Tilgjengelig back....
Men hvis han hadde kommet tilbake på samme nivå han var på i sil hadde det vært en soleklar forsterkning ihvertfall.
Noen som vet om han kan spille på begge sider?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121699
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Marching on together!
Opprinnelig postet av JonAG
Og det er....?
Kan det være Robbie Russell?
Å ja, navnebroren! En halvbror av B-skuespiller`n Kurt Russel?
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
Opprinnelig postet av TheDude
det kan ikke være han for han er uten for eu og det er odleggende for mcdonaldOpprinnelig postet av JonAG
Og det er....?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av TheDude
det kan ikke være han for han er uten for eu og det er odleggende for mcdonaldOpprinnelig postet av JonAG
Og det er....?
Ja det er din mening, og jeg tar poenget ditt. Det var ment som et svar til JonAG, tolket det sånn at han ikke skjønte hvem back jeg mente som var tilgjengelig, eller så var det vel et hint om at linken ikke var klikkbar... :-)
Opprinnelig postet av JonAG
Og det er....?
Det vet jeg ikke, vet bare at Robbie ikke er aktuell.
Portmouth. Brann lukter på han.
Brian Priske 31 år.
En erfaren danske ut, en erfaren dansk inn.
Opprinnelig postet av eliot
hva med denne danske forsvarer. 21 A-landskamper, 15-U-landskamper. Spilt for Aalborg, Genk og senest for Portmouth. De ba han finne en annen klubb nå i sommer. Han er høyrebekk på landslaget, midtstopper i
Portmouth. Brann lukter på han.
Brian Priske 31 år.
En erfaren danske ut, en erfaren dansk inn.
Skal veldig mye til for at vi får han! Kommer han til oss, blir jeg veldig overraska!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Ja vi blir vel overrasket hvis Brian kommer til oss, men han er en slik spiller vi bør skaffe oss. Dette er kvalitet.
Spørs hvor mye man skulle lagt på bordet da ??
Brian Priske sier at det kan hende norsk fotball hadde vært det rette for meg.
Hvor bliver pengestøtten av til kjøp av spillere?
En erfaren danske ut, en erfaren danske inn.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skulle vi eventuelt ha plassert Russell hen da ?? Jeg synes ærlig talt ikke han er god nok. Har aldri skjønt hvorfor RBK henta han.Hvis jeg skulle velge mellom han og Tarik så velger jeg meg Tarik. Mulig vi kunne plassert Russell på h.back, han har vel spilt der også ??
Han er jo høyreback!! Det er det han altid har vært! Han var værtfall bedre enn PAC, men er ikke sikkert han er det nå lenger.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914