Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem er best å bruke? Tarik eller Hoås?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 04 jul 06, 18:44
Jeg stiller dette spørsmålet, jeg syntes tarrik er best å bruke, siden han åpner de fleste forsvar, eneste som mangler er scoringen og at han får ett godt blikk til å sende ballen videre til andre som kan score...
Men syntes fortsatt at Tarrik fortjener en plass i 1 elleveren... Hva syntes dere??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 jul 06, 18:51
Helt klart Tarik. Har vært vår beste offensive spiller sammen med Toth i vår. Skaper mye hver kamp. Dessuten har han jo allerede åpnet scoringskontoen i cupen, og tror han fortsetter med en scoring eller to mot Kongsvinger!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 jul 06, 19:38
å tro skaper ikke ro hos meg... jeg er usikker på hoås og jeg etter han ble opperert ser det ut som han ikke kan spille på en god måte.. han hadde fortjent rødt kort i lyn kampen.. den var stygg..  skulle vi ryke ut av cupen er det enkelt og greit p.g.a. at det ikke skåres på sjangser som er klare 100% som mot lyn

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 04 jul 06, 19:55
Bør helt klart bruke Tarik! Han skaper mange sjanser og viser en god innsats! Trur når det først løsner for Tarik så kan det komma mange scoringer!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 jul 06, 22:38
Vi må også huske på at Tarik har en del asist i år, feks første målet til Kvisvik mot Tromsø. Hoås har jeg et intrykk av at han er som Sørlie, generelt dårlg spiller som kan glimte til i enkelte kamper. Forøvrig er jeg enig med Keiko99 at han burde fått rødt kort mot Lyn. Skulle tro han var ute etter Lyn-spilleren og ikke ballen..

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 05 jul 06, 09:27
Endret: 05 jul 06, 09:27
Jeg syntes vi burde bruke begge. Ikke nødvendigvis samtidig, men ettersom hvordan vi skal spille.

I kampen mot Lyn fungerte Brian West som "oppspillspunkt" og vant en del hodedueller, men da har vi jo ingen som kommer å tar andreballene. Hoås bør være oppspillspunktet dersom vi skal spille slik vi til tider gjorde mot Lyn, og Tarik eller Brian må komme i bakrom.

Skal vi spille langs bakken og ut på kantene er Brian og Tarik det beste alternativet.

#18™

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 06, 09:33
trenger vi en spiss og etter det jeg hører er mcdonald ute for resten av sessongen..    Dylan McAllister
jeg tror ikke han er så dårlig at han bør være en 3 valg...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 05 jul 06, 09:46
TARIK - udiskutabelt!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 06 jul 06, 00:34
Endret: 06 jul 06, 00:34
Opprinnelig postet av keiko99
trenger vi en spiss og etter det jeg hører er mcdonald ute for resten av sessongen..    Dylan McAllister

Haha, jeg ler så jeg griner... Hva f**n skal vi med han da? En lat overvektig aussie som har vært tribunesliter på to tippeligalag? Ja, kjøp han inn fort som bare det. Han blir en knallforsterkning. Er du seriøs?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 06, 08:03
Opprinnelig postet av Plankekæll

Haha, jeg ler så jeg griner... Hva f**n skal vi med han da? En lat overvektig aussie som har vært tribunesliter på to tippeligalag? Ja, kjøp han inn fort som bare det. Han blir en knallforsterkning. Er du seriøs?
nei jeg var ikke det.. fant ut at jeg skulle sagt en vi ikke trenger etter på

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 06 jul 06, 19:42
Opprinnelig postet av Plankekæll

nei jeg var ikke det.. fant ut at jeg skulle sagt en vi ikke trenger etter på

Eeeh, javel. Det skjønte jeg ikke serru...

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 05 jul 06, 10:37
Ikke noen tvil. Tarik har vært en av de beste spillerene våre hele vårsesongen, og en viktig skaper av målsjanser.  Hoås glimter til noen ganger med dribleferdigheter, men ikke nok, og det er vel alt han kan... han er ikke noen god hodespiller tross høyden, og han er veldig treg. Tarik skaper sjanser selv om han ikke har puttet enda, og det betyr like mye for ett lag. Hvis laget ikke skaper sjanser, så scorer vi i hvertfall ikke mål. Go Tarik, jeg har ihvertfall troen på deg

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 05 jul 06, 14:25
Hva med å bruke Hoås, Tarik og Tóth når West ikke er på topp, eller er skadet eller noe? Tarik kan spille som en mellomting mellom ving og spiss med den farten, evt. noe tilbaketrukket spiss. Hoås kan være oppspillspunkt, noe jeg synes han fungerer bra som, ihvertfall når han ikke får ballen høyt. Han klarer ofte fint å flikke den videre, evt. drible av seg en eller to, så kan Tóth eller Tarik få ballen nærme 16-meteren der de er best (ihvertfall Tóth). Synes det er synd / et luksusproblem at Hoås ikke får spille mer, han viste litt av hvor god han kan bli mot tampen av sesongen i fjor. Han utvikler seg ihvertfall ikke når han ikke får spille mer enn det han gjør på A-laget.

2006: CL, RL, "the double"...

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 06 jul 06, 08:21
...Også scoret dem begge to i cupen. Det var morro   Kanskje det blir noen i serien også nå da.

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914