Spekulasjon
---------------------------
www.norskefans.net
Men man vet jo aldri.. hehe
FFK knuser ALL motstand!! :)
Opprinnelig postet av StianLarsen
HVis det med at Berthelsen blir solgt til Lillestrøm er sant, da kan det bety slutten for Vår kjære Eggen. Tom Nordlie har akkuratt fåt sparken i Start, kanskje han er på vei inn? Mye rykter ute og går, men må nesten bare spekulere litt jeg. Kan skje store forandringer i klubben vår hvis Berthelsen blir solgt, da mene rjeg at Styret kan ta hatten sin og gå!!!
Så så. Nå får vi roe nerva litt. Det er jo spekka med sladrekjærringer her inne som sier mye rart. Ikke ta nyheten om Bertie for god fisk enda.
Og hva i granhaugen tenker du på når du nevner Nordlie. Ser ikke akkurat for meg Nordlie og Morgan i samme klubb. Det er bare sinnsykt uaktuelt.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av Shadar
Forstår sammenhengen litt. Hvis Berthelsen blir solgt for mndre enn 20 mill, bør nok Eggen eller noen andre i styret gå. Dessuten tror jeg ikke mangel på innsats/trening blir noe problem under Nordlie.
20 mill? Han er vel knapt verdt 20% av det. Dersom vi får Kippe og Sundgot i bytte anser jeg det som en fair deal:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Forstår sammenhengen litt. Hvis Berthelsen blir solgt for mndre enn 20 mill, bør nok Eggen eller noen andre i styret gå. Dessuten tror jeg ikke mangel på innsats/trening blir noe problem under Nordlie.
20 mill? Han er vel knapt verdt 20% av det. Dersom vi får Kippe og Sundgot i bytte anser jeg det som en fair deal:-)
Vil være veldig fornøyd med Kippe i bytte, og at FFK får andel av sum ved videresalg.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Haha. Bertie er god han. Men tviler på summer over 5 mill.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av sklitakling
Haha. Bertie er god han. Men tviler på summer over 5 mill.
Han er kandidat for landslagsspill, ung, lovende - og har 2,5 år igjen av kontrakten. Sluttsummen blir mer enn 5 millioner for salg til norsk klubb. :)
Men jeg håper for guds skyld at vi ikke selger Bertie...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av StianLarsen
HVis det med at Berthelsen blir solgt til Lillestrøm er sant, da kan det bety slutten for Vår kjære Eggen. Tom Nordlie har akkuratt fåt sparken i Start, kanskje han er på vei inn? Mye rykter ute og går, men må nesten bare spekulere litt jeg. Kan skje store forandringer i klubben vår hvis Berthelsen blir solgt, da mene rjeg at Styret kan ta hatten sin og gå!!!
Skulle gjerne hatt Keiko i FFK jeg - men bare for 1-2 år. Går ikke lengre med en slik person. Kopi av Lasse Trulsen om noen skjønner hva jeg mener.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
2 år med Tom sammen med Morgan Kane hadde iallefall rensa opp i "det daukjøttet" som hadde vært.
Tommy & Tiger`n i ny utgave.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Vet ikke om jeg har lyst på han som fast trener. Men å leie han inn for å få i gang spillerene hadde ikke gjort noe. Det er jo ikke første gangen i år at FFK blir tunge i beina på sluttet. Tror rett og slett grunntreningen er for dårlig.
Når Kvisvik presterer å be om å bli bytta ut i kampen mot Lyn, fordi han er sliten, ja da må jeg også spørre åssen de trener. Det har vist seg i hele denne sesongen at de holder litt over 1 omgang, og så er det rett på ræva. De mangler kondis etter mitt skjønn.
Opprinnelig postet av dracula
Gjerne Tom Nordli i 2 år. Tror FFK trenger nytt og friskt blod på trenersida.
2 år med Tom sammen med Morgan Kane hadde iallefall rensa opp i "det daukjøttet" som hadde vært.
Tommy & Tiger`n i ny utgave.
Når du ser åssen Start har split så langt i tippeligaen får jeg inderlig håpe at Keiko aldri kommer til FFK. Jeg mistenker at hans idealer mht spillestil er forholdsvis ukompatibelt med den historien som FFK besitter. Jeg sier ikke at det er umulig, men det vil være veldig vanskelig å få FFK til å slå langt og jakte etter i mer enn en kamp før folk begynner å klage.
Og i Fredrikstad vil klager strekke seg helt inn i styre og stell, hvor det sitter folk som (tror de) har greie på fotball, og da vil det bli vanskelig med en mann som Nordlie, tror jeg.
Sånne som hans typer er temmelig påståelige, og vil ikke tolerere signaler fra ledelsen om åssen man bør spille.
Akkurat i dette tilfellet mener jeg at FFK har godt av den lange og gode historien i det å spille god fotball, og at dette er noe av det som kan gjøre FFK til en av bare et knippe fotballklubber som forsøker å spille god fotball uansett forhold og omgivelser.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914