Nye stadion- Røykfri- Fornøyd/misfornøyd?!?
Jeg er av den som gjerne tar meg en røyk på stadion, men jeg dør heller ikke av å holde meg, så jeg vil nok ikke slutte å vise trynet mitt på stadion uansett, men jeg er likevel særdeles misfornøyd med at HELE stadion blir røykfri.
Men det værste syntes jeg er at vi ikke skal få gå ut i pausa å ta en røyk engang.
Syntes noen få seksjoner kunne vært for røykere i hvert fall.
Men nå har dem vel allerede bestemt seg, så da har vi vel ikke så mye vi skulle ha sagt allikevel.
---------------------------
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
For det andre, sier jo Bjørn Jensen at det er snakk om røykesoner, altså er det ikke snakk om noe totalavhold.
Så til min personlige mening, nemlig at det er latterlig hensynsløst av folk å røyke på tribunen. Når det er plassbilletter, kan man ikke flytte seg når man havner ved siden av røykere, og enda verre er dette med sesongbilletter. Og det finnes mange som rett og slett føler seg syke av mye røyk rundt seg. Spør du meg, er det helt utrolig at det i det hele tatt er noe å diskutere, særlig med hensyn til at det faktisk blir røykesoner.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Det er ikke snakk om eventuelle røykesoner på tribunen - de vil være totalt røykefrie - men det KAN bli aktuelt med soner utenfor selve tribunene hvor folk kan ta seg en røyk før kamp, i pausen eller etter kamp. På Ullevaal Stadion vil det bli totalforbud på hele området.
Dette er noe som noen klubber allerede har innført og vil komme til å skje på alle arenaer i Tippeligaen i løpet av kort tid. Det er bare å vende seg til det. Og forhåpentligvis respektere reglene.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Røykere suger. jeg går for røykfri stadion. Det er mulig for alle å se fotball uten å suge på den jæv....lige røyken.
Helt enig. Røykere må greie å holde seg litt i skinnet.
Jeg skjønner godt at folk blir sjenert av røyken, og at man heller skal ta hensyn til ikke-røykere i forhold til røykere.
Men allikevel, dette blir nok som med røykeloven. Et hinnsides hysteri til å begynne med, før folk blir vandt med det, og ting roer seg igjen.
Dessuten Rune, jeg klarer å holde meg mer i skinnet når det gjelder røyk, enn visse andre gjør når det gjelder wiskey på bortkamper
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Egentlig en fleip, men med litt alvorlig undertone. Hysteriet er snart til å ta og føle på.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av Topscorer
Røykere suger. jeg går for røykfri stadion. Det er mulig for alle å se fotball uten å suge på den jæv....lige røyken.
Klart vi suger - ellers hadde det vært liten vits, vi hadde jo ikke fått i oss røyk uten å suge
Fra spøk til revolver så er jeg helt enig at det er fullstendig hensynsløst å røyke på tribunene. Jeg har ingen problemer med å ikke røyke på tre kvarter - for så og gå ned av tribunen for å ta en røyk i pausen. Men det synes jeg vi bør få lov til også!
Jeg sitter selv på hovedtribunen og bak ett ektepar som røyker som om de skulle få betalt for det hele matchen... Fryktelig irriterende - får røyk i øya og det stinker..( ja tenk, jeg som røyker selv blir sjenert av dette )
Det er da ingen problem at det lages noen soner hvor vi røykere får utfoldet oss ( og roet nerva ) i pausen, sånn er det jo overalt ellers.
Men når det er sagt er det heller ikkeno problem dersom hele stadion blir røykfri - vi må da kunne holde oss i to timer?
Blir isåfall mye skrik og skrål i starten, men sånn var det jo når røykeloven kom også - så det roer seg etterhvert.
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av Kristian B
Som jeg skrev... Jeg klarer meg uten røyken, men syntes allikevel det må gå ann for for folk å i hvert fall få kunne ta seg en røyk i pausen.
Jeg skjønner godt at folk blir sjenert av røyken, og at man heller skal ta hensyn til ikke-røykere i forhold til røykere.
Men allikevel, dette blir nok som med røykeloven. Et hinnsides hysteri til å begynne med, før folk blir vandt med det, og ting roer seg igjen.
Dessuten Rune, jeg klarer å holde meg mer i skinnet når det gjelder røyk, enn visse andre gjør når det gjelder wiskey på bortkamper
Whiskeyen er jo drekki opp lenge før jeg kommer inn på Stadion på bortekamper. Og at dere røyker utenfor er greit for meg.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
drikker du på kamper så røyker jeg.. ja til alkofrie folk og røyk....
utrolig egoistisk å røyke på kamp... blir så deilig når dette blir gjennomført..husker jeg spurte en sidemann pent om han kunne stumpe røyken. sa jeg var allergisk (jeg er ikke det, men brukte det som en hvit løgn. ikke det at det burde vært nødvendig). jeg hadde lyst til å slenge med kjeften, men spurte utrolig høflig.. eneste jeg fikk tilbake var hån og beskjed om at jeg kunne jo flytte meg... håpløst..
ja til en røykfri verden!! er du desp, får du snuse i stedet..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Drikker ikke på kamp, keiko99. Før kamp kan jeg gjøre det. 2 forskjellig ting det se.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
jeg irriterer meg over brisa folk så jeg håper at det blir strengere alkohol regler også.. skal det slås ned på Røyk skal det slås ned på drikking blant supportere.. likt er liktSmåbrisen kan jeg godta, men full... NEI
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
Hadde en røkfri periode forrige sesong, og det eneste som "irriterte" meg da var at jeg fikk sinnsykt røyksug når
naboen tente en sigg.
#18™
Opprinnelig postet av Husgutt
utrolig egoistisk å røyke på kamp... blir så deilig når dette blir gjennomført..husker jeg spurte en sidemann pent om han kunne stumpe røyken. sa jeg var allergisk (jeg er ikke det, men brukte det som en hvit løgn. ikke det at det burde vært nødvendig). jeg hadde lyst til å slenge med kjeften, men spurte utrolig høflig.. eneste jeg fikk tilbake var hån og beskjed om at jeg kunne jo flytte meg... håpløst..
ja til en røykfri verden!! er du desp, får du snuse i stedet..
Det som nesten er enda verre er folk som tenner en røyk, tar et drag, og så holder røyken mellom fingrene til det nesten ikke er mer igjen, og tar et siste drag. Da har 95 % av røyken havnet i mine lunger fremfor den som røyker selv. Å tenne en røyk bare for å ha noe mellom fingrene og være kul mens man prater med andre... Kjempetøft!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914