Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller klar!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 jun 06, 23:09
Opprinnelig postet av keiko99

Slik jeg forsto Lasse staw så har steinar reist

Jeg hørte noe helt annet!
Og det var at han ønsker å bli her i byen, og han ønsker å spille for Lisleby hvis de klarer å skaffe ham en jobb ved siden av fotballen. 
Det har jo enda ikke kommet noe offisiellt fra FFK vedr. hva som skjer med ham og når han eventuellt forlater oss, så vidt jeg vet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jun 06, 23:16
kanskje Tamas og Mihaly finner tonen og  gjør hverandre ekstra gode? ifølge mine kilder  i  Tromsø, er han visst en kjernekar ihvertfall og sprer glede i spillergruppa.. 

la mannen vise seg frem før dere lar øksa falle..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 jun 06, 00:18
Endret: 29 jun 06, 00:18
Her står det litt: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060629/FFK/106290021/1009

Og her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060629/FFK/106290024/1009

Sitterer litt fra den første linken:

Trenger rutine

Szekeres har spilt for Ferencvaros, MTK Budapest, Debrecen og Sopron. Han har også spilt for sveitsiske Gent. I tillegg står han bokført med seks A-landskamper for Ungarn, samt 25 kamper i europacupen.
– Hvilken kjennskap har du til Szekeres?
– Jeg har relativt god kjennskap til ham, samt at vi har benyttet oss av flere referanser for å sjekke ham ut. Spilleren har en omfattende CV, men vi legger ikke skjul på at vi trenger mer rutine og dekning, sier Knut Torbjørn Eggen.

Bosman-spiller

At spilleren er Bosman-spiller var heller ikke noe minus for FFK.
– Spilleren har ti mesterskap fra Ungarn. I tillegg har han en bronse fra belgiske Gent, som den gang ble trent av Trond Sollied. Da skjønner du sikkert hvor vi har hentet inn litt av informasjonen fra, sier Eggen.
– Vil han forsterke lagets forsvarsfirer?
– Ja! I utgangspunktet tror vi jo det. Han er en spiller som stort sett har spilt back i Norge. Både i Tromsø og i Strømsgodset, hvor han i sistnevnte klubb ble trent av Arne Dokken. Men slik jeg ser det er han best som stopper, sier Eggen og trekker det frem som et pluss at han er venstrebent.
– Rapportene sier også at det her er snakk om en utrolig profesjonell og holdningssterk spiller.

Fra Fredrikstad Blads nettutgave....

God bedring Dagfinn Enerly

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 29 jun 06, 00:19
Endret: 29 jun 06, 00:20
Velkommen!!!

FFK knuser ALL motstand!! :)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jun 06, 10:51
Lurer på hva som skjer med Are Tronset som skrev tre års kontrakt med FFK i fjor og som Eggen mente ville øke konkurransen om plassene, har vel egentlig ikke gjort det siden J A Bjørkøy har spilt i steden for han.

Tenk å gi en slik spiller tre år, som nå viser seg å være stallfyll.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 06, 10:58
Endret: 29 jun 06, 10:59
Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på hva som skjer med Are Tronset som skrev tre års kontrakt med FFK i fjor og som Eggen mente ville øke konkurransen om plassene, har vel egentlig ikke gjort det siden J A Bjørkøy har spilt i steden for han.

Tenk å gi en slik spiller tre år, som nå viser seg å være stallfyll.

Tronseth er jo midtstopper, mens Bjørkøy har spilt back. Kan derfor ikke si at Bjørkøy har spilt istedenfor Tronseth. Men nå som Szekeres kommer inn, så går nok han kanskje inn foran Tronseth i køen på midtstopperplass. Men tror fortsatt Bora Zivkovic blir Piiroja sin makker mot Lyn.

Men jeg savner fortsatt en høyreback til. Er ikke heldig at Bjørkøy må ned der og spille så fort Czwartek ikke kan.

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06

Lagt til: 29 jun 06, 13:14
Tamas Szekeres er en fin fyr som på sitt beste har gjort en god jobb for TIL. Han vil alltid bli husket som matchvinner mot Galatasaray i UEFA-cupen i fjor. Jeg kunne tenkt meg å ha ham med ut året som backup - og det kunne jo også TIL-ledelsen. Men samtidig er vi bra forspent med forsvarsspillere, og det er greit at det nå blir gjort plass til nye spillere i stallen. Vi TIL-supportere ønsker Tamas lykke til videre i FFK - og hvis han løper utpå Alfheim-matta som FFK-spiller vil han garanterert få en skikkelig applaus!

Ullevål 1986 - 1996 - 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914