Husk meg
Brukernavn
Passord

Tapte publikumsinntekter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 jul 06, 08:30

Og det ser vel ikke til å bli noe bedre heller, siden de neste hjemmekampene vil bli vist direkte på tv.
I forhold til økonomiske har FFK budsjertert med 8.800 i snitt, mens det har vært 8.386 de seks første hjemmekampene.
FFK begynner  å merke minus tall i forhold til budsherte 8.800.
Nå er snittet på 8386. Det betyr at det har vært 414 mindre enn de har budsjert med på de seks første kampene, noe som betyr at det har kommet 2.684 mindre mennesker enn de har regnet med.
Hvis man regner 120 kroner i snitt pr menneske, så er summen 322080 kroner i minus, noe som altså kan bli mer, hvis poenge kommer.
Med 0 poeng mot Rosenborg og tv-kamp mot Viking uken etter kan minustallene bli enda verre, huff dette ser ikke bra ut.

I fjor under Drillo spilte vi kanskje mer kjedelig fotball, men det var faktisk mer folk på kampene.
Kanskje vi skulle gå over til mer Drillo fotball igjen og få tilbake publikum igjen?

Rart at at publimum svikter når vi spiller mer attraktiv fotball.

Det er følgende kamper
Søn 23. juli 18:00 Viking (h)
Søn 30. juli 18:00 Brann (b)
Søn 07. aug 18:00 Ham-kam (h)
Søn 14. aug 18:00 Lillestrøm (b)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 jul 06, 08:45
hvor har du dette fra ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 05 jul 06, 09:46
Drillo fotball er ikke svaret!!!

Det må hentes inn bedre spillere - da kommer spillet og poengene og tilskuerne.

Hvis ikke må man brette opp ermene, og kjempe som løver. Da kommer poengene og tilskuerne.

Fotball er så kynisk. Jeg vil tippe at 25% av de som kommer på stadion når det er (10000) der - er enten medgangsupportere eller kun mennesker som ønsker å være der det skjer.

Er det liten blest om FFK og laget gjør det dårlig - er vi ikke mer en 7-8000 pr. hjemmekamp.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jul 06, 11:01
Opprinnelig postet av Patrioten

Og det ser vel ikke til å bli noe bedre heller, siden de neste hjemmekampene vil bli vist direkte på tv.
I forhold til økonomiske har FFK budsjertert med 8.800 i snitt, mens det har vært 8.386 de seks første hjemmekampene.
FFK begynner  å merke minus tall i forhold til budsherte 8.800.
Nå er snittet på 8386. Det betyr at det har vært 414 mindre enn de har budsjert med på de seks første kampene, noe som betyr at det har kommet 2.684 mindre mennesker enn de har regnet med.
Hvis man regner 120 kroner i snitt pr menneske, så er summen 322080 kroner i minus, noe som altså kan bli mer, hvis poenge kommer.
Med 0 poeng mot Rosenborg og tv-kamp mot Viking uken etter kan minustallene bli enda verre, huff dette ser ikke bra ut.

I fjor under Drillo spilte vi kanskje mer kjedelig fotball, men det var faktisk mer folk på kampene.
Kanskje vi skulle gå over til mer Drillo fotball igjen og få tilbake publikum igjen?

Rart at at publimum svikter når vi spiller mer attraktiv fotball.

Det er følgende kamper
Søn 23. juli 18:00 Viking (h)
Søn 30. juli 18:00 Brann (b)
Søn 07. aug 18:00 Ham-kam (h)
Søn 14. aug 18:00 Lillestrøm (b)

Da må jeg nesten spørre hva vi skal med større stadion enn 12.200 ?? Mange maser om 15.000.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 15:09
Endret: 05 jul 06, 16:35
Opprinnelig postet av keiko99
hvor har du dette fra ?

Mitt eget hodet, har bare sett på snittet på kampene og regnet det ut etter det. Nå er det sikkert en sak i FB om dette.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 05 jul 06, 15:39
Noen som vet hvor mye FFK fikk ut av TV-avtalen? Det må ha vært bra med pæng! Ble snittet du refererer til fastsatt føre tv-avtalen var på plass?

hilsen Svein

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 16:36
Endret: 05 jul 06, 16:37
Opprinnelig postet av Svein
Noen som vet hvor mye FFK fikk ut av TV-avtalen? Det må ha vært bra med pæng! Ble snittet du refererer til fastsatt føre tv-avtalen var på plass?

hilsen Svein

Det er jeg sikker på.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 18:30
Opprinnelig postet av Svein

hilsen Svein

Det er jeg sikker på.
hva er du sikker på ?

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 18:41
pattrioten.. jeg makter ikke å finne linken, men jeg vet at jeg leste at FFK har mere penger til å hente spillere så da spørs det om det du sier er svada

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 18:45
Ops, her var det en skrivefeil, skulle være er ikke sikker.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 18:47
Endret: 05 jul 06, 18:48
pattrioten.. jeg makter ikke å finne linken, men jeg vet at jeg leste at FFK har mere penger til å hente spillere så da spørs det om det du sier er svada

Det er ikke noe link til det, har regnet ut det selv. Når jeg skrev sliter økonomisk, mente jeg i forhold til publikum, du skal ha det inn med teskjer skjønner.jeg.

Skjønner at du ikke tørr å bruke ordet svada, les igjennom dine egne svar og snakk for deg selv.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 18:48
Ops, her var det en skrivefeil, skulle være er ikke sikker.
ser ikke feilen jeg

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 jul 06, 20:43
Det er ikke noe link til det, har regnet ut det selv. Når jeg skrev sliter økonomisk, mente jeg i forhold til publikum, du skal ha det inn med teskjer skjønner.jeg.

Skjønner at du ikke tørr å bruke ordet svada, les igjennom dine egne svar og snakk for deg selv.

Må si du kan det med dramatiske overskrifter, for den overskriften din har jo overhodet ikke rot i virkeligheten. FFK sliter overhodet ikke med økonomien slik du påstår i overskriften, den har kun fått inn trehundretusen mindre i billettinntekter. Hvis du mente i forhold til publikum, så er det vel bare å skrive det da...

Mulig at enkelte må ha det inn med teskje (jeg skjønte ikke hva du menter før jeg leste tråden, for utifra overskriften så kunne dette tyde på dårlige nyheter), men det går også han å forebygge dette med å skrive så det ikke blir misforståelser.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 21:19
Opprinnelig postet av FFK1903

Må si du kan det med dramatiske overskrifter, for den overskriften din har jo overhodet ikke rot i virkeligheten. FFK sliter overhodet ikke med økonomien slik du påstår i overskriften, den har kun fått inn trehundretusen mindre i billettinntekter. Hvis du mente i forhold til publikum, så er det vel bare å skrive det da...

Mulig at enkelte må ha det inn med teskje (jeg skjønte ikke hva du menter før jeg leste tråden, for utifra overskriften så kunne dette tyde på dårlige nyheter), men det går også han å forebygge dette med å skrive så det ikke blir misforståelser.

Ja, kan innrømme at den var dum, moderater rett gjerne til tapte publikumsinntekter.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 06, 21:55
patrioten jeg fant saken om at FFK har penger

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 jul 06, 23:35
patrioten jeg fant saken om at FFK har penger

Jeg stoler ikke en tøddel på Eggen her. Han har lovt spillere i evigheter. Og han lover faktisk spillere på øverste hylle.
Er Rasmussen og Tamas slike spillere ?? Ikke få meg til å le.
Tviler egentlig på at FFK sitter med så mye penger. Har nok bare lommerusk.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914