FFK møter "Dagfinns Dream Team"
jeg blir rørt av dette
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Supert!
Her bør det bli nydelig vær, mange tilskuere og en flott dag på Fredrikstad stadion. Alle som bryr seg om Dagfinn og FFK bør passe på å stille opp på denne kampen. I tillegg vil det være gøy å se igjen de gamle Fredrikstad favorittene Ringberg/Trondsen. Jeg skal i hvertfall på denne kampen!
Vi står bak deg, Dagfinn!
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Opprinnelig postet av fidq
Supert!
Her bør det bli nydelig vær, mange tilskuere og en flott dag på Fredrikstad stadion. Alle som bryr seg om Dagfinn og FFK bør passe på å stille opp på denne kampen. I tillegg vil det være gøy å se igjen de gamle Fredrikstad favorittene Ringberg/Trondsen. Jeg skal i hvertfall på denne kampen!
Vi står bak deg, Dagfinn!
Hadde vært gøy om han hadde fått med seg Risholt også
Spiller for Enerly |
HamKam - Manglerud/Star 2-0. Markus Ringberg har holdt formen ved like i ferien. I går scoret han et flott mål i treningskampen mot Manglerud/Star. Søndag venter Brann på Briskeby. 30. august spiller svensken på Dagfinn Enerlys lag mot Fredrikstad. |
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914