Forsterkninger på vei
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmm lurer på hvem som kommer nå jeg.....
Det har jeg egentlig lurt på siden 1 april..
og at Brenne ikke liker seg på topp er jo fordi han spiller best på mitden.. Skjønner ikke hva Eggen tenker når han lar Simen spille der..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Her er forslag til kanskje to av forsterkningene som kommer?
Jeg har tipset FFK om følgende, blir spennende å se om noen blir signet.
-Patrick Suffo
-Josè Valencia Murillo Josè Valencia Murillo (24) spiller idag i Nederlansk æresdivisjon, altså toppnivået i Nederland, for klubben Willem II. Han er fra Equador, og har 4 landskamper og 36 U21 kamper.
Josè Valencia var ønsket av både Lillestrøm og Rosenborg så sent som i fjor, men takket da nei fordi han ønsket å være lenge nok i Nederland til å få europeisk pass, noe han nå har fått.
Valencia har fortid i bl.a Ajax, som omskolerte han fra back til høyre ving som han nå spiller. Han omtales som veldig rask og sterk, med typisk sør-amerikansk teknikk.
-Elias Storm, mittback, Djurgården
Trogne Elias Storm tvingas fortfarande nöta bänk, trots att han håller bra Allsvensk klass.
-Andrew Kelly, midtstopper
Engelsk midtstopper. Kaptein på Middlesborough sitt rek.lag. Har den siste tiden spilt for Landskrona i svensk Superettan.
-Landskrona BoIS ytterback Anders Friberg är fri att förhandla med andra klubbar och får lämna klubben gratis om han hittar ny klubbadress. Det får intresset att åter vakna i Trelleborgs FF.
Under fjolårssäsongen var Anders Friberg, efter de betyg tidningen delade ut i varje match, BoIS bäste spelare. Trots detta skrevs det inget nytt kontrakt med honom förrän protesterna från supportrarna blivit riktigt högljudda. Men redan tidigt framgick det att nye tränaren Patrik Johansson inte tänkte satsa på Anders Friberg.
Norske klubber har vist interesse av for han.
-Cyril Kali, Lillestrøm
Det er en fransk back som heter Cyril Kali er 22 år og har erfaring franske Lille.Kjapp og teknisk.
Opprinnelig postet av Patrioten
Engelsk midtstopper. Kaptein på Middlesborough sitt rek.lag. Har den siste tiden spilt for Landskrona i svensk Superettan.
Denne mannen klinger i mine ører.. Har alltid hatt lyst til å se en engelskmann må FFK.. Som vanlig er engelske mitdstoppere ikke lett å skubbe seg på.. Stor å sterk i kroppen..
JA TIL ANDREW KELLY!!!!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Neida, får vel håpe de klarer å skaffe noen som forsterker laget denne gangen, eh.
Men helt klart, denne fyren virker litt mer lovende.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Han har vært kaptein der, eller er han lånt ut til Landskrona? For en engelsk spiller utleid til en svensk klubb trenger ikke være så galt, det var den veien Peter Crouch tok det, og han har jo nådd et stykke...
Opprinnelig postet av Costanza
For ikke å glemme Teddy Sheringham som hadde et opphold i Djurgården tidlig i karrieren...
Har han spilt i allsvenskan for Djurgården?? Det visste jeg ikke.... Hmmm, man lærer mye og her
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av olsa
Hva med Dylan Mc Allister da? Fikk med meg at han vl bort fra Lyn, (og hvem vil ikke det? jf. Morgan og Mikel!)
Han blir jo satt opp på tribunen i alle klubbne han kommer til. Derfor er han neppe noen forsterkning for FFK.
FFK på toppen i 2006
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Men, det er ett stort men..........
Når FFKs trener i dag og de siste ukene har gått slik ut og nærmest ropt etter forsterkninger må noe være galt.
Er det ikke samme mann som mente at han/FFK hadde godt nok matriale / spillestall før seriestart til en plass på øvre halvdel.
Derfor synes jeg at det lukter nar han nå roper etterforsterknonger uten på noen måte ta sjølkritikk på sin overdrevne optimisme før sesongstart.
Eller er han av den mening at det (igjen etter hans mening) er spillerne som har sviktet.
Hadde jo vært litt greit å få noen redegjørelser evt. sjølkritikk en gang.
Men dette blir vel av KTE betegnet som "brønnpissing".
Kort og godt , hva har godt galt.
Gale overdrevne optimistiske prognoser eller spiller svikt.
Slik det er nå, kan spillerne lett tolke det slik at det erde som har sviktet KTE uten at han ( iallefall) i media sier det direkte.
Personlig tror jeg spillerne har ytt det de er gode for.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
http://www.follo-fotball.no/tre-spillere-paa-proevespill-hos-follo-fk.332769-48768.html
Har heller ikke spilt noen matcher for Landskrona i "Superettan", verken i 2005 eller 2006 som jeg kan se....
Opprinnelig postet av Oslo
Andrew Kelly har vært/er på prøvespill i Follo. Om han har spilt bra eller ikke, har jeg ingen peiling på....
http://www.follo-fotball.no/tre-spillere-paa-proevespill-hos-follo-fk.332769-48768.html
Har heller ikke spilt noen matcher for Landskrona i "Superettan", verken i 2005 eller 2006 som jeg kan se....
Bra research, det var der jeg fant det.
Det var det alltid før...Kommann folkens...bruk kildene deres da...
Jeg er så spent at jeg ikke greier og sitte rolig...
Heia FFK
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Her er forslag til kanskje to av forsterkningene som kommer?
-Cyril Kali, Lillestrøm
Det er en fransk back som heter Cyril Kali er 22 år og har erfaring franske Lille.Kjapp og teknisk.
Såvidt jeg vet har jo denne mannen nettopp ankommet LSK da... tror neppe de selger han etter et par mnd i klubben.... Jeg vil ha Zambrotta!
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914