, og vi ligger, igjen, nede i sørpa. Vi har ikke hevet oss på tre år i Tippeligaen slik jeg ser det, i hvert fall ikke til de andre lagene. Det er fortsatt 11 lag som er bedre enn oss. FFK anno 2006 er selvsagt bedre enn FFK anno 2004, men alle de andre lagene har også blitt bedre.

Nå begynner vi også å se et lite skille på tabellen, det er ikke lengre noen få usle poeng oppover, det er brått seks poeng opp til en sjetteplass nå. Det er ennå to poeng opp til Hamkam på åttende, men det blir litt feil å telle antall poeng noen ganger også, det holder ikke å vinne neste kamp og tro at vi er på åttende om Hamkam taper, det er tross alt tre andre lag i mellom også som sikkert også kommer til å ta poeng utover. Med andre ord, en trepoenger i neste kamp trenger ikke lengre gjøre at vi gjør et byks på tabellen.

Det mest skremmende er likevel det dracula skriver om forsterkningene. For i 2004 og 2005 så fikk vi inn de nødvendige forsterkningene for å heve laget. I 2004 hadde vi egentlig griseflaks på overgangsmarkedet, vi traff blink med Bora og Siem tipset oss om Piiroja. Tenke seg til, den kanskje beste signeringen vi har gjort er det Vålerenga som tipset oss om!

I fjor fikk vi forsterkninger på grunn av hjemlengselen til Raymond. Hva skal vi satse på i år? Det ser ikke ut som Eggen har lært noe fra tidligere år, men tror at alt ordner seg av seg selv til slutt. Dem så allerede tidlig i sesongen at vi trengte forsterkninger, det er en veldig lang stund siden april nå, over to måneder og alt vi har skuffet frem er en gammel ungarer som ikke hadde imponert i Tromsø, og noen underlige skruer på prøvespill som ikke holder mål. Er dette alt vi har skrapt sammen av spillermaterialet i løpet av to måneder? Hva tilsier at vi skal finne kvalitet frem til 31. august da? Tør vi stole på flaksen og at det kommer en fenomenal poenghøst også i år, eller får vi en nedtur også høstsesongen?

Hadde Eggen før sesongstart sagt at vi må kjempe for å unngå nedrykk, så hadde kanskje ikke skuffelsen vært så stor. Men når Eggen, og flere av spillerne, hevder til stadighet at laget er godt nok for å kjempe på den øvre halvdelen, så må det jo være noe med Eggen som gjør at han ikke får ut potensialet i laget. Han ser tydeligvis potensialet, men klarer ikke å få det ut.

Nykomponerte Sandefjord ligger over oss på tabellen, Hamkam som solgte unna sentrale spillere før seriestart ligger foran oss på tabellen. Mange av lagene har mistet sentrale spillere, vi mistet ingen før vårsesongen startet, alt vi trengte å gjøre var å hente inn forsterkninger.

Å sparke Eggen nå vil kanskje gjøre vondt verre, for det er vel neppe så mange gode trenere som vi kunne fått inn som erstattere. Det kan vi jo se også blant andre lag i Tippeligaen, de finner ingen meriterte trenere og har laget en ny trend, nemlig å ansette spillere med stor erfaring i steden for. Det begynner å minke på ledige slike også.

Håpet er selvsagt at vi skal treffe blink med et spillerkjøp, Eggen holder liv i FFK i Tippeligaen i år også. Så kommer Morgan Andersen med sitt større nettverk, slik at vi kan hente spillere fra et større nettverk enn det Eggen & Co sitter med, for det virker mest som om de ser mot tilfeldige spillere mens de venter på en ny mail fra Patrioten.

Blæh, langt innlegg rett etter at jeg har stått opp :|

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 17 jul 06, 14:39
Når man i avisen leser at det ikke fins kapasitet på speidersiden i klubben, blir jeg lettere sjokkert. Hvorfor valgte man da rett før sesongstart å ansette nok en hjelpetrener? Er Ahlsen bare "stallfyll" I trenerstallen? Hva med å benytte ledige midler til å ansette en som har nettverk og kompetanse på det å hente spillere? 
Harry Hansen som i en periode nå har hatt ansvar for den biten, har også tidligere vist manglende kompetanse på den akkurat biten. Har trua på Eggen som trener, men vi trenger etter min mening mer kompetanse på det å hente nye spillere.

Håper at Morgan kommer før kontraten hans utløper i Lyn, for jeg har null tillit til klubben hva spillerkjøp anngår.

Rød.... hvit... og patriot!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 jul 06, 14:48

Jeg er meget forundret over dette jeg også. Se hva Ham-Kam klarer å hente. De har mindre budsjett og færre tilskuere enn oss. Argumentene til Eggen har også vært mange. Først var det bare økonomien som var problemet. SWå var det at FFK ikke kan plukke fra øverste hylle, fordi det ikke er en stor nok klubb. Ikke attraktivt nok. Nå er det visst mangel på speiding. Burde ikke dette vært fikset før serien begynte?

Håper de har vært klar over at de ikke har hatt noen speidere? Eller kom det som et sjokk på hele klubben? Det er sørgelig å se at i løpet av de årene i tippeligaen så har de ikke lært en dritt! 

Fredd

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 jul 06, 14:58
Endret: 17 jul 06, 14:59
Jeg er stort sett enig med de tre foregående innleggene (de før Keiko).

Har tiltro til Eggen som hovedtrener for FFK, men synes ikke han har tydeligis ikke stor nok kompetanse og oversikt til å hente de rette forsterkeningene. FFK burde helt klart hatt en ansatt som hadde som hovedoppgave å kartlegge spillermarked og lete etter de rette spilletypene som hovedtrener signaliserer ønske om å hente. Dette henger også litt sammen med Tor-Kristian Karlsen sin kritikk mot klubben ang. det å speide på spillere.

Jeg betviler ikke Eggen sine ferdigheter på treningsfeltet og i kampsituasjon, men han er ingen mester når det kommer til forsterkninger og bør derfor suppleres med en som virkelig har oversikten på dette feltet.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 14:58
Opprinnelig postet av dracula
Hva har hendt .
Keiko har fått opp øya.
Det ver jo nettopp dette som har vært ett poeng for mange i hele år.
KTE forespeiler før sesongen plass på øvre halvdel, de "trofaste" supporterne ( eller seikællane) henger seg på.
Andre tipper mer nøkternt.
Når så TL hverdagen begynner, begynner også KTE å snakke om forsterkninger først for å nå sin målsetning, dernest for å sikre plassen.
Mao feilvurdering av TLnivå, spillergruppe eller egen ferdighet.
Dette har vi også sett før, ikke noe nytt.
Det nye er faktisk bare at FFK ikke klarer å hente noe kvalitet på sommeren, det har de jo klart tidligere.

Derfor forsatt bedre å være uspiselig, enn seikæll og jeg fortsetter med brønnpissing i flg KTE.
PS velkommen som brønnpisser Tore Pedersen, etter at du i går uttalte at FFK har hentet kvantitet ikke kvalitet i det siste.
tror jeg har hatt øya oppe lengere en hva du babler om

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 jul 06, 15:06
Dette kan en lese her

Gammelt nytt, dette uttalte han til Nettavisen i går, lurer på om ikke Demokaten har stjelt derifra.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 jul 06, 15:13
argh...  til og med jeg har mista trua nå.. faen... dette går til helvete...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 jul 06, 23:24
Ut med Eggen inn med Nordlie!
Hva har Eggen egentlig prestert som FFK trener de siste 3 åra??
Alle 3 åra så har vi ligget i bunnstriden. Gang på gang har Eggen hentet inn spillere som ikke holder mål.
Har vi ikke fått nok nå??

Det har hvertfall jeg. La oss få inn Tom Nordlie!
Eggen kan gå til Moss...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 23:39
Opprinnelig postet av FFK Forever
Alle 3 åra så har vi ligget i bunnstriden. Gang på gang har Eggen hentet inn spillere som ikke holder mål.

Eggen kan gå til Moss...
eggen har vel bare vært hovedtrener i 2 år for drillo var det ene året

Jørn Andersen er en jeg har tro på...

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 jul 06, 23:40
de siste 3 åra som FFK trener ja...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jul 06, 23:46
Opprinnelig postet av FFK Forever

Eggen kan gå til Moss...
eggen har vel bare vært hovedtrener i 2 år for drillo var det ene året

Jørn Andersen er en jeg har tro på...

Jeg er enig med deg når det gjelder Jørn Andersen, men spørs om han hadde giddet å trene lille Fredrikstad.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914