Husk meg
Brukernavn
Passord

Gashi noe for oss ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 jul 06, 15:38
synes brenne har vært dårlig i år.. og ikke gidder han løpe hjem heller.. det kunne man se gang på gang igår.. Bjørkøy og  ramberg  spurta hjem for å hjelpe forsvaret, mens brenne småjogga langt etter..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jul 06, 16:03
Aalesund var i forrige uke i kontakt med Ardian Gashi. Men sunnmøringen må vente til etter 5. august.

Jeg håper å se han i FFK i stedet jeg

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jul 06, 16:55
Opprinnelig postet av Husgutt
synes brenne har vært dårlig i år.. og ikke gidder han løpe hjem heller.. det kunne man se gang på gang igår.. Bjørkøy og  ramberg  spurta hjem for å hjelpe forsvaret, mens brenne småjogga langt etter..

Jeg har nevnt det mange ganger før, og det er at midtbanen det er noe feil med. De gjør verken jobben sin fremover eller bakover. Men stort sett alle her inne er fornøyd med de som flyr utpå der.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 jul 06, 17:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg har nevnt det mange ganger før, og det er at midtbanen det er noe feil med. De gjør verken jobben sin fremover eller bakover. Men stort sett alle her inne er fornøyd med de som flyr utpå der.

De kan jo ikke ha vært så dårlig, når de produserer og produserer sjanser til spissene som ikke klarer å lage mål????

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 18:00
vel. så du kampen igår? var ikke mye hjelp spissene fikk da..   skapte jo faen ingenting.. men nå  skuffa de fleste igår da. Tarik var helt usynlig..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 17 jul 06, 18:46
Endret: 17 jul 06, 18:46
Opprinnelig postet av Patrioten

De kan jo ikke ha vært så dårlig, når de produserer og produserer sjanser til spissene som ikke klarer å lage mål????

Sjekk hvor mange vi har sluppet inn da?  Det er vel ikke de fire bak alene sin skyld at vi aldri holder nullen? Sjekk måla FFK har sluppet inn iår så vil du se at de fleste målene har kommet enten ved at FFK mister ballen og motstanderen kommer i overtall mot forsvaret eller ved dødball til motstanderen og tilhørende svikt i markering.

Det er viktig å være klar over at det spillesystemet FFK spiller i år stiller større krav til midtbanespillernes løpskapasitet og disiplin enn andre systemer. Etter min mening virker det (også i år) som om våre spillere har mindre ork enn mange av motstanderlagene. Gang etter gang ser vi at laget (midtbanen spesielt) faktisk spiller brukbar fotball så lenge de orker, men gang etter gang synes jeg FFK mister helt taket siste tredjedel av kampen.

Mine personlige og helt subjektive ønsker når det gjelder spillerforsterkninger er derfor følgende:

1. plass (delt): En midtstopper, gjerne med fart, men det viktigste er at det er en ledertype, en som snakker. Dette savnet vi også før Bora dro. 
1. plass (delt): En midtbanespiller, en ledertype med løpskapasitet. En som går på banen i trening og kamp og hele tiden viser med- og motspillere "hvor skapet skal stå". Tenker på en med egenskaper à la Keane, Viera eller Linderoth.
3. plass: En spiss, forutsatt at han er klart bedre enn de vi har fra før.

Dersom ikke de to første ønskene kan innfris håper jeg at Eggen gjør noen grep når det gjelder spillesystem.

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 19:03
[

Jeg har nevnt det mange ganger før, og det er at midtbanen det er noe feil med. De gjør verken jobben sin fremover eller bakover. Men stort sett alle her inne er fornøyd med de som flyr utpå der.[/quote]

De kan jo ikke ha vært så dårlig, når de produserer og produserer sjanser til spissene som ikke klarer å lage mål????[/quote]

Sjekk hvor mange vi har sluppet inn da?  Det er vel ikke de fire bak alene sin skyld at vi aldri holder nullen? Sjekk måla FFK har sluppet inn iår så vil du se at de fleste målene har kommet enten ved at FFK mister ballen og motstanderen kommer i overtall mot forsvaret eller ved dødball til motstanderen og tilhørende svikt i markering.

Det er viktig å være klar over at det spillesystemet FFK spiller i år stiller større krav til midtbanespillernes løpskapasitet og disiplin enn andre systemer. Etter min mening virker det (også i år) som om våre spillere har mindre ork enn mange av motstanderlagene. Gang etter gang ser vi at laget (midtbanen spesielt) faktisk spiller brukbar fotball så lenge de orker, men gang etter gang synes jeg FFK mister helt taket siste tredjedel av kampen.

Mine personlige og helt subjektive ønsker når det gjelder spillerforsterkninger er derfor følgende:

1. plass (delt): En midtstopper, gjerne med fart, men det viktigste er at det er en ledertype, en som snakker. Dette savnet vi også før Bora dro. 
1. plass (delt): En midtbanespiller, en ledertype med løpskapasitet. En som går på banen i trening og kamp og hele tiden viser med- og motspillere "hvor skapet skal stå". Tenker på en med egenskaper à la Keane, Viera eller Linderoth.
3. plass: En spiss, forutsatt at han er klart bedre enn de vi har fra før.

Dersom ikke de to første ønskene kan innfris håper jeg at Eggen gjør noen grep når det gjelder spillesystem.[/quote]

Godt at det er flere som begynner å våkne opp her inne. Lista du setter opp er helt etter min smak, selv om jeg setter midtbanespilleren din helt på topp. Det er der nøkkelen ligger.   En sånn spiller gjør det lettere å være 4`er bak.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 19:09
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg synes det er altfor mange kamper i år vi knapt har skapt målsjanser. Og de sjansene spissene har hatt sjansen til å score på har de nærmest skaffa seg sjøl, så slutt å skryt at det er midtbanen sin fortjeneste.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 17 jul 06, 19:27
Opprinnelig postet av oleberg
Gashi er bedre enn Brenne punktum.

Skjønner ikke at dere i det hele tatt gidder å diskutere det.

Gashi har vært på landslaget og var en av drivkraften på midten til VIF i fjor. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Rekdal bruker han isteden for Holm - men det er en annen sak.

Tar gjerne i mot Gashi - en spiller som garantert hever FFK

enig, alle som har øyer å se med ser vel at vi trenger forsterkninger også på Brennes plass, han trenger å bli satt ut litt av laget og bli tent igjen, han ser uinspirert ut. Og i tillegg er han jo blitt direkte uvenner med ballen og gjør mange personlige feil. Noe som ofte resulterer i overgangsmulighet for de andre.

Og så blir jeg så oppgitt over den tight-fit looken hans, hvem har vel behov for å se fuglebrystet hans nesten sprenge seg igjennom skjorta og shortsen hans ligner jo en litt for stor speedo bukse;) (ref:godtepose) Kanskje hvis han får litt større plass i buksene at det blir fart på han. Dere kan jo selv prøve å løpe med balla i klem;)

For å gå tilbake til å være litt seriøs... Få solgt Wiig, ikke bare er han for dårlig for tippeliga, men han er jo faen meg drit-lat og, gidder jo aldri å løpe hvis han ikke har ballen, han jogger jo hele kampen. Det er bare en ting hater mer en talentløse folk, og det er de som er giddeløse. Han er det siste, talent har jo gutten, men han gjemmer det godt bak latskapen. Er jo andre og som ikke har slått til, men de fleste andre prøver i alle fall.

Og en annen ting, hvis FFK har så dårlig råd, og det finnes en spillerpool, hvorfor har INGEN av de jeg kjenner som driver eget firma, inkl meg selv, blitt spurt om å bidra til spillerkjøp?? Vet ikke om flere hadde bidratt, men det vet man jo ikke før man har spurt. Kun de samme som blir spurt om og om igjen tror jeg.

Mange driver og maser om trenerbytte, jeg har mer tro på bytte av styre og administrasjon. Det er en bedrift med en omsettning på over kr 35 mill, og ikke mange av de i administrasjonen har erfaring innen noe så stort. Heldigvis har de startet med å ansette "Candy King" og Morgan, men tiden hvor en tippeligaklubb kan styres av tidligere fotballspillere med minimal forretningserfaring, er forbi. Det er en underholdingsbedrift, ikke en fotballklubb.

med vennlig hilsen

Edero G. Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 06, 19:33
matin wiig? han har da ikke spilt på lenge?  ihvertfall ikke nok til å klage på han i år.. men enig i at han ikke er god nok. dessverre..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 18 jul 06, 09:26
Endret: 18 jul 06, 09:27
Er selvsagt enige med alle de som sier/skriver at det er spillere FFK sikkert hadde trengt bedre enn Adrian Gashi, men mitt poeng var bare at Gashi er (etter min mening) en kvalitetsspiller som hadde forsterket FFK.
Tror at enhver forsterkning (kvalitet) hadde hevet laget,  men når situasjonen er slik at selvsagt må prioritere burde  kvalitets spiss og forsvarer gått foran.

Mener fortsatt at innhentinga av Tronseth, Berg og nå Szekes er stallfyll.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 19 jul 06, 00:14
matin wiig? han har da ikke spilt på lenge?  ihvertfall ikke nok til å klage på han i år.. men enig i at han ikke er god nok. dessverre..

Nei, han har ikke fått mye spilletid, men allikevel altfor mye, at han får sjansen i hele tatt får meg til å begynne å lure på hvor dårlig stelt det a) er med Eggens kunnskaper b) hvor dårlig juniorene er c) hvor dårlig stelt det er med de andre i troppen som ikke får spille. 

Mitt poeng ang Martin Wiig var at han koster penger, akkurat som flere andre av "stallfyllet" som ikke leverer, de hever jo lønn, og ganske bra lønn og. Hadde noen som jobba for meg ikke "giddet" å yte sitt beste....YOU RE FIRED!!

Her har de fått en jobb som de fleste bare drømmer om, og så gidder de ikke yte sitt beste. De burde skamme seg.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914