Gashi noe for oss ?
Han er jo mye bedre en brenne ?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Uansett, hvorfor skal vi bruker penger på en slik spiller når det er helt andre spillertyper vi trenger?
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av FFK1903
Mye bedre enn Brenne? Basert på hva da?skåre mål som teller mye
Uansett, hvorfor skal vi bruker penger på en slik spiller når det er helt andre spillertyper vi trenger?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Gashi vil koste en del penger og for meg blir det meningsløst å bruke alle ressursene på en spilletype vi ikke trenger mest. Helt feil prioritering. Det vi trenger er en sjef i forsvaret og kanskje en midtspiss. Det er der pengene bør brukes. Ikke på Gashi.
Opprinnelig postet av Patrioten
Lex skrev jo tidligere i uken at han var på vei til oss, er han det fortsatt Lex?
Jeg skal ikke si han er på vei til oss, men det var det jeg hørte...og som jeg sa tidligere var det et rykte...
Snakka med han som sa det til meg tidligere i dag, og hansa det igjen...vi får se og håpe...uannsett er det bra med konkuransje på midtbanen også, pluss at gutten scoorer mål...noe ikke FFK klarer...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
uannsett er det bra med konkuransje på midtbanen også, pluss at gutten scoorer mål...noe ikke FFK klarer...
Det blir vel litt feil å si ettersom han har til gode å score mål denne sesongen, og scoret fem mål i fjor. I år har han en målgivende, ingen i hele fjor.
Til sammenligning hadde Brenne seks mål og to målgivende i fjor. I år (med flere spilte minutter selvsagt) står Brenne med to mål og to målgivende.
Heia FFK
Det er vel det som er grunnen til at gashi vil bort...han får ikke nok spilletid...i dag var han man of the match...han hadde vært en glimrende spiller for oss...fatter ikke hva du kverrulerer på det for...
Jeg har sans for Gashi og skulle gjerne sett han i FFK, men nå er ting faktisk sånn at klubben har begrensede ressurser og etter min mening blir det feil å bruke alle midlene på en spilletype som ikke er det vi trenger aller mest. Det er alfa omega å bruke de midlene man har på det man trenger aller mest.
Når det er sagt, Gashi er omtrent like ustabil som Simen Brenne. Det er en grunn til at han spilte seg ut av laget for å si det sånn.
Det er vel det som er grunnen til at gashi vil bort...han får ikke nok spilletid...i dag var han man of the match...han hadde vært en glimrende spiller for oss...fatter ikke hva du kverrulerer på det for...
Tror du snarest bør kjøpe deg en ordbok, for hvis du tror at kverulere er det samme som å rette opp i dine "faktaopplysninger" tar du feil...
Når det er sagt, det er mulig han er en habil spiller, men det er Brenne også, og det er Brennes plass som er den mest reelle å bruke Gashi på, så hvorfor vi skal bruke penger på en erstatter for Brenne har jeg ikke helt skjønt poeng med, da det er helt andre lagdeler som trenger forsterkninger.
Skjønner ikke at dere i det hele tatt gidder å diskutere det.
Gashi har vært på landslaget og var en av drivkraften på midten til VIF i fjor. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Rekdal bruker han isteden for Holm - men det er en annen sak.
Tar gjerne i mot Gashi - en spiller som garantert hever FFK
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Det er heller ikke primært hvem som er best av de to spillerne vi diskuterer, men om det er noe poeng i å bruke penger på å styrke en lagdel vi ikke i førsterekke trenger forsterkninger på. Han kunne vært dobbelt så god som Brenne for min del, jeg hadde selv da sett at FFK i førsteomgang styrket med en forsvarsspiller, så en skikkelig spiss.
Han er bedre enn noen på FFK sin midtbane idag.
Det hadde vært kvalitet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Gashi hadde vært en klar forsterkning.
Han er bedre enn noen på FFK sin midtbane idag.
Det hadde vært kvalitet.
Siden svarer meg, hvorfor skal vi finne en erstatter for Simen Brenne (det er den plassen Gashi er aktuell på, da han er mer enn offensiv kraft a la Brenne enn de to mer defensive Bjørkøy og Ramberg) når det er andre plasser vi trenger forsterkninger? Vi kan ikke bare hente spillere fordi dem er gode, vi må hente spillere vi trenger sårt, og det er ikke en erstatter for Brenne. Det blir for meg like dumt som om vi hadde sjansen på en bedre keeper enn Rami og begynte å bruke penger på å signere han med lønn og sign on fee. Vi trenger en spiss som scorer mål, og en solid midtstopper, vi trenger ikke bruke penger på en spiller som skal erstatte Brenne, hva skal vi gjøre av Brenne da? Eller er det meningen at begge to skal spille, så vi får en defensiv kraft på midten, slik at vi slipper inn enda flere mål?
For meg virker det som enkelte hiver seg over spillere bare de er gode, uten å tenke på hvor vi skal bruke dem. Hva om vi kunne fått Grindheim, Skjelbred, Hæstad og Strømstad billig også, skulle vi kjøpt alle sammen, kun fordi vi kunne, eller burde vi kjøpt inn spillere andre steder også?
Hadde Gashi vært så mye bedre enn Brenne som enkelte skal ha det til, og vi hadde kvalitet nok både på spissplass og i forsvaret så kunne jeg skjønt at dere ville ha inn en som erstattet Brenne. Men det er ikke tilfelle. Det blir for en like dårlig prioritering som om bilen har ødelagt lykter foran og bak, mens dere vil bytte ut sidespeilene på bilen som det ikke er noe galt med
Opprinnelig postet av FFK1903
At han har vært på landslaget og var god i fjor er egentlig ikke så viktig med tanke på hvor god han er nå. Det må være en grunn til at han ikke spiller også?
Brenne var også god ifjor, men har vel strengt tatt ikke vært i nærheten av det nivået iår? Grunnen til at Gashi havner på benken har vel med at Enga har langt flere valg på sentral midtbane enn det Fredrikstad har. Hva har vi som alternativer på sentral midtbane? En Christian Berg som har vært mer eller mindre skadet siden han og signerte og en Michael Røn som rett og slett ikke er god nok.
---
Nå er kanskje ikke Gashi mitt førstevalg blant spillere jeg kunne tenkt meg i FFK (Får se om jeg gidder å skrive ned noen refleksjoner i en annen tråd senere idag), men jeg er definitivt enig med Dracula som sier at Gashi = kvalitet. Derfor vil jeg si følgende til argumentet vedr Brenne vs Gashi: Det er 10 utespillere på et fotballlag. Med den spillerstallen FFK har, skulle det da helt utmerket vært mulig å få plass til både Brenne og Gashi blant de 10. Say no more...
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Når man skal forsterke et lag så mener jeg i hvert fall at den spilleren som skal hentes inn bør gå inn og ta plassen til den spilleren som per dags dato er svakest i startoppstillingen. Det ser jeg ikke hvordan kan skje om vi bruker alle pengene på Gashi...
Understreker igjen at jeg har stor sans for Gashi som fotballspiller og om vi hadde hatt mange millioner på bok så ville jeg gjerne hatt han i FFK!
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914