FFK møter bryne eller godset
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Regner med vi får hjemmekamp nå ?
Opprinnelig postet av Costanza
Siden både Godset og Bryne har én hjemmekamp hver hittil i cupen og FFK ingen, så er det vel gitt at det blir kamp på Fredrikstad Stadion. Gunstig trekning for oss.
Æsj, og jeg som håpet å få med meg denne kampen...
Sovnet midt under Bryne-kampen, så dem har tydeligvis ikke imponert i dag, så vi får håpe vi møter dem
Rød.... hvit... og patriot!
Siden både Godset og Bryne har én hjemmekamp hver hittil i cupen og FFK ingen, så er det vel gitt at det blir kamp på Fredrikstad Stadion. Gunstig trekning for oss.
Også publikumsmessig,NFF bør vel tenke økonomi, FFK trekker jo flere mennesker enn de to lagene.
Opprinnelig postet av Patrioten
Også publikumsmessig,NFF bør vel tenke økonomi, FFK trekker jo flere mennesker enn de to lagene.
Det har ikke noe å si her. Det er antall hjemme- og bortekamper i tidligere runder NFF bruker til å avgjøre hvem som får hjemmebane fra og med 4. runde. Hvis lagene har like mange hjemmekamper, så er det hvor langt man har reist til bortekampene det neste NFF ser på.
Det er på samme måte i kvartfinalen, mens i semifinalen mener jeg det er sånn at man trekker hjemme- og bortebane.
Hvis det kommer mange fra Fredrikstad hvis de møter Godset, så kan det bli oppmot 8000 i Drammen..
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Konnerud
Hvis det kommer mange fra Fredrikstad hvis de møter Godset, så kan det bli oppmot 8000 i Drammen..
Hvis vi møter Godset så går vel kampen i Fr.stad ??
Og som Costanza sier,så har de begge hatt en hjemmekamp hver i cupen..
Men når skal Godset og Bryne spille da?
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Håper Godset vinner for da møter Godset mitt neste laget i mitt hjerte!
Sist gang SIF møtte FFK var på Marienlyst i 2003! Da vant FFK 3-2 etter to selvmål av Godset!
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis vi møter Godset så går vel kampen i Fr.stad ??
det blir bestemt på mandag om det blir hjemme eller borte, tror det skjer via trekning da... men er ikke sikker, hvis det blir satt opp, så BØR FFK få hjemmekamp, ved trekning er det jo 50-50 mulighet...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det blir bestemt på mandag om det blir hjemme eller borte, tror det skjer via trekning da... men er ikke sikker, hvis det blir satt opp, så BØR FFK få hjemmekamp, ved trekning er det jo 50-50 mulighet...
Det skjer selvsagt ikke via trekning. NFF setter opp hjemme/borte helt frem til semifinalen, og det har aldri vært noen tvil om at FFK får hjemme her. Både Godset og Bryne har spilt én hjemmekamp. Vi ingen. Derfor er dette bare en formalitet, men nå er det altså svart på hvitt for de som likevel har tvilt: FFK spiller hjemme.
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
De spiller mandag 19 juli kl 18, på fredrikstad stadion... link til saken: http://www.fxt.no/cupen/article681233.ece
Arg, sa til meg selv før jeg visste det ble hjemmekamp at hvis vi møter Bryne så møter vi dem enten hjemme 19. juli eller borte 20. juli. For 19. juli er jeg på Jæren, mens dagen etter så sitter jeg i bilen på vei hjem. Jeg får dermed ikke sett kampen, med mindre jeg får smisket meg med fri en dag tidligere og kjører som et svin.
De spiller mandag 19 juli kl 18, på fredrikstad stadion... link til saken: http://www.fxt.no/cupen/article681233.ece
Onsdag 19 Juli vel............
Arg, sa til meg selv før jeg visste det ble hjemmekamp at hvis vi møter Bryne så møter vi dem enten hjemme 19. juli eller borte 20. juli. For 19. juli er jeg på Jæren, mens dagen etter så sitter jeg i bilen på vei hjem. Jeg får dermed ikke sett kampen, med mindre jeg får smisket meg med fri en dag tidligere og kjører som et svin.[/quote
Nå trur jeg ikke det blir noe problem, for jeg trur vi kommer tell å møte Strømsgodset..]
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Moss greide å slå Godset, da bør vel vi greie det å.
Det er sant. Men det resultet jugde visst litt etter hva jeg har hørt..
Det skjer selvsagt ikke via trekning. NFF setter opp hjemme/borte helt frem til semifinalen, og det har aldri vært noen tvil om at FFK får hjemme her. Både Godset og Bryne har spilt én hjemmekamp. Vi ingen. Derfor er dette bare en formalitet, men nå er det altså svart på hvitt for de som likevel har tvilt: FFK spiller hjemme.
Selvsagt?! ja for dere som vet det ja, ikke for slike som meg som ikke vet åssen reglene er, i england f.eks blir alt trukket, kan vel risikere å spille kun bortekamper der hvis jeg ikke tar feil...
Men helt greit for meg, håper på bryne jeg da...
OFF TOPIC:
men får ikke sett kampen, da er jeg på vei til Berlin, en drøy uke forsent ute til VM finalen, men i god tid til å se The Rolling Stones, live in Berlin! Gleder meg ja..
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av keiko99
Da har det blitt klart.. vi møter bryne
Rart du har greid å fått med deg det da.
Leve Godset og FFK
Selvsagt?! ja for dere som vet det ja, ikke for slike som meg som ikke vet åssen reglene er, i england f.eks blir alt trukket, kan vel risikere å spille kun bortekamper der hvis jeg ikke tar feil...
Stemmer ikke helt det heller, he he. I FA-cupen spilles semifinalene på nøytral bane, mens i Ligacupen går semifinalene over to kamper, hjemme og borte.
Fikk dessverre ikke sett Bryne-kampen i går, da kunne jeg kommet med en liten rapport om laget...
FFK1903.. Kan ikke du være en spion og se bryne - moss da ?
Kampen begynner 1800, jeg skal på jobb 2000 den dagen, men jeg kan alltid få med meg førsteomgang og litt av andre faktisk. Så får jeg håpe at det ikke blir som ifjor da Moss rana poengene så det sang etter
Opprinnelig postet av FFK1903
kremt vi heier ikke på moss eller håper dem gjør noe som helst annet en at dem taper hehe. Takker deg om det blir ett lite referatOpprinnelig postet av keiko99
FFK1903.. Kan ikke du være en spion og se bryne - moss da ?
Kampen begynner 1800, jeg skal på jobb 2000 den dagen, men jeg kan alltid få med meg førsteomgang og litt av andre faktisk. Så får jeg håpe at det ikke blir som ifjor da Moss rana poengene så det sang etter
kremt vi heier ikke på moss eller håper dem gjør noe som helst annet en at dem taper hehe. Takker deg om det blir ett lite referat
Vel, noen kampreferat blir det ikke, for jeg sitter fortsatt hjemme. Stress med tolvtimersvakter!
Kanskje like greit at jeg ikke dro, Moss leder 3-1...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914