FFK - Vålerenga
Opprinnelig postet av Patrioten
FB svikter med oppdatering av kampen, men lillebror Demokraten følger kampen her http://www.demokraten.no/lokalsport/article2168440.ece
Blitt vanlig F- B det nå... Lite oppdateringer på demokraten også... noen som har noen kontakter på stadion som kan gi oss noen oppdateringer her?
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
34 minutter er spilt av treningskampen, og Vålerenga har tatt ledelsen 1-0. Scoringen kom etter 30 minutters spill. Morten Bærre av sist på ballen.
FFK har hatt flere fine scoringsmuligheter, men ikke klart å puttet ballen i nettmaskene.
Hvor er spissen vi venter på FFK?
spissene er der dem.. vi sliter bare med det samme som vi har gjort.. sette ballen i mål... fint at lasse for prøve seg da34 minutter er spilt av treningskampen, og Vålerenga har tatt ledelsen 1-0. Scoringen kom etter 30 minutters spill. Morten Bærre av sist på ballen.
FFK har hatt flere fine scoringsmuligheter, men ikke klart å puttet ballen i nettmaskene.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
spissene er der dem.. vi sliter bare med det samme som vi har gjort.. sette ballen i mål... fint at lasse for prøve seg da34 minutter er spilt av treningskampen, og Vålerenga har tatt ledelsen 1-0. Scoringen kom etter 30 minutters spill. Morten Bærre av sist på ballen.
Det var kanskje det han mente, at vi trenger en spiss som scorer mål!
Det er pause på Fredrikstad stadion, og VIF leder 1-0.
Rapportene forteller at FFK har vært det spillemesseg beste laget, men sliter med å omsette scoringssjanser i mål.
Fy faen så ræva..
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Detta ække bra nok. Skal ikke slippe inn 3 mål i en kamp! Syns vi lekker bakover hver kamp jeg.
Etter 53 spilte minutter satte Freddy Dos Santos ballen i mål.
55 minutter og Freddy Dos Santos scorer sitt andre mål.
70 minutter Are Tronseth.
I følge FBs utsendte på Stadion har FFK hatt vel så mange sjanser som VIF, men de slurver i markeringene i forsvar.
det er hva det står på f-b.nos sider
Etter min mening, så håper jeg Rami er tilbake mot Lyn, og at vi henter inn noen nye forsvarsspillere... det forsvaret vårt har prestert iår(bortsett fra Raio) har vært elendig ass
Ble forøvrig overraska over Øyvind Bolthof idag.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Ikke noen god 2. omgang akkurat. 1. omgang føler jeg var ganske jevn. Tarik hadde en stor sjanse, men klarte ikke å sette ballen i mål denne gangen heller.
Er vel et bevis på at Tarik ikke er god nok på dette nivået,sjanser og atter sjanser, men målene uteblir. Men, dere sier vel som vanlig, det løsner snart og da kommer målene, ja dere kan få sagt det. Synes andre bør slippe til på søndag.
Tarik er en av dem, som lager sjansene for spissene våres... Han er rask, og lager sammen med West ett helsikes rabalder hos forsvarerne til motstanderne.... Men som sagt tidligere her, så er Eggen på jakt etter en spiss og to forsvarere....
Jeg er fornøyd med trioen: West, Toth, Tarik på topp.... Ellers har vi jo som sagt Hoås som vi kan bruke og da
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Ikke noen god 2. omgang akkurat. 1. omgang føler jeg var ganske jevn. Tarik hadde en stor sjanse, men klarte ikke å sette ballen i mål denne gangen heller.
Alle trodde Tarik Elyounoussi endelig skulle få hull på byllen da han stod helt umarkert på femmeteren, men mål ble som vanlig ikke. Dette i følge fredrikstadfk
Er vel et bevis på at Tarik ikke er god nok på dette nivået,sjanser og atter sjanser, men målene uteblir. Men, dere sier vel som vanlig, det løsner snart og da kommer målene, ja dere kan få sagt det. Synes andre bør slippe til på søndag.
Opprinnelig postet av SirLion
Bare så du vet det Patrioten....
Tarik er en av dem, som lager sjansene for spissene våres... Han er rask, og lager sammen med West ett helsikes rabalder hos forsvarerne til motstanderne.... Men som sagt tidligere her, så er Eggen på jakt etter en spiss og to forsvarere....
Jeg er fornøyd med trioen: West, Toth, Tarik på topp.... Ellers har vi jo som sagt Hoås som vi kan bruke og da
Hverken Øyvind Hoås, Brian West, eller M Toth spilte i dag.
Jeg spør: Hvor var spissene hen idag, West, Toth og Hoås?? Er disse skada?? Toth satt bortenfor meg på tribunen, å det er vel ikke der han skal sitte??
Men som sagt godt det var treningskamp..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Brenne var en av banens dominanter i 1. omgang. I 2. var VIF spillerene tidlig oppe i ham. Siden Brenne ofte henter ballen dypt på egen banehalvdel, og gjerne skal ha mange ballberøringer før han sender den videre, var FFK lette å stoppe og fikk også kontringer i mot. Heldigvis var ikke VIF veldig opptatt av å kontre.
0-1 kom etter et frispark som ikke var frispark. Dommeren holdt ikke TL nivå.
0-2 etter nok et frispark
0-3 etter at Bora var i feriemodus. Alexander Mathisen scoret, og ikke Dos Santos.
1-3 etter corner
FFK var minst like gode som VIF(skapte like mye sjanser). Tarik, Kvisvik, Bjørkøy var best på FFK etter min mening.
Artig å se at PAC utviste en nesten skremmende selvtillit mot Berre. Full kontroll og 2 tunneler!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Etter min mening er han og har vært FFK fremste lyspunkt i år.
Tarik er ikke bare en spiller for framtiden, gutten har enormt potensiale, men han er allerede i dag av god TL kvalitet.
Det er dessverre ikke så altfor mange på dagens FFK som holder samme nivå som Tarik.
At han ikke har scora mål enda, la gå, men det er vel også andre spisser som både arbeider mindre, skaper mindre, kort sagt yter mindre for lagets beste som burde ha scoret mer.
Tror at Dersom FFK hadde hatt en målscorer i midten framme, ja da hadde måla begynte å renne inn. Ikke bare fordi at den spissen hadde scoret, men også fordi andre ( les Tarik) kunne spilt med litt lavere skuldre.
Konklusjon, etter min mening er Tarik årets store FFK beholdning. ( og underholdning)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av SirLion
Bare så du vet det Patrioten....
Hverken Øyvind Hoås, Brian West, eller M Toth spilte i dag.
Nei men det er West, Toth og Tarrik som har spilt de siste tippeligakampene, bortsett fra den siste før ferien, for da var det Christian Petersen som spilte isteden for West
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914