Bora Zivkovic
For det første: Undskyld jeg skriver på dansk, men jeg vil lige høre jer om noget.
I følge en dansk avis er Bora Zivkovic på vej tilbage til Danmark, og til klubben AGF, jeg er selv stor fan af AGF og vil derfor høre om i har "mærket" noget til rygtet???
Håber i kan hjælpe.
Forza AGF
---------------------------
Stolte som FÅ
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Ære være Eggen jr.
Bora vil hjem til Danmark, og han ønsker å reise så snart som mulig. Kan vi selge han nå til sommeren så gjør nok FFK det.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Bora vil hjem til Danmark, og han ønsker å reise så snart som mulig. Kan vi selge han nå til sommeren så gjør nok FFK det.
Håper for all del ikke at FFK selger Bora uten å hente inn en reell forsterkning som erstatter.
Da er det bedre å la Bora gå til danmark som bosmanspiller etter sesongslutt mener nå jeg....
Roger Risholdt bliver i AGF, han er kongen på midten. For filen et godt køb i vi gjorde der.
Ellers kan i for en meget billig pris erhverve Thomas Lindrup og Jacob Rasmussen, de er ikke ønsket længere.
Come on Bora
Stolte som FÅ
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av AGF Århus
Roger Risholdt bliver i AGF, han er kongen på midten. For filen et godt køb i vi gjorde der.
Ellers kan i for en meget billig pris erhverve Thomas Lindrup og Jacob Rasmussen, de er ikke ønsket længere.
Come on Bora
Ikke vær for sikker på det, jeg vet at det har vært kontakt med Roger og FFK
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
Dere kjøpte han ikke, dere fikk han, GRATIS...
Stemmer det. Vi gir bort gode spillere, selger kapteinen midt i sesongen og ansetter trener som egentlig ingen vil ha. Hurra for ledelsen i FFK!
Så bli ikke overrasket om VI betaler dere for å ta i mot Bora!
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Patrioten
Ikke vær for sikker på det, jeg vet at det har vært kontakt med Roger og FFK
Må få si at jeg er imponert over det Patrioten( om alt du skriver stemmer, noe jeg som regel tror det gjør). Tror ikke det er mye som skjer rundt FFK som du ikke får med deg.
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av SirLion
Hvor har du det fra Patrioten? er lit nysgjerrig jeg se
Kan ikke si kilden min, det er jo det dumeste jeg kan gjøre. Vet ikke hvor langt det har kommet, men de har snakket sammen, men om hva, ja si det?
Kanskje de bare snakket med han i forbindelse med svensken som er på prøvespill, vet ikke annet enn at de har snakket
Kan jo hende at hvis Hans Erik Rambeg, eller Simen Brenne forsvinner, at de har han i bakhånd.
Det kalles god planlegging for en gangs skyld fra FFKs side
Opprinnelig postet av Costanza
Det er vel ikke så overraskende om Risholt snakker med noen fra gamleklubben fra tid til annen, både spillere og lagledere. Man bryter jo ikke alle bånd med en gang bare fordi man skifter klubb. Blir svært overrasket om Risholt kommer tilbake til FFK.
Helt riktig, Costanza. Også har jo Roger fortsatt noen kamerater her i byen, som han fortsatt har kontakt med.
Men for de fleste så er det vel fortsatt en gåte hvorfor Roger forsvant helt gratis fra FFK, selv om det verserer noen forskjellige forklaringer på det.
Jeg vet ikke den egentlige grunnen, men tviler på at grunnen var Drillo og hans spillerstil alene som var grunnen og jeg tviler også på at han kommer tilbake til FFK nå, selv om jeg veldig gjerne skulle sett ham i FFK drakt igjen..
FFK på toppen i 2006
Ifølge lokalavisen i Aarhus så blir det ingen Bora-overgang. Tror årsaken er for lav lønn.
Tror ikke han vil komme tilbkae til en klubb som ga han bort gratis.
Utifra hva Roger har uttalt om trener o.a som ikke har gitt han tillit tror jeg ikke at Eggen & FFK har så stor stjerne hos Roger lengere. Må nesten være det samme som å gå tilbake til Halvorsen som også vraket han.
Når dette er sagt er jeg selvsagt enige med de som ikke forstår "bæret" av enkelte disposisjoner i FFK de siste åra.
Lykke til videre Roger, du fortjener det.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914