Kjetil Ruthford Pedersen
Start har ikke gitt han mye tid iår, og han er selvførgelig misfornøyd.
Les her
...og her
Mannen har masse erfaring fra inn og utland. Mener selv han har 3-4 år igjen i topp fotball.
---------------------------
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Vi skal ha forsterkninger, ikke stallfyll!!!!!
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Opprinnelig postet av ffkmufc
Nei han er ikke noe for oss! Det vi trenger er en stopper som går rett inn på laget og hever oss!
Slik som den nye ungaren, som holdt på syndebukk? Har mer tro på Kjetil.
Opprinnelig postet av Patrioten
Nei han er ikke noe for oss! Det vi trenger er en stopper som går rett inn på laget og hever oss!
Har jeg noen gang sagt at ungareren hever oss?? Jeg vil ha forsterkninger, ikke stallfyll. Are Tronseth er jo like god som denna karen her..
Vi har ikke bedt om Tamas heller.Han kom rekandes på ei fjøl.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vi har ikke bedt om Tamas heller.Han kom rekandes på ei fjøl.
nå er det vel ikke bare å be om spillere?? kunne ffk hentet akkurat de de ville, så hadde nok ikke tamas spilt i FFK drakt....
er flere ting som skal klaffe for at en spiller skal bli klar for FFK:
1 klubbene må bli enige om kjøpsum etc.
2 Spilleren må være interessert. (FFK er IKKE den klubben i norge som er mest profilert i norge, ergo, ikke alltid like atraktiv som mange supportere skal ha det til)
3 ffk må tilby en kontrakt som gjør det lønnsomt for spilleren å bytte klubb
4 familien til spilleren må godta at de skal flytte, pendle etc.
hvis disse fire punktene er i orden, da kommer nok spilleren til FFK, men i de fleste tilfeller bryter det nok sammen allerede ved punkt 2!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Slik som den nye ungaren, som holdt på syndebukk? Har mer tro på Kjetil.[/quote]
Vi har ikke bedt om Tamas heller.Han kom rekandes på ei fjøl.[/quote]
nå er det vel ikke bare å be om spillere?? kunne ffk hentet akkurat de de ville, så hadde nok ikke tamas spilt i FFK drakt....
er flere ting som skal klaffe for at en spiller skal bli klar for FFK:
1 klubbene må bli enige om kjøpsum etc.
2 Spilleren må være interessert. (FFK er IKKE den klubben i norge som er mest profilert i norge, ergo, ikke alltid like atraktiv som mange supportere skal ha det til)
3 ffk må tilby en kontrakt som gjør det lønnsomt for spilleren å bytte klubb
4 familien til spilleren må godta at de skal flytte, pendle etc.
hvis disse fire punktene er i orden, da kommer nok spilleren til FFK, men i de fleste tilfeller bryter det nok sammen allerede ved punkt 2!
[/quote]
Det er nok spillere i verden å ta av, bare en ser litt utenfor vår egen lille navle her på berget. Styret i FFK har jeg mistet tiltro til når det gjelder nettverk ( har ikke fått tak i spillere som er noe å skryte av så lenge de har vært i TL , bortsett fra Raio).
Raio fikk de vel aning om via VIF hvis jeg ikke husker feil, og det blir ikke eget arbeid.
Så ja , jeg venter på Morgan med glede. Får inderlig håpe han tar tak i dette.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914