Hva hvis Raio blir skadet?
Det kan jo skje, betyr det at juniorspillerne må trå til?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Nestemann på blokka regner jeg med er Jørgen Magnussen, hvis ikke Eggen finner ut at Bjørkøy kan spille stopper også da...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis Raio blir skadet, så blir det vel Tronseth og Szekeres som midtstoppere. Er ikke "verre" enn det, selv om det forsåvidt høres ganske ille ut...
Nestemann på blokka regner jeg med er Jørgen Magnussen, hvis ikke Eggen finner ut at Bjørkøy kan spille stopper også da...
Ville selvsagt sette på spissen, vet jo at vi har andre spillere, men hallo, det er jo ingen som når han til knærna.
Før kunne vi trøste oss med Bora, hvis Raio ble skadet, nå har vi ingen å tørste oss med.
Når du nevner stallfyll som Are, ungaren og Jørgen Magnussen, så kan det ikke bli annet enn nedrykk desverre, for disse holder ikke mål. Noe Are har bevis i flere kamper og Jørgen er ikke god nok for 11 engang.
Ungaren ble jo utspilt de grader av Storflor i går, utrolig at han ikke scoret, med dragningen sin.Og han skal være forsterkning.
Og en annen ting når Pål Andrè gikk ut, kom midtbanespilleren Mikael Røn inn , er han virkelig den eneste backupen vi har som høyreback, synes det bare blir mer og mer latterlig det Eggen driver med.
Skulle gjerne hørt en begrunnelse for at Magnussen ikke er god nok som erstatter for Raio, selv synes jeg det er større potensiale, og at han allerede er bedre enn Are Tronseth. Han har fått tillit i en tippeligakamp, den spilte han i fjor, og gikk av banen etter å ha vist en hederlig figur (5`er på VG-børsen om jeg ikke husker feil). I cup-kampen mot Sprint, var han banens beste. Og Jørgen Magnussen er ingen back, tidligere deffensiv midtbanespiller og ballfordeler som har blitt omskolert av "omskoleringsmannen Eggen" til midtstopper, og nå også back.
La gutten få slippe til i sin faste rolle, der han har spilt bunnsolid på rekruttlaget i flere år, nemlig på midtstopperplass.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Skulle gjerne hørt en begrunnelse for at Magnussen ikke er god nok som erstatter for Raio, selv synes jeg det er større potensiale, og at han allerede er bedre enn Are Tronseth. Han har fått tillit i en tippeligakamp, den spilte han i fjor, og gikk av banen etter å ha vist en hederlig figur (5`er på VG-børsen om jeg ikke husker feil). I cup-kampen mot Sprint, var han banens beste. Og Jørgen Magnussen er ingen back, tidligere deffensiv midtbanespiller og ballfordeler som har blitt omskolert av "omskoleringsmannen Eggen" til midtstopper, og nå også back.
La gutten få slippe til i sin faste rolle, der han har spilt bunnsolid på rekruttlaget i flere år, nemlig på midtstopperplass.
Magnussen har fått prøve seg i vinter på stopperplass, og jeg synes ikke han innfridde i det hele tatt. Han virker altfor usikker på dette nivået foreløpig.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av keiko99
jeg skjønner ikke hvorfor vi skal snakke om dette, men tamas er tenkt som en erstatter og jeg tror forsatt på at FFK vil hente inn en stopper av god klasse.. viktig å ha tro der
Hva er det som tilsier at vi skal tro så veldig på det keiko99 ?? Hittil så er det jo ikke noe å skryte av.
Opprinnelig postet av keiko99
Rune tro er viktig å ha. Tro og håp.
Det hjelper ikke keiko99. Jeg håper som bare den jeg, men det blir ikke bedre for det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914