Lite ressurser
Hvor mange skal han ha, før denne sesongen fikk han nok en trener , hvor mange er de nå ?
De burde jo heller vurdere å kutte ned på noen for å frigi øk.resurser.
De 3-trenerene på a-laget må vel være nok til å kunne vurdere spillere, HH har akkurat gått tilbake til sin jobb.
Hvor mange har andre klubber i adm og på trener siden ?
De rekker jo begge deler, om det er et problem så får de ta en av trenerene ut slik at han jobber med nye spillere. I årets sesong har vi mer trener ressurser enn i fjor. Det var kun siste del både Ahlsen, Eggen og Drillo hadde 3 årsverk tilsammen.
DEt ser ut som han prøver å finne unskyldninger for at de har gjort en dårlig jobb.
Det med å bruke tid bli patetisk, når vi ser hva de har hentet , det ser jo heller ut som hastverk er lastverk
Foruten å være enig med deg tomroar, synes jeg det også virker som KTE påny forsøker å bortklare sine feilvurderinger før seriestart.
Han mente at FFK med sitt mannskap ville havne på øvre halvdel, dette uten forsterkninger. Når han nå må ha forsterkning for å sikre plassen, vitner vel dette om en total feilvurdering. Dette dersom han ikke vil skyve all skylda over på spillerne og tilfeldigheter.
Hva med litt ydmykhet for en gangs skyld. Tror at vi alle tilgir, forstår og aksepterer at det er menneskelig å feile. Kunsten for KTE må bare være så enkel som å innrømme at han er menneskelig og har feilvurdert, men det virker som det er veldig vanskelig. Personlig kan jeg ikke ha den store tilliten til personer som aldri kan tillate seg å gjøre feil, men heller leter etter forklaringer og " brønnpissere".
Går sikkert under den siste betegnelsen.
Men det er fortsatt bedre å være uspiselig enn "seikæll".
PS urin ble av urbefolkninger benyttet til å rense sår og fjerne betennelser, så kanskje ikke å galt å være brønnpisser likevel
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Foruten å være enig med deg tomroar, synes jeg det også virker som KTE påny forsøker å bortklare sine feilvurderinger før seriestart.
Han mente at FFK med sitt mannskap ville havne på øvre halvdel, dette uten forsterkninger. Når han nå må ha forsterkning for å sikre plassen, vitner vel dette om en total feilvurdering. Dette dersom han ikke vil skyve all skylda over på spillerne og tilfeldigheter.
Husk nå endelig hvor vanvittige små marginer vi her snakker om: Hadde FFK tatt et par flere seire, noe som absolutt IKKE har vært utenfor rekkevidde, for å si det forsiktig, hadde situasjonen sett HELT annerledes ut, og ingen hadde vært interesserte i om KTE hadde innrømma feil eller ikke. Folkens, vi kan ikke operere med så liten avstand mellom himmel og helvete. For det begynner å bli trykkende imellom der, asså.
Hva med litt ydmykhet for en gangs skyld. Tror at vi alle tilgir, forstår og aksepterer at det er menneskelig å feile. Kunsten for KTE må bare være så enkel som å innrømme at han er menneskelig og har feilvurdert, men det virker som det er veldig vanskelig. Personlig kan jeg ikke ha den store tilliten til personer som aldri kan tillate seg å gjøre feil, men heller leter etter forklaringer og " brønnpissere".
Hva hadde det hjulpet FFK om KTE hadde innrømma at han har gjort en feilvurdering? Jeg ser liksom ikke helt hva vi kunne oppnå med det??? KTE er ansatt som trener i FFK, og derfor er han betrodd vurderinger, og han må også ta sin del av ansvaret for at vurderingene er rette. Men jeg klarer ikke med min verste vilje å se at KTE kunne ha gjort så mye annerledes. Han er, som meget seriøs klubbmann, ikke villig til å kjøpe mer enn han trenger, noe som etter min mening er en meget fornuftig plan hvis FFK skal tilbringe framtida i toppen av norsk fotball. Om vi ser på de spillerene som har kommet til FFK de siste åra, så vil vi se at det er en lønnsprofil på dem som er meget fornuftig for FFKs tross alt sårbare økonomi.
Urin i sin rene form er helt steril, og har så høy konsentrasjon av salter at den er desinfisernde, men så fort den kommer opp i en brønn (og derigjennom fortynna) blir det helt noe annet... Jeg tror nok jeg foretrekker at folk lar være, for å si det sånn...PS urin ble av urbefolkninger benyttet til å rense sår og fjerne betennelser, så kanskje ikke å galt å være brønnpisser likevel
PS urin ble av urbefolkninger benyttet til å rense sår og fjerne betennelser, så kanskje ikke å galt å være brønnpisser likevel
Hehe.. Det er vel en grunn til at man ikke gjør det lenger. Det funket ikke, selv om man forsøkte lenge!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Neon som vet om man har ansatt Talentspeidere i FFK? Dvs har de noen personer utenfor Fredrikstad som følger med på spillere - annet enn i Moss, Trondheim og Afrika.
Ikke engang RBK, med deres økonomiske muskler, har ansatt egne talentspeidere/agenter, så jeg har veldig vanskelig for å tro at FFK har ansatt noen talentspeidere...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FFK trenger hjelp skriver Demokraten.
Før sommerpausen annonserte Eggen og FFK-ledelsen at det ville komme forsterkninger når overgangsvinduet åpnet.
-Er du fornøyd med forsterkningene du har fått?
-Nei, vi har ikke styrket laget slik vi håpet på.
Forsterkninger betyr jo spillere som hever laget. Dessverre har det vist seg at vi ikke har penger til å handle på den hylla vi ønsker. Slik situasjonen nå er vi helt avhengig av ekstern hjelp dersom vi skal handle slike spillere. Vi har mange navn på blokka. Hadde pengene vært der hadde det ikke vært det minste problem med å få tak i en klassespiller eller to, men slik er ikke realitene nå sier Eggen.
Synes det er rart at det ikke finnes penger i kluben.
Tenker på askjemisjonen som står urørt og ikke minst at, Steinar, Lars, Christian og Bora har frigjort penger i lønnsbudsjettet.
Er det Eggen som gambler og later som det er lite penger i systemet og håper å få med seg flere støttespillere?
Opprinnelig postet av denialsander
Neon som vet om man har ansatt Talentspeidere i FFK? Dvs har de noen personer utenfor Fredrikstad som følger med på spillere - annet enn i Moss, Trondheim og Afrika.
Ikke engang RBK, med deres økonomiske muskler, har ansatt egne talentspeidere/agenter, så jeg har veldig vanskelig for å tro at FFK har ansatt noen talentspeidere...
Der må jeg arrestere deg litt, for RBK ansatte som første og foreløpig eneste norske klubb talentspeider tidligere i år...
LINK
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av denialsander
At ikke andre klubber har nettverk tror jeg ikke en døyt på. Åssen tror du ellers de greier å få tak i spillere ??
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Mao er vi enige i at å pisse er steril og dermed Ok.
Det at det er en brønn man pisser i og dermed gjør det urent, sier vel mest om brønnen, altså det man pisser mot enn pisset. Håper du forstår hva jeg mener.
M.a.o oppgulp eller piss om du vil er positiv til å rense opp, men det blir først negativt når det kommer i kontakt med, eller blir oppfattet som noe mann tar avstand fra.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Trenger vi egentlig fler forsterkninger. Utom om Bora da. Dette burde holde til en plass på midten.
-Rami, VM-keeper
-Trond E, landslagspiller
-Kvisvik, profil
-Raio, landslagspiller
-Brenne
-West
-Hoås, U-21
-Tarik
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes KTE burde få mer ut av første 11. Når man ser på de åtte beste spilleerne våres.
Trenger vi egentlig fler forsterkninger. Utom om Bora da. Dette burde holde til en plass på midten.
-Rami, VM-keeper
-Kvisvik, profil
-Raio, landslagspiller
-Brenne
-West
-Hoås, U-21
-Tarik
Skulle holde hvis de hadde spilt optimalt, men det gjør de ikke.
Alle hadde vel trua før seriestart ( se: vinteren ).
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes KTE burde få mer ut av første 11. Når man ser på de åtte beste spilleerne våres.
-Rami, VM-keeper
-Kvisvik, profil
-Raio, landslagspiller
-Brenne
-West
-Hoås, U-21
-Tarik
Synes Toth har gjort det såpass bra at han fortjener å havne blant våre 8 beste...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Høres ut som om du mener en treners viktigste oppgave er å hente inn nye spillere? Det må da være bedre å jobbe med de spillerene man har i stallen, og å utvikle disse. Etter min mening bør FFK ha en midtstopper som skal erstatte Bora. Ser ikke at det er behov for andre forsterkninger. Tror det er stort utviklingspotensiale i spillere som Bertelsen, Brenne, Tarik, Hoås, Wiig, Magnussen ogRøn + en masse lovende juniorer som kan ta steget opp med riktig trening og motivasjon.
Helt riktig det......... Derfor jeg i lengre har etterlyst en Sportsjef og sagt at administrasjonen fortsatt er i 2 Div. Eggen bør være på treningsfeltet og det er der han absolutt er best. Ansettelsen av Morgan er ett stort steg i riktig retning uansett hva man måtte mene om personen......... Og langt bedre enn annsettelsen av Mokkelbost........
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914