Husk meg
Brukernavn
Passord

Det finnes penger i FFK-systmet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jul 06, 20:49
Dette uttalte Frode kværneng til FB i juni:

Kværneng tror FFK-stallen blir styrket.

– Vi har litt handlingsrom til å hente inn forsterkninger, men ikke til å sikre oss noen "storfisker".
Det sier Frode Kværneng – leder i FFK Sport ASA.
Han røper at klubben jobber frenetisk med å styrke stallen, men ønsker ikke å fortelle hvor mye penger de vil bruke. Ifølge Kværneng er det Harry Hansen og Knut Torbjørn Eggen som i øyeblikket sonderer terrenget.
– Når vil den neste nykommeren være på plass?
– Jeg ønsker ikke å si om det er en dag, to dager eller en uke til. Men jeg er trygg på at vi kommer til å styrke troppen i sommer, sier han.
– Vil dere bruke noe av overskuddet dere får inn ved stadionslaget på spillerkjøp?
– Som sagt har vi handlingsrom. Det finnes penger i systemet.

Dette betyr vel at de vil bruke penger fra overskuddet fra Stadionsalget?

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 16 jul 06, 20:56
Endret: 16 jul 06, 20:57
Eller vi kan bruke alle pengene fra salget til å forsøke å sikre oss Keano og Zizou for resten av sesongen. Brått vinner vi Tippeligaen, Cupen, Royal League og hva det måtte være

Men ja, jeg håper i hvertfall de har vett nok til å hente inn forsterkninger og styrke konkurransen om plassene...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 16 jul 06, 21:01
Opprinnelig postet av FFKgutten
Eller vi kan bruke alle pengene fra salget til å forsøke å sikre oss Keano og Zizou for resten av sesongen. Brått vinner vi Tippeligaen, Cupen, Royal League og hva det måtte være

Men ja, jeg håper i hvertfall de har vett nok til å hente inn forsterkninger og styrke konkurransen om plassene...

Den dagen denne stygge iren skulle befinne seg på FFKs midtbane konverter jeg til FK Sparta Sarpsborg.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 16 jul 06, 21:08
Hehe... Kall han gjerne stygg, men jeg tror forsatt han er god nok til å kontrollere midtbanen. Du kan si mye om Keano, men du kan ikke nekte for at han har vært fantastisk god. Han har vært gull for United i mange år. Ta f.eks. CL- semifinalen mot Juve i Torino fra 99, da var han helt briljant. Tror neppe jeg har sett noe lignende før...

"Vær forandringen du vil se..."

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 17 jul 06, 01:00
Kan jo hente Neil Mellor på lån fra LIverpool.

http://www.liverpoolfc.tv/team/squad/mellor/

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 17 jul 06, 02:46
Opprinnelig postet av oleberg
Kan jo hente Neil Mellor på lån fra LIverpool.

http://www.liverpoolfc.tv/team/squad/mellor/

helt klart

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 17 jul 06, 01:46
Opprinnelig postet av Patrioten

– Vil dere bruke noe av overskuddet dere får inn ved stadionslaget på spillerkjøp?
– Som sagt har vi handlingsrom. Det finnes penger i systemet.

Dette betyr vel at de vil bruke penger fra overskuddet fra Stadionsalget?

Det syns jeg det er litt drøyt å konkludere med... han sier vel strengt tatt ikke det?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914