Husk meg
Brukernavn
Passord

bør fvi forsterke laget føre RBK kampen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 jul 06, 00:23
Vi trenger poeng på lerkendal for vi ligger ille ann med det som er etter tapet over lyn og da ser jeg det som viktig... hva mener dere ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 jul 06, 00:40
Opprinnelig postet av keiko99
Vi trenger poeng på lerkendal for vi ligger ille ann med det som er etter tapet over lyn og da ser jeg det som viktig... hva mener dere ?

Det er ikke sikkert vi trenger nye spillere for å ta 1 eller 3 poeng mot Rosenborg.
Det vi kommer lenger med er 110 % innsats, holde lagdelene samlet og spille angrepsfotball slik vi gjør på hjemmebane.

Alt for mange lag legger seg bak på når de møter Rosenborg på Lerkendal, og da går det som regel galt.

2. divisjonslaget Raufoss spillte sitt eget spill der oppe her om dagen og holdt Rosenborg til 1-1 i 100 minutter, da bør det også være muligheter for FFK. 

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 06, 01:06
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Det er ikke sikkert vi trenger nye spillere for å ta 1 eller 3 poeng mot Rosenborg.
Det vi kommer lenger med er 110 % innsats, holde lagdelene samlet og spille angrepsfotball slik vi gjør på hjemmebane.

Alt for mange lag legger seg bak på når de møter Rosenborg på Lerkendal, og da går det som regel galt.

2. divisjonslaget Raufoss spillte sitt eget spill der oppe her om dagen og holdt Rosenborg til 1-1 i 100 minutter, da bør det også være muligheter for FFK. 
jeg skjønner din optimisthet, men nå er jeg blitt skremt.. vi vant ikke over lyn og tap mot RBK det svir for oss..

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 06, 01:17

jeg skjønner din optimisthet, men nå er jeg blitt skremt.. vi vant ikke over lyn og tap mot RBK det svir for oss..

At vi ikke vant over Lyn var jo en strek i regninga, det kan vi være enige om, keiko.

Men når det gjelder Rosenborg på Lerkendal, så er det vel ikke akkurat den kampen vi har regnet som bankers når det gjelder poengplukkiing i år.

Kanskje nettopp derfor kan vi løpe ut på banen med lave skuldre å rane til oss 3 poeng i år også.

FFK på toppen i 2006

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05

Lagt til: 10 jul 06, 00:54

Hvor mange tråder trenger vi med innholdet "bør-vi-forsterke-med-ny-spiller-som-er-en-"klassespiller"-som-ikke-er-fra-bunnlag-og-som-scorer-100-mål-på-3kamper-og-er-ung-helst-ikke-over-12-år-og-som-har-erfaring-fra-champions-league-men-ville-helst-til-ffk-fordi-dem-trenger-en-spiller-som-kan-drible-hele-rbk-alene?

MÅ det startes en tråd hvis jeg plutselig lurer på om jeg burde kjøpe lett eller skummet melk i morra?

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 06, 01:21
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

MÅ det startes en tråd hvis jeg plutselig lurer på om jeg burde kjøpe lett eller skummet melk i morra?

Jeg synes faktisk du burde kjøpe Kefir i morra jeg.

FFK på toppen i 2006

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 jul 06, 06:27
Ja vi bør forsterke før RBK kampen og det kommer vi også til å gjøre!!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 06, 07:41
du virker sikker der ffmufc og jeg håper det jeg også for jeg mp si at jeg er litt skeptisk om vi ikke gjør det

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 10 jul 06, 09:29

Jeg skal kjøpe skummet melk og sjokomelk. Bare så det er sagt. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05

Lagt til: 10 jul 06, 10:41
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg skal kjøpe skummet melk og sjokomelk. Bare så det er sagt. 

Bør ikke denne tråden flyttes til meieriproduktertråden? Eller det greit at den ligger her?

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914