Og vips, der forsvant Lars Blixt
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
Bora, Peters og Blixt.... hvem blir den neste? kanskje vi kan fristille Dag Frode også?? Hmmmmm......
Hvem vil ha en skadet spiller under kontrakt? Lars gikk forrøvrig gratis fra FFK.
Blixt blir fristilt er nok oK det, men da burde det iallefall ikke i samme øyeblikk som Bora forlater FFK, uten en ny erstatter,
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Sier det meste om hvilken fantastisk kvalitet som blir hentet inn, gang på gang ...
Håper de tilbyr han nye en 15års kontrakt, for han virker jo virkelig lovende
Dere har alle bidratt til at FFk fortsatt er i tippeligaen.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dette var et riktig valg av klubben mener jeg. Greit å bli kvitt stallfyll før vi henter inn nye, men nå håper jeg forsterkningene blir gode også! For nå er det veldig tynt bak der..
Opprinnelig postet av ffkmufc
Dette var et riktig valg av klubben mener jeg. Greit å bli kvitt stallfyll før vi henter inn nye, men nå håper jeg forsterkningene blir gode også! For nå er det veldig tynt bak der..
Tipper at neste forstekning er klar i løpet av neste uke og da vil vi se en kvalitetspiller og ikke noe stallfyll som vi har vært vant til. Grunnen til det er at det er penger i FFK- systemet igjen.
Aksje-emisjonen skal ha bæret frukter og investorer skal ha spyttet inn penger.
Opprinnelig postet av Costanza
3 mill på bordet for Vidar Martinsen i neste uke kanskje?
Kan jo hende, men han har ikke imponert i år. Har vært mye skada og en av Moss dårligste forsvarsspillere på vårsesongen. Trur ikke han er i form.
Opprinnelig postet av Costanza
3 mill på bordet for Vidar Martinsen i neste uke kanskje?
Tenkte akkurat på det samme
Eller kanskje Vidalon??
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Av: Frank
Bora går til Velje,(kanskje ta en tur å hilse på på neste tur til Legoland.. ) og hvis du ser på linken over, så går Blixt til Nybergsund.
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914