Det finnes penger i FFK-systmet
– Vi har litt handlingsrom til å hente inn forsterkninger, men ikke til å sikre oss noen "storfisker".
Det sier Frode Kværneng – leder i FFK Sport ASA.
Han røper at klubben jobber frenetisk med å styrke stallen, men ønsker ikke å fortelle hvor mye penger de vil bruke. Ifølge Kværneng er det Harry Hansen og Knut Torbjørn Eggen som i øyeblikket sonderer terrenget.
– Når vil den neste nykommeren være på plass?
– Jeg ønsker ikke å si om det er en dag, to dager eller en uke til. Men jeg er trygg på at vi kommer til å styrke troppen i sommer, sier han.
– Vil dere bruke noe av overskuddet dere får inn ved stadionslaget på spillerkjøp?
– Som sagt har vi handlingsrom. Det finnes penger i systemet.
Dette betyr vel at de vil bruke penger fra overskuddet fra Stadionsalget?
Men ja, jeg håper i hvertfall de har vett nok til å hente inn forsterkninger og styrke konkurransen om plassene...
---------------------------
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av FFKgutten
Eller vi kan bruke alle pengene fra salget til å forsøke å sikre oss Keano og Zizou for resten av sesongen. Brått vinner vi Tippeligaen, Cupen, Royal League og hva det måtte være
Men ja, jeg håper i hvertfall de har vett nok til å hente inn forsterkninger og styrke konkurransen om plassene...
Den dagen denne stygge iren skulle befinne seg på FFKs midtbane konverter jeg til FK Sparta Sarpsborg.
"Vær forandringen du vil se..."
http://www.liverpoolfc.tv/team/squad/mellor/
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Kan jo hente Neil Mellor på lån fra LIverpool.
http://www.liverpoolfc.tv/team/squad/mellor/
helt klart
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av Patrioten
– Vil dere bruke noe av overskuddet dere får inn ved stadionslaget på spillerkjøp?
– Som sagt har vi handlingsrom. Det finnes penger i systemet.Dette betyr vel at de vil bruke penger fra overskuddet fra Stadionsalget?
Det syns jeg det er litt drøyt å konkludere med... han sier vel strengt tatt ikke det?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914