Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller klar!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05

Lagt til: 28 jun 06, 13:36

Ungarer fra Tromsø klar for FFK. En god nyhet. Se www.fredrikstadfk.no

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 jun 06, 13:42
Noen som vet noenting om denne fyren utover det som står på fredrikstadfk.no ?

Ser han er født i `72 så det er vel ikke akkurat noen langsiktig forsterkning, men er han god nok så er han vel også ung nok...

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 28 jun 06, 13:53
Virker som en nødløsning spør du meg, men for all del, gi mannen en sjanse til å vise hvor god han er.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 28 jun 06, 14:11
Tromsø skriver ikke mye om han heller. Ikke er det nevnt noe om avgangen i diskusjonsforumet. Kontrakten går ut 30 juni, så han er vel billig da. Lurer på hvor lenge siden han spillte for landslaget?? Vel, vel... vi får gi mannen en sjanse. Vi trenger ihvertfall forsterkninger bak der.

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:20
når det hentes nok en anonym spiller fra den norske ligaen så blir jeg skeptisk.

Sannsynligvis nok en fyllmasse ala Trondset , Blix, Hornseth, osv

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:25
Høres egentlig ut som en ren back-up for Bertelsen på venstrebacken, og da er det i grunn helt greit om han er bedre enn de andre spillerne som har figurert der. Vi trengte en reserve for Bertie, og da er det i grunn greit å ikke svi av for mye penger på en slik spiller. Så får vi heller håpe at de svir av skikkelig med penger hvis det er det som skal til for å hente kvalitet inn i klubben på steder vi trenger kvalitet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:26
Dette er nok den beste spilleren vi har av den såkalte fyllmassen. Han har blitt tatt ut 30. ganger til lands lags samlinger for Ungarn, så noen dårlig spiller tror jeg ikke det er.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 28 jun 06, 14:29
Her på Isbergets supporterforum står det ganske mye om ham. Mye delte meninger, men han er gammel (33 år), men motivert og duellsterk, men skadeutsatt. Visstnok treg, men fysikken og rutinen skal være i orden. Kan fylle mange plasser i back-rekka. Det skrytes av hans "kvalitet" og erfaring. Noen mener han var en skandale sist sesong, men han har nettopp kommet tilbake etter et lengre skadeavbrekk.
En skryter av hans:
- Rutine
- Duellstyrke
- Hodestyrke
- Offensiv vilje
- Offensiv EVNE
Kan gå begge veier ser det ut som - kan bli en hit eller stallfyll. Tiden får vise - gi han en sjanse. Ser ut til at han velger bort TIL da han vil ha lengre kontrakt enn det han ble tilbudt i TIL. Likte ikke det siste innlegget: "Heldigvis inga fortsettelse med Tamas, er gått til FFK.Måtte det hjelpe slik at de rykker ned.... "

2006: CL, RL, "the double"...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 jun 06, 14:30
Han spilte for Tromsø på stadion nå i vår. Fikk gult kort og 3 på VG børsen. Vil helt sikkert være en bra back up i forsvaret.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 28 jun 06, 14:35
Står mere om ham her

2006: CL, RL, "the double"...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 jun 06, 14:36
Endret: 28 jun 06, 14:36
Helt greit å få inn denna spilleren. Da har vi værtfall bakcup på venstreback også. Tviler på at han tar plassen fra noen i back rekka, men han blir nok den som ligger nærmest en plass.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:43
Tviler på om nedrykkkandidat nr 1, selger noe annet enn vrakgods til en annen dumpekandidat......

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 jun 06, 14:44
Minner meg om handelen av han finnen ifjor.
Lindstrøm var vel han het.
Kvantitet på samme måte som Trondseth.
Ja ,ja "where have all the flowers gone"

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:46
Hmm....fint at vi får en backup på backplassen, men når TIL var på stadioen, var han vel ett av FFK`s viktigste angrepsvåpen.

Men, velkommen skal han være! Jeg har litt troa på å hente inn rutinerte, men desillusjonerte spillere. Eggen ser ut til å ha en god evne til å få de til å prestere igjen.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 14:48
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tviler på om nedrykkkandidat nr 1, selger noe annet enn vrakgods til en annen dumpekandidat......

Kontrakten hans med TIL går ut 30. juni, så det er nok ikke snakk om noe salg.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 14:48
Opprinnelig postet av dracula
Minner meg om handelen av han finnen ifjor.
Lindstrøm var vel han het.
Kvantitet på samme måte som Trondseth.
Ja ,ja "where have all the flowers gone"

Hva er galt med Tronseth?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 14:52

-Tamas Szekeres står med 20 kamper for TIL. Og ble matchvinner mot Galatasaray UEFA-cupen i fjor høst.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Lagt til: 28 jun 06, 14:53

Hva slags velkomst er dette? Vrakgods? Hva med et åpent sinn og raushet? Bør ikke alle bli ønsket velkommen på en skikkelig måte her inne? Vi er vel ikke så gode? Alle nye spillere bør kunne lese forumet uten å få slike betegnelser. Det skulle bare mangle.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 jun 06, 14:55
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Kontrakten hans med TIL går ut 30. juni, så det er nok ikke snakk om noe salg.

Ok, det det setter det i ett litt annet lys....... Håper han er såpass god at han danker ut en umotivert Bora.....

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Lagt til: 28 jun 06, 14:58
Fra TIL-forumet:

Tamas må bli!! Matland har sålangt ikke gjort det bra i serien, og vi kan neppe forvente at han kommer til å plutselig score 5`ere og 6`ere på terningen fremover. Han er svært ung, svært urutinert..Jeg tror han må lære seg å krype før han begynner å gå på førstelaget.
Tamas er en helt annen type spiller enn Yndestad, som nå antagelig ligger best an til å ta venstrebacken om Matland ikke spiller. Tamas er MYE mer duellsterk og hodesterk enn Yndestad. Han går til i taklingene på en måte Yndestad bare kan misunne ham. Tamas er også et dødelig våpen offensivt, især på dødballer!

Alder har ingenting å si i dagens fotball. Med de treningsmetoder som eksisterer idag, kan man lett spille til man er 40. Motivasjon is the key, og det har Tamas Szekeres!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 jun 06, 15:01
Opprinnelig postet av innvandrer
Tromsø skriver ikke mye om han heller. Ikke er det nevnt noe om avgangen i diskusjonsforumet. Kontrakten går ut 30 juni, så han er vel billig da. Lurer på hvor lenge siden han spillte for landslaget?? Vel, vel... vi får gi mannen en sjanse. Vi trenger ihvertfall forsterkninger bak der.

Han er 33 år og jeg syns ikke vi bør hente en i den alderen... Det går ann å se etter noen som er noe yngre...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 28 jun 06, 15:08
Opprinnelig postet av keiko99]
Han er 33 år og jeg syns ikke vi bør hente en i den alderen... Det går ann å se etter noen som er noe yngre...

Og det tror du ikke FFK har gjort? Tviler på at han var førstevalget men som backup på venstrebacken er det vel en grei spiller.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 jun 06, 15:13
Endret: 28 jun 06, 15:13
Opprinnelig postet av keiko99

Han har vel fått en ettårskontrakt med FFK, altså en midlertidig løsning. Hvilken ung spiller tror du kommer til FFK når vi har Bertie som et soleklart førstevalg? Da må vi nok grave dypt i divisjonssystemet for å finne en som ikke blir dyr. Da vil jeg heller ha en rutinert 33-åring til å steppe inn, enn en ungfole fra lavere divisjoner som aldri har spilt i Tippeligaen før.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 jun 06, 15:27
Bare å ønske Tamas velkommen.... Dette blir spennende ass....
Her er hva FB har skrevet, kommer nok mer på sporten 16:15 tenker jeg: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060628/FFK/60628008/1002

God bedring Dagfinn Enerly

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 15:36
Endret: 28 jun 06, 15:37
Tromsø ville ha han ut året, men takket nei i følge http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2106593.ece

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 28 jun 06, 15:37
Endret: 28 jun 06, 15:43
hva i alle dager er det ffk driver med, 8 kamper for tromsø, 5 for strømsgodet og 33 år? "bra jobba"

Spilleren blir jo regelrett slakta på til forumet, ærlig talt..hva skal ffk med en spiller som ikke er med første 11-eren til et lag som ligger på sisteplass?!!

Nytt trondseth kjøp er jo det vi trenger

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 15:51
Opprinnelig postet av A9$h
hva i alle dager er det ffk driver med, 8 kamper for tromsø, 5 for strømsgodet og 33 år? "bra jobba"

Spilleren blir jo regelrett slakta på til forumet, ærlig talt..hva skal ffk med en spiller som ikke er med første 11-eren til et lag som ligger på sisteplass?!!

Sjekk her: http://www.nordlys.no/nyheter/article2170000.ece  står det litt mer om han, han var ferdig i Tromsø allerede før ferien... hmmmm... jeg vet ikke hva jeg skal si til den saken her jeg men, vi får se, kan hende han skal spille på søndag alt...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 28 jun 06, 16:34
Opprinnelig postet av A9$h

hva har tronseth gjort for noe galt da?? kanksje på tide å vise litt respekt for de nye som kommer inn i FFK også, ikke slakte de før en eneste kamp er spilt! Makan til barnsligheter! Kan da ikke være lett for spillere å komme til FFK, de blir jo nesten hat objekt FØR de har tatt på seg drakta! skjerp dere folkens!

Velkommen skal du være Tamas Szekeres! 

Spenende med en ny spiller som kan gi bertie kamp om venstre beck plassen, samt også kjempe med bora om en plass i midtforsvaret!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 28 jun 06, 16:47
Hva Tronseth har gjort for noe galt?! Tja, er vel ikke så mye det, men heller den som valgte å hente han. 
Skal gi denne ungareren en sjanse jeg, men det må vel sies at det KUN er FFK som velger å hente denne type spillere til klubben!

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 17:11
Foresten, Szekeres har spilt 20(!) kamper for Tromsø, 8 i årets sesong...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 jun 06, 17:45
Tronseth har ikke gjordt noe galt , han.
Han har sikkert gjotdt så godt han kan, men lik "hente-kuppet" fra Finland i fjor, Lindstrøm ( var det vel) holder han ikke TL nivå. Iallefall ikke pr.dato.
FFK trenger desverre folk som er av brukbar TL kvalitet idag, ikke kanskje om ett-to eller tre år.
Ei heller de som er gått ut på dato.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 18:14
Endret: 28 jun 06, 18:15
Etter hva jeg har lest på Isbergets forum, så så det her ikke bra ut... Han har ikke prestert opp mot det store iår, og Tromsøværingene ville heller ha Jo Matland isteden for Tamas...
Men vi husker hva VIF gjorde med Raijo for noen år siden, de kastet han ut, og han var ikke god nok, og vi vet alle hva Raijo presterer for oss nå
Kanskje Eggen får Tamas opp og går, og at han blir en solid forsterkning, eller det kan vippe andre veien og det kan bli en negativ forsterkning.
Husk at Szekeres scorte og storspilte som stopper ifjor mot Gallatsary, og at han spilte godt i fjor høst.
Blir spennende å se hvordan Tamas Szekeres er, etter hva jeg leste, så var han en spiller som ga alt, og sto på for laget, men har hatt en del skader, på isbergets forum brukte de skadene + alderen som grunner for å bli kvitt Szekeres og bruke Matland isteden....

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 28 jun 06, 18:32
Jeg må si meg en smule skeptisk til å hente inn denne mannen, og han er jo ikke akkurat noe håp for framtiden. fra den positive synsvinkelen hadde det vært trivelig om han kunne gå inn i midtforsvaret og gi oss den tryggheten vi savner der nå. menmen..........den som går på kamp får se........

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 28 jun 06, 18:46
Opprinnelig postet av SirLion
Etter hva jeg har lest på Isbergets forum, så så det her ikke bra ut... Han har ikke prestert opp mot det store iår, og Tromsøværingene ville heller ha Jo Matland isteden for Tamas...
Men vi husker hva VIF gjorde med Raijo for noen år siden, de kastet han ut, og han var ikke god nok, og vi vet alle hva Raijo presterer for oss nå
Kanskje Eggen får Tamas opp og går, og at han blir en solid forsterkning, eller det kan vippe andre veien og det kan bli en negativ forsterkning.
Husk at Szekeres scorte og storspilte som stopper ifjor mot Gallatsary, og at han spilte godt i fjor høst.
Blir spennende å se hvordan Tamas Szekeres er, etter hva jeg leste, så var han en spiller som ga alt, og sto på for laget, men har hatt en del skader, på isbergets forum brukte de skadene + alderen som grunner for å bli kvitt Szekeres og bruke Matland isteden....

Situasjonen med Rajo var litt annerledes. Rekdal og fansen ville faktisk beholde han, men økonomien i klubben på den tiden ville det annerledes, heldigvis for oss!!

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 jun 06, 18:59
Hvis vi gir denne mannen 1 års-kontrakt så er det greit nok for meg. Gode v.backer finnes det ikke mange av, og hvis han holder et noenlunde nivå så er det bra nok som backup. Hvis vi tenker tilbake på tiden før Bertie, så har vi alltid savna en ordentlig v.back. Og på den plassen har vi sleti for å få tak i en bra spiller siste 25 åra.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av SirLion

Situasjonen med Rajo var litt annerledes. Rekdal og fansen ville faktisk beholde han, men økonomien i klubben på den tiden ville det annerledes, heldigvis for oss!!

Var det det som skjedde? Der kan du se hvor mye jeg følger med Kristian

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 jun 06, 19:56
Endret: 28 jun 06, 19:57
ja jeg ønsker spilleren vellkommen og håper han kan være med å dra  opp FFK fra der nede vi er...

Slik jeg forsto Lasse staw så har steinar reist

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 jun 06, 20:07
Høres ut som en solid forsterkning

Dette overgangsvinduet har jeg på følelsen blir tidenes i FFK ...

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 28 jun 06, 22:16
Mine kjære Damer og Herrer, la nå denne karen få vise seg frem før dere slakter ham. Mange av dere slaktet Hoås og Toth ifjor .
På slutten av sesongen ifjor forgudet dere Hoås, til nå er Toht den store spissen.
La mannen få en varm å hjertelig velkomst på stadion.

Husk også på at han ikke ville fornye noen kontrakt med Tromsø, kan grunnen være at han ikke trivdes? Kan det være grunnen til at han ikke har prestert like godt i år som ifjor?

La mannen få føle seg velkommen så skal dere få se at denne karen spiller seg inn å blir en meget god spiller for FFK.

Hilsen en som ønsker Tamas hjertelig velkommen til Klubben og byen.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 22:53
Opprinnelig postet av rødforalltid
Mine kjære Damer og Herrer, la nå denne karen få vise seg frem før dere slakter ham. Mange av dere slaktet Hoås og Toth ifjor .
På slutten av sesongen ifjor forgudet dere Hoås, til nå er Toht den store spissen.
La mannen få en varm å hjertelig velkomst på stadion.

Husk også på at han ikke ville fornye noen kontrakt med Tromsø, kan grunnen være at han ikke trivdes? Kan det være grunnen til at han ikke har prestert like godt i år som ifjor?

La mannen få føle seg velkommen så skal dere få se at denne karen spiller seg inn å blir en meget god spiller for FFK.

Hilsen en som ønsker Tamas hjertelig velkommen til Klubben og byen.

Som sagt tidligere, så ønsker jeg Szekeres velkommen hit, og gleder meg til å se hvordan han gjør det i FFK drakta... kanskje det blir en storspiller det her også ;)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 jun 06, 23:09
Opprinnelig postet av keiko99

Slik jeg forsto Lasse staw så har steinar reist

Jeg hørte noe helt annet!
Og det var at han ønsker å bli her i byen, og han ønsker å spille for Lisleby hvis de klarer å skaffe ham en jobb ved siden av fotballen. 
Det har jo enda ikke kommet noe offisiellt fra FFK vedr. hva som skjer med ham og når han eventuellt forlater oss, så vidt jeg vet.

FFK på toppen i 2006

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jun 06, 23:16
kanskje Tamas og Mihaly finner tonen og  gjør hverandre ekstra gode? ifølge mine kilder  i  Tromsø, er han visst en kjernekar ihvertfall og sprer glede i spillergruppa.. 

la mannen vise seg frem før dere lar øksa falle..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 06, 00:18
Endret: 29 jun 06, 00:18
Her står det litt: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060629/FFK/106290021/1009

Og her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060629/FFK/106290024/1009

Sitterer litt fra den første linken:

Trenger rutine

Szekeres har spilt for Ferencvaros, MTK Budapest, Debrecen og Sopron. Han har også spilt for sveitsiske Gent. I tillegg står han bokført med seks A-landskamper for Ungarn, samt 25 kamper i europacupen.
– Hvilken kjennskap har du til Szekeres?
– Jeg har relativt god kjennskap til ham, samt at vi har benyttet oss av flere referanser for å sjekke ham ut. Spilleren har en omfattende CV, men vi legger ikke skjul på at vi trenger mer rutine og dekning, sier Knut Torbjørn Eggen.

Bosman-spiller

At spilleren er Bosman-spiller var heller ikke noe minus for FFK.
– Spilleren har ti mesterskap fra Ungarn. I tillegg har han en bronse fra belgiske Gent, som den gang ble trent av Trond Sollied. Da skjønner du sikkert hvor vi har hentet inn litt av informasjonen fra, sier Eggen.
– Vil han forsterke lagets forsvarsfirer?
– Ja! I utgangspunktet tror vi jo det. Han er en spiller som stort sett har spilt back i Norge. Både i Tromsø og i Strømsgodset, hvor han i sistnevnte klubb ble trent av Arne Dokken. Men slik jeg ser det er han best som stopper, sier Eggen og trekker det frem som et pluss at han er venstrebent.
– Rapportene sier også at det her er snakk om en utrolig profesjonell og holdningssterk spiller.

Fra Fredrikstad Blads nettutgave....

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 29 jun 06, 00:19
Endret: 29 jun 06, 00:20
Velkommen!!!

FFK knuser ALL motstand!! :)

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 06, 10:51
Lurer på hva som skjer med Are Tronset som skrev tre års kontrakt med FFK i fjor og som Eggen mente ville øke konkurransen om plassene, har vel egentlig ikke gjort det siden J A Bjørkøy har spilt i steden for han.

Tenk å gi en slik spiller tre år, som nå viser seg å være stallfyll.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 06, 10:58
Endret: 29 jun 06, 10:59
Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på hva som skjer med Are Tronset som skrev tre års kontrakt med FFK i fjor og som Eggen mente ville øke konkurransen om plassene, har vel egentlig ikke gjort det siden J A Bjørkøy har spilt i steden for han.

Tenk å gi en slik spiller tre år, som nå viser seg å være stallfyll.

Tronseth er jo midtstopper, mens Bjørkøy har spilt back. Kan derfor ikke si at Bjørkøy har spilt istedenfor Tronseth. Men nå som Szekeres kommer inn, så går nok han kanskje inn foran Tronseth i køen på midtstopperplass. Men tror fortsatt Bora Zivkovic blir Piiroja sin makker mot Lyn.

Men jeg savner fortsatt en høyreback til. Er ikke heldig at Bjørkøy må ned der og spille så fort Czwartek ikke kan.

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06

Lagt til: 29 jun 06, 13:14
Tamas Szekeres er en fin fyr som på sitt beste har gjort en god jobb for TIL. Han vil alltid bli husket som matchvinner mot Galatasaray i UEFA-cupen i fjor. Jeg kunne tenkt meg å ha ham med ut året som backup - og det kunne jo også TIL-ledelsen. Men samtidig er vi bra forspent med forsvarsspillere, og det er greit at det nå blir gjort plass til nye spillere i stallen. Vi TIL-supportere ønsker Tamas lykke til videre i FFK - og hvis han løper utpå Alfheim-matta som FFK-spiller vil han garanterert få en skikkelig applaus!

Ullevål 1986 - 1996 - 2006

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914