Hvor får man tak i trykk på drakta? Haster!
Veit noen om hvor man får tak i trykk på drakta?? Man får det ikke på Aristokraten, Veit noen hvor??
HASTER!!!
Og hvilket nummer får Tamas Szekerez i FFK?
Morro at vi kjøper en gammal Godset-spiller!!
---------------------------
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Konnerud
jeg vet om ett fimra i mysen der jeg er i fra som er flinke om det er av intresse ?Veit noen om hvor man får tak i trykk på drakta?? Man får det ikke på Aristokraten, Veit noen hvor??
HASTER!!!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Leve Godset og FFK
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Leve Godset og FFK
Leve Godset og FFK
Leve Godset og FFK
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Fem-Trykk AS. De holder til i huset ved siden av friskis og svettis , i andre etage.
Hmmm etter ferien skal jeg gå og trykke drakt nummer 8 på drakta mi jeg...
God bedring Dagfinn Enerly
FemTrykk har trykket FFK-draktene før, og blir fortsatt anbefalt av Aristokraten. Ligger i Mosseveien ja.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Leve Godset og FFK
Hvor ligger mosseveien?
Ikke sååå veldig langt fra Stadion, Gule Sider kan hjelpe til med det meste - kart
Veit noen om hvor man får tak i trykk på drakta?? Man får det ikke på Aristokraten, Veit noen hvor??
HASTER!!!
Hvis du vet hvor Olsen bilglass er så ligger det et trykkeri der, vet ikke noe mere, men du kan jo dra dit å høre.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Forøvrig må jeg bare legge til at jeg andefaler alle og dra og få omvisning på Nou camp, eller camp nou som det heter. Det er det største og sykeste jeg har sett og vært med på. De har til og med en egen kirke inne i stadion. Sykt!
www.norskefans.net
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914