Bora forlater FFK
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jeg håper ikke FFK slipper Bora uten å ha en skikkelig erstatning så godt som klar..?
Og da regner jeg ikke den nye ungareren som en skikkelig erstatning!
Vi skulle jo forsterke forsvaret - ikke omvendt....
Øvre halvdel 2006 !
For FFK nå er dette ikke noe tap, hans prestasjoner de siste halvannet året er lang unna hva han leverte 1. halvår.
Takk for at du reddet ffk for 2 sesonger siden, lykke til videre,
Det kan hende at et klubb bytte er det som skal til for at han kommer tilbake til godt gammelt slag..
Mener det var fornuftig av FFK å slippe spilleren nå. Hanvirket ikke særlig motivert den siste tiden. Dessuten tror jeg at han har null og niks respekt for KTE. Grunnen til at han mistrivdes under Drillo var nok at det var et strengere regime.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Steinar. Bora, Christian og snart Lars. ikke at umulig at han er historie i løpet av dagen.
Dette er med å frigjør penger i lønnsbudsjettet,slik at vi har råd til fler nye spillere.
FFK er vel ikke akkurat den beste klubben til å ha nye spillere til å overta ummidelbart, her tar ting tid og som regel blir erstatteren dårligere enn den vi hadde, så tror ikke vi skal ha de høyeste forhåpningene om noen stor profil til oss.
Men som andre har sagt; dette kom ikke som noen bombe. Likevel litt trist for Borah ar vært en bauta i forsvaret og en viktig spiller for oss. Jeg håper han spiller mot Lyn og blir møtt med stående applaus. Han var en av våre aller viktigste spillere høsten 2004 da vi overlevde i Tippeligaen.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Hvor mye tror dere vi fikk for Bora? Eller har de gitt han bort som de gjør med spillerne våres?
Kanskje glad til, for få å 400-500.000 kroner mer i lønnsbudsjettet til andre spillere, for han fikk vel såpass i lønn?
Kontrakten i Velje var forrøvrig på tre år
Opprinnelig postet av Costanza
Bora Zivkovic ut og Tamas Szekeres inn. Da har vi plutselig ikke noe mer bredde i forsvaret likevel. Hvis Blixt i tillegg forsvinner så er vi én spiller i minus. Håper Eggen holder sine ord og skaffer ytterligere 1-2 forsterkninger i forsvaret før sommeren er over. Det kan vi trenge utover høsten.Det er vel p.g.a. Bora at Szekeres ble hentet inn tenker jeg. Han har sikkert lite med de nye forsterkningen i forsvaret det har vært snakk om. Så vi venter i spenning på nye ansikter
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Costanza
Bora Zivkovic ut og Tamas Szekeres inn. Da har vi plutselig ikke noe mer bredde i forsvaret likevel. Hvis Blixt i tillegg forsvinner så er vi én spiller i minus. Håper Eggen holder sine ord og skaffer ytterligere 1-2 forsterkninger i forsvaret før sommeren er over. Det kan vi trenge utover høsten.
Men som andre har sagt; dette kom ikke som noen bombe. Likevel litt trist for Borah ar vært en bauta i forsvaret og en viktig spiller for oss. Jeg håper han spiller mot Lyn og blir møtt med stående applaus. Han var en av våre aller viktigste spillere høsten 2004 da vi overlevde i Tippeligaen.
Lars er fristilt i følge http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=444
For meg har du vært et anker i forsvaret sammen med Rajo.
For meg var du den selvskrevne kaptein etter at Ringberg blei " vraket" og Dagfinn så sørgelig skadet.
At Eggen vraket deg med store bokstaver etter en /to svake kamper sa for meg mer om Eggen enn deg,
Forsto også hvorfor du sa fra deg kapteinsbindet, men vil ha med når de har en trener som ikke har tillit til deg.
Ønsker deg lykke til, og ønsker deg fortsatt noen gode fotball år i Danmark, du finner helt sikkert en trener som gir deg større tillit.
Så over til Eggen som har handlet inn Tronseth Og Tamas, forsterkninger etter Bora, nei.
Jeg forstår lite, men det er kanskje ikke meninga heller.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Husker godt hvordan laget forandret seg totalt etter vi fikk Bora + noen andre da, det var tider det
Lykke til videre ...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Kommer aldri til å glemme da Bora stod på scena i Stavanger og "signerte" en kontrakt med FFK :P
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Håper du får en verdig slutt på Fredrikstad stadion
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Uten innsatsen din i høstsesongen 2004 så ville aldri ffk beholdt plassen i tippeligaen, du spillte stort sammen med piroja bak der
Lykke til vidre i karrieren, håper du kan avslutte med 3 poeng mot lyn
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914