Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørnar ønsker seg Simen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 jun 06, 12:43
Dette sier han til SA, hvor han har vært nettgjest.

Spørsmål: FFK-spiller

Hvis du fikk hente en FFK-spiller til Sparta, hvem ville det vært og hvorfor?

Skrevet av: Patrioten

Svar:

Hvis jeg skulle hente en, så må det være Simen Brenne. Han har det meste som fotballspiller; godt driv med ball, god både offensivt og defensivt og scorer mål. Han er dessuten en hyggelig kar. Rami er heller ikke så gæærn, men vil ikke skuffe Rino og Thomas :-)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 jun 06, 15:04
Opprinnelig postet av Patrioten

Svar:

Hvis jeg skulle hente en, så må det være Simen Brenne. Han har det meste som fotballspiller; godt driv med ball, god både offensivt og defensivt og scorer mål. Han er dessuten en hyggelig kar. Rami er heller ikke så gæærn, men vil ikke skuffe Rino og Thomas :-)

Er Simen god defensivt ?? Det har ikke jeg sett noe til.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jun 06, 15:08
patrioten... klart at han svarer slik.. spør eggen om hvem spiller i værden han ville hentet så ser du at han ønsker seg en fra man.untd eller sånt

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 jun 06, 15:47
Opprinnelig postet av keiko99
patrioten... klart at han svarer slik.. spør eggen om hvem spiller i værden han ville hentet så ser du at han ønsker seg en fra man.untd eller sånt

Du fornekter deg ikke Keikoman,

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 06, 16:25
Opprinnelig postet av keiko99

Noe sånt ja. Du tenker vel på Arsenal å da får jeg håpe.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 jun 06, 22:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Svar:

Simen jobber knallhardt defensivt og forstyrrer og bryter mange angrep. Er ikke bare dem som sklitakler, som er gode defensivt..........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 06, 22:27
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Svar:

Simen jobber knallhardt defensivt og forstyrrer og bryter mange angrep. Er ikke bare dem som sklitakler, som er gode defensivt..........

Da må jeg nesten få spørre hvorfor vi får så mange mål i mot ?? Spør du meg så gjør ikke midtbanen jobben sin. Skal ikke bare skylde på de 4 bak når det gjelder disse måla vi får i baken. De får knapt noe hjelp fra midtbanen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 jun 06, 22:35
Endret: 30 jun 06, 22:35
Skal kanskje ikke skylde baklengsmålene på en midtbane spiller heller vel??  Raijo har vært god i år han selvom baklengsmålene har vært mange........  Bjørkøy er også god defensivt..............  Men ifølge tesen din, så er alle keepere, forsvarspillere og midtbanespillere i FFK dårlige defensivt???

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 30 jun 06, 23:36
Er helt enig i at Brenne er en midtbanespiller som er god i begge ender av banen. Det er ikke en umulighet at han er god defensivt og at ffk slipper inn mange mål...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914