Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye stadion- Røykfri- Fornøyd/misfornøyd?!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 29 jun 06, 18:19
Dette er vel en debatt som opptar en del folk, og siden jeg ikke så noen tråd om det, kan vi jo ta en liten høring på det her?!

Jeg er av den som gjerne tar meg en røyk på stadion, men jeg dør heller ikke av å holde meg, så jeg vil nok ikke slutte å vise trynet mitt på stadion uansett, men jeg er likevel særdeles misfornøyd med at HELE stadion blir røykfri.
Men det værste syntes jeg er at vi ikke skal få gå ut i pausa å ta en røyk engang.

Syntes noen få seksjoner kunne vært for røykere i hvert fall.

Men nå har dem vel allerede bestemt seg, så da har vi vel ikke så mye vi skulle ha sagt allikevel.

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 jun 06, 18:57
Begynner å lure på hvor avhengig det er mulig å bli av røyk når folk ikke klarer å la være å forpeste lungene sine i en time og et kvarter... Hva gjør dere om natta? Står opp hver time for å ta en røyk?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 29 jun 06, 22:47
For det første er ingenting avgjort, og jeg for min del tror dette ble luftet av FFK nå for å få en diskusjon.

For det andre, sier jo Bjørn Jensen at det er snakk om røykesoner, altså er det ikke snakk om noe totalavhold.

Så til min personlige mening, nemlig at det er latterlig hensynsløst av folk å røyke på tribunen. Når det er plassbilletter, kan man ikke flytte seg når man havner ved siden av røykere, og enda verre er dette med sesongbilletter. Og det finnes mange som rett og slett føler seg syke av mye røyk rundt seg. Spør du meg, er det helt utrolig at det i det hele tatt er noe å diskutere, særlig med hensyn til at det faktisk blir røykesoner.

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 06, 22:51
På radioen var Bjørn Jensen helt klar på at det garantert vil bli røykeforbud på nye Stadion. Det er bare snakk om formaliteter (vedtaket må fattes på styremøte) før det blir endelig gjeldende på papiret. Jeg synes det er udelt positivt.

Det er ikke snakk om eventuelle røykesoner på tribunen - de vil være totalt røykefrie - men det KAN bli aktuelt med soner utenfor selve tribunene hvor folk kan ta seg en røyk før kamp, i pausen eller etter kamp. På Ullevaal Stadion vil det bli totalforbud på hele området.

Dette er noe som noen klubber allerede har innført og vil komme til å skje på alle arenaer i Tippeligaen i løpet av kort tid. Det er bare å vende seg til det. Og forhåpentligvis respektere reglene.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 29 jun 06, 23:05
Røykere suger. jeg går for røykfri stadion. Det er mulig for alle å se fotball uten å suge på den jæv....lige røyken.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 jun 06, 23:09
Opprinnelig postet av Topscorer
Røykere suger. jeg går for røykfri stadion. Det er mulig for alle å se fotball uten å suge på den jæv....lige røyken.

Helt enig. Røykere må greie å holde seg litt i skinnet.

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06

Lagt til: 30 jun 06, 09:03
Opprinnelig postet av Topscorer

Klart vi suger - ellers hadde det vært liten vits, vi hadde jo ikke fått i oss røyk uten å suge

Fra spøk til revolver så er jeg helt enig at det er fullstendig hensynsløst å røyke på tribunene. Jeg har ingen problemer med å ikke røyke på tre kvarter - for så og gå ned av tribunen for å ta en røyk i pausen. Men det synes jeg vi bør få lov til også! 
Jeg sitter selv på hovedtribunen og bak ett ektepar som røyker som om de skulle få betalt for det hele matchen... Fryktelig irriterende - får røyk i øya og det stinker..( ja tenk, jeg som røyker selv blir sjenert av dette )
Det er da ingen problem at det lages noen soner hvor vi røykere får utfoldet oss ( og roet nerva ) i pausen, sånn er det jo overalt ellers.
Men når det er sagt er det heller ikkeno problem dersom hele stadion blir røykfri - vi må da kunne holde oss i to timer? 
Blir isåfall mye skrik og skrål i starten, men sånn var det jo når røykeloven kom også - så det roer seg etterhvert.

Øvre halvdel 2006 !

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 29 jun 06, 23:12
Endret: 29 jun 06, 23:15
Som jeg skrev... Jeg klarer meg uten røyken, men syntes allikevel det må gå ann for for folk å i hvert fall få kunne ta seg en røyk i pausen. 
Jeg skjønner godt at folk blir sjenert av røyken, og at man heller skal ta hensyn til ikke-røykere i forhold til røykere.

Men allikevel, dette blir nok som med røykeloven. Et hinnsides hysteri til å begynne med, før folk blir vandt med det, og ting roer seg igjen.

Dessuten Rune, jeg klarer å holde meg mer i skinnet når det gjelder røyk, enn visse andre gjør når det gjelder wiskey på bortkamper

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 06, 09:17
Endret: 30 jun 06, 09:18
Opprinnelig postet av Kristian B
Som jeg skrev... Jeg klarer meg uten røyken, men syntes allikevel det må gå ann for for folk å i hvert fall få kunne ta seg en røyk i pausen. 
Jeg skjønner godt at folk blir sjenert av røyken, og at man heller skal ta hensyn til ikke-røykere i forhold til røykere.

Men allikevel, dette blir nok som med røykeloven. Et hinnsides hysteri til å begynne med, før folk blir vandt med det, og ting roer seg igjen.

Dessuten Rune, jeg klarer å holde meg mer i skinnet når det gjelder røyk, enn visse andre gjør når det gjelder wiskey på bortkamper

Whiskeyen er jo drekki opp lenge før jeg kommer inn på Stadion på bortekamper. Og at dere røyker utenfor er greit for meg.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jun 06, 09:39
drikker du på kamper  så røyker jeg..  ja til alkofrie folk og røyk....

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 jun 06, 10:11
Opprinnelig postet av keiko99

utrolig egoistisk å røyke på kamp...  blir så deilig når dette blir gjennomført..husker jeg spurte en sidemann pent om han kunne stumpe røyken. sa jeg var allergisk (jeg er ikke det, men brukte det som en hvit løgn. ikke det at det burde vært nødvendig). jeg hadde lyst til å slenge med kjeften, men spurte utrolig høflig.. eneste jeg fikk tilbake var hån og beskjed om at jeg kunne jo flytte meg... håpløst..

ja til en røykfri verden!!  er du desp, får du snuse i stedet..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 30 jun 06, 15:30
Opprinnelig postet av Husgutt

utrolig egoistisk å røyke på kamp...  blir så deilig når dette blir gjennomført..husker jeg spurte en sidemann pent om han kunne stumpe røyken. sa jeg var allergisk (jeg er ikke det, men brukte det som en hvit løgn. ikke det at det burde vært nødvendig). jeg hadde lyst til å slenge med kjeften, men spurte utrolig høflig.. eneste jeg fikk tilbake var hån og beskjed om at jeg kunne jo flytte meg... håpløst..

ja til en røykfri verden!!  er du desp, får du snuse i stedet..

Det som nesten er enda verre er folk som tenner en røyk, tar et drag, og så holder røyken mellom fingrene til det nesten ikke er mer igjen, og tar et siste drag. Da har 95 % av røyken havnet i mine lunger fremfor den som røyker selv. Å tenne en røyk bare for å ha noe mellom fingrene og være kul mens man prater med andre... Kjempetøft!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 06, 10:31

Drikker ikke på kamp, keiko99. Før kamp kan jeg gjøre det. 2 forskjellig ting det se.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jun 06, 10:40
Rune  drikke føre kamp  betyr at jeg røyker på kamp... ja til alkoholfrie folk og Røyk fritt sier jeg

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 30 jun 06, 10:42
Jeg er i mot begge deler jeg! Og er kjempe fornøyd med at det blir røykefritt på nye stadion. Folk må da klare å holde seg i 90 minutter!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 30 jun 06, 00:46
Egentlig forventet, men som ikke røyker som blir like sjenert av sterk paefymelukt eller deodorant, håper jeg at luktepolitiet snart også luker dette ut. 
Egentlig en fleip, men med litt alvorlig undertone. Hysteriet er snart til å ta og føle på.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 30 jun 06, 01:18
 Dette har jeg ventet på...

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 30 jun 06, 12:12
Jeg er veldig fornøyd med røykfri stadion. Jeg har vært på kamper hvor de rundt meg har røyket som pamper, og det er skikkelig ubehagelig og irriterende. Regner med at det blir røykesoner de kan benytte seg av i pausen. På Ullevål ble det vel total forbud på hele stadion, det er vel kanskje å dra`n ltt for langt.

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914