Rami på vei vekk?
Han sier at han vet godt at prestasjonen mot Trinidad og Tobago i VM ble lagt merke til i europeiske klubber.
-VM deltagelsen betyr at jeg er en av Sveriges beste keepere. Jeg trives veldig godt i Fredrikstad, men jeg vil gjerne i Europa igjen. Det sa jeg også når jeg kom til klubben.
Økende interesse
Rami Shaaban har to og et halvt år igjen av kontrakten med Fredrikstad. Jerry Knutsson mener at kan bli solgt for 20-35 millioner.
-Man må tenke på hvor jeg var i fjor, og at jeg kom gratis til Fredrikstad. Jeg trenger ikke koste flere millioner bare fordi jeg har vært med i VM, sier keeperen selv.
Harry Hansen, konstituert daglig leder i FFK, har merket en betydelig større interesse for Rami Shabaan etter VM.
-Det var rolig før VM, men da hadde han akkurat tegnet kontrakt og heller ikke spilt så mange kamper. Etter VM er det blitt langt flere forespørsler, men det har ikke kommet noe konkret ennå, sier Harry Hansen.
Konkulsjonen for at jeg tror han er på vei vekk er følgende:
Rami har snakket med agenter som vil han, men har blitt skremt av FFKs prisforlangende på 20-35 millioner.
Han prøver å få ned prisenlappen på seg selv og sier at han var gratis, skadet og om han var med i VM bør ikke han koste flere millioner. Samtidig sier Harry at det er økende interesse for han. Kanskje har klubber kommet med forespørsler om å kjøpe han, men under det FFK forlanger, noe Rami har fått greie på av de aktuelle klubbene og prøver nå igjennom en hel side i VG om å be FFK redusere prisen på seg selv?
Hva tror dere andre, er jeg på jordet, eller er det reelt?
Prislapp på mellom 15 og 25 mill er ikke usannsynlig!!
---------------------------
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
2006: CL, RL, "the double"...
Selvsagt vil FFK gjøre god butikk et sted mellom 15-20 mill blir nok prisen.
Kanskje var dette noe enkelt i utgangspunktet håpet på, i tilfelle ett skjelden lyst øyeblikk.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Personlig håper jeg han blir ut sesongen, eller lenger. På den annen side er det bra om han presterer så bra at andre klubber er interresert.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Thomas Myhre er sannsynligvis pr nå en bedre spiller enn Rami, i hverfall om vi sammenligner hva han presterte i fjor.
Han kunne ikke velge og vrake gode tilbud.
Om vi får 5 mill så tror jeg vi skal være kjempefornøyd
Opprinnelig postet av tomroar
tror noen overvurderer hva de kan få for rami.
Thomas Myhre er sannsynligvis pr nå en bedre spiller enn Rami, i hverfall om vi sammenligner hva han presterte i fjor.
Han kunne ikke velge og vrake gode tilbud.
Om vi får 5 mill så tror jeg vi skal være kjempefornøyd
Nja, Nå er Myhre fra Norge og Rami fra Sverige. Det klinger bedre med svenske keepere.
Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...
God bedring Enerly
Å tro på det som leses i VG og Dagbladet er vel ikke akkurat så smart.
Møkkabladene der egner seg best til fyring.
Håper Rami blir jeg. Gidder ikke spekulere i salg.
Det som skjer, det skjer.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060630/FFK/60630013/1009
FFK knuser ALL motstand!! :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914