Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 jun 06, 19:30
FB svikter med oppdatering av kampen, men lillebror Demokraten følger kampen her http://www.demokraten.no/lokalsport/article2168440.ece

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 27 jun 06, 19:34
Opprinnelig postet av Patrioten
FB svikter med oppdatering av kampen, men lillebror Demokraten følger kampen her http://www.demokraten.no/lokalsport/article2168440.ece

Blitt vanlig F- B det nå... Lite oppdateringer på demokraten også... noen som har noen kontakter på stadion som kan gi oss noen oppdateringer her?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 27 jun 06, 19:44
1-0 til VIF ved Berre!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 19:44

34 minutter er spilt av treningskampen, og Vålerenga har tatt ledelsen 1-0. Scoringen kom etter 30 minutters spill. Morten Bærre av sist på ballen.

FFK har hatt flere fine scoringsmuligheter, men ikke klart å puttet ballen i nettmaskene. 

Hvor er spissen vi venter på FFK?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 jun 06, 19:57

34 minutter er spilt av treningskampen, og Vålerenga har tatt ledelsen 1-0. Scoringen kom etter 30 minutters spill. Morten Bærre av sist på ballen.

FFK har hatt flere fine scoringsmuligheter, men ikke klart å puttet ballen i nettmaskene. 

spissene er der dem.. vi sliter bare med det samme som vi har gjort.. sette ballen i mål... fint at lasse for prøve seg da

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 19:59
Opprinnelig postet av keiko99

spissene er der dem.. vi sliter bare med det samme som vi har gjort.. sette ballen i mål... fint at lasse for prøve seg da

Det var kanskje det han mente, at vi trenger en spiss som scorer mål!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 20:00

Det er pause på Fredrikstad stadion, og VIF leder 1-0.

Rapportene forteller at FFK har vært det spillemesseg beste laget, men sliter med å omsette scoringssjanser i mål.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 jun 06, 20:32
3-0 til vålerenga!

Fy faen så ræva..

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 20:34
Gjestene fra Oslo scoret to mål i løpet av fem minutter, det tredje VIF-målet kom etter 13. minutters spille av 2. omgang. 

Detta ække bra nok. Skal ikke slippe inn 3 mål i en kamp! Syns vi lekker bakover hver kamp jeg.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 20:39
Endret: 27 jun 06, 20:41
FFK-keeper Lasse Staw vokter buret under kveldens kamp.

Etter 53 spilte minutter satte Freddy Dos Santos ballen i mål.

55 minutter og Freddy Dos Santos scorer sitt andre mål.

70 minutter Are Tronseth.

I følge FBs utsendte på Stadion har FFK hatt vel så mange sjanser som VIF, men de slurver i markeringene i forsvar.

det er hva det står på f-b.nos sider

Etter min mening, så håper jeg Rami er tilbake mot Lyn, og at vi henter inn noen nye forsvarsspillere... det forsvaret vårt har prestert iår(bortsett fra Raio) har vært elendig ass

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 27 jun 06, 21:28
Noen som vet om det var mye folk der nede i regnet eller ?

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 21:31
I overkant av 200 står det på demokraten.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 27 jun 06, 21:46
Syns ikke spillet var altfor gæli, VIF var seg selv, to dødbalmål, og de siste var vel en kontring, FFK virka som de var på ferie når de kom innafor motstanderns 16 meter, morsomt at han prøvde ut flere formasjoner og brukte spillerne på uvante plasser, Kvisvik som spiss blant annet, synd ikke Eggen lot Garro få prøve seg hadde trengt en spiler med en litt stødig passningsfot i regneværet, laget var nok litt preget av det sleipe gresset og ballen som ikke helt ville ditt tanken kulle sende den.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 jun 06, 21:13
Ikke noen god 2. omgang akkurat. 1. omgang føler jeg var ganske jevn. Tarik hadde en stor sjanse, men klarte ikke å sette ballen i mål denne gangen heller.
Ble forøvrig overraska over Øyvind Bolthof idag.

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 21:16
Gjorde vi mange bytter, sånn at nivået falt eller? Var det noen som var gode hos FFK i dag? Heldigvis er Rami tilbake mot Lyn.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 28 jun 06, 09:43
Endret: 28 jun 06, 09:44
Merkelig treningskamp dette her.. Første omgang var jo egentlig helt grei, men når han i pausa tar ut Wiig og setter inn Røn og flytter Kvisvik opp som enslig spiss "HALLO", da er det jo dømt til å gå dritt.. Greit det er en treningskamp,   man skal jo muligens prøve ut andre formasjoner og sette spillere i andre posisjoner, men alle vet da at kvisvik er tilrettelegern til spissene våres..hmm.. 
Jeg spør: Hvor var spissene hen idag, West, Toth og Hoås?? Er disse skada?? Toth satt  bortenfor meg på tribunen, å det er vel ikke der han skal sitte?? 

Men som sagt godt det var treningskamp..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 jun 06, 09:52
Toth har vistnok en skade.

Brenne var en av banens dominanter i 1. omgang. I 2. var VIF spillerene tidlig oppe i ham. Siden Brenne ofte henter ballen dypt på egen banehalvdel, og gjerne skal ha mange ballberøringer før han sender den videre, var FFK lette å stoppe og fikk også kontringer i mot. Heldigvis var ikke VIF veldig opptatt av å kontre. 

0-1 kom etter et frispark som ikke var frispark. Dommeren holdt ikke TL nivå.
0-2 etter nok et frispark
0-3 etter at Bora var i feriemodus. Alexander Mathisen scoret, og ikke Dos Santos.
1-3 etter corner

FFK var minst like gode som VIF(skapte like mye sjanser). Tarik, Kvisvik, Bjørkøy var best på FFK etter min mening.
Artig å se at PAC utviste en nesten skremmende selvtillit mot Berre. Full kontroll og 2 tunneler!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 jun 06, 12:35
Så (selvsagt) ikke kampen igår, men vil likevel komme med en komentar til de som krever Tariks hode på et fat.
Etter min mening er  han og har vært FFK fremste lyspunkt i år. 
Tarik er ikke bare en spiller for framtiden, gutten har enormt potensiale, men han er allerede i dag av god TL kvalitet.
 Det er dessverre ikke så altfor mange på dagens FFK som holder samme nivå som Tarik.
At han ikke har scora mål enda, la gå, men det er vel også andre spisser  som både arbeider mindre, skaper mindre, kort sagt yter mindre for lagets beste som burde ha scoret mer.
Tror at Dersom FFK hadde hatt en målscorer i midten framme, ja da hadde måla begynte å renne inn. Ikke bare fordi at den spissen hadde scoret, men også fordi andre ( les Tarik) kunne spilt med litt lavere skuldre.

Konklusjon, etter min mening er Tarik årets store FFK beholdning. ( og underholdning)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 06, 15:29
Hvordan sto Lasse Staw igår? I følge Fxt.no, så gjorde han to tabber.... Her er artikkelen jeg snakker om: http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article670592.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 06, 22:41
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Ikke noen god 2. omgang akkurat. 1. omgang føler jeg var ganske jevn. Tarik hadde en stor sjanse, men klarte ikke å sette ballen i mål denne gangen heller.
Ble forøvrig overraska over Øyvind Bolthof idag.

Er vel et bevis på at Tarik ikke er god nok på dette nivået,sjanser og atter sjanser, men målene uteblir. Men, dere sier vel som vanlig, det løsner snart og da kommer målene, ja dere kan få sagt det. Synes andre bør slippe til på søndag.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914