Husk meg
Brukernavn
Passord

Bora Zivkovic

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

AGF Århus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 jun 06

Lagt til: 23 jun 06, 13:56
Hej

For det første: Undskyld jeg skriver på dansk, men jeg vil lige høre jer om noget.

I følge en dansk avis er Bora Zivkovic på vej tilbage til Danmark, og til klubben AGF, jeg er selv stor fan af AGF og vil derfor høre om i har "mærket" noget til rygtet???

Håber i kan hjælpe.

Forza AGF

---------------------------

Stolte som FÅ

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 23 jun 06, 14:02
Det er ikke helt usannsynlig det nei. Bora har ikke vist samme nivå i år som før og vi leter etter en ny midtstopper som kan spille sammen med Piiroja( Førstevalget på midtstopper plass). Skal vi si at dere får Bora så får vi tilbake Risholt? Det hadde vært en meget bra deal!

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jun 06, 14:14
vi trenger ingen Roger Risholt...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 jun 06, 14:15
Har vel ligget i kortene ganske lenge at Bora forsvinner etter sesongen i hvert fall. Vil tro det kommer an på om vi får hentet inn ny midtstopper eller ei. Gjør vi det så kanskje Bora forsvinner allerede i sommer, selv om jeg personlig helst ser at han blir ut sesongen. Det er vel ennå en stund til sesongen i Danmark starter?

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 14:19
Det er klart  vi trenger Roger Risholt. Simen Brenne forsvinner nok enten i sommer eller til høsten og da trenger vi en ny midtbane spiller. Risholt vet vi hva står for og kan umulig være veldig dyr siden AGF rykket ned.

Ære være Eggen jr.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jun 06, 14:47
Kontrakten til Bora går ut etter denne sesongen og han drar uansett hjem til Danmark da. Hvis FFK får inn en forsterkning på midtstopperplass i sommer, så er jeg ganske sikker på at FFK er villig til å la Bora dra tilbake til Danmark før kontrakten går ut.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 23 jun 06, 15:11

Bora vil hjem til Danmark, og han ønsker å reise så snart som mulig. Kan vi selge han nå til sommeren så gjør nok FFK det.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 23 jun 06, 15:13
Opprinnelig postet av Topscorer

Bora vil hjem til Danmark, og han ønsker å reise så snart som mulig. Kan vi selge han nå til sommeren så gjør nok FFK det.

Håper for all del ikke at FFK selger Bora uten å hente inn en reell forsterkning som erstatter.
Da er det bedre å la Bora gå til danmark som bosmanspiller etter sesongslutt mener nå jeg....

AGF Århus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 jun 06

Lagt til: 23 jun 06, 22:59

Roger Risholdt bliver i AGF, han er kongen på midten. For filen et godt køb i vi gjorde der.

Ellers kan i for en meget billig pris erhverve Thomas Lindrup og Jacob Rasmussen, de er ikke ønsket længere.

Come on Bora

Stolte som FÅ

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 jun 06, 23:00
Dere kjøpte han ikke, dere fikk han, GRATIS...

God bedring Dagfinn Enerly

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 jun 06, 23:07
Opprinnelig postet av AGF Århus

Roger Risholdt bliver i AGF, han er kongen på midten. For filen et godt køb i vi gjorde der.

Ellers kan i for en meget billig pris erhverve Thomas Lindrup og Jacob Rasmussen, de er ikke ønsket længere.

Come on Bora

Ikke vær for sikker på det, jeg vet at det har vært kontakt med Roger og FFK

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 jun 06, 23:19
Hvor har du det fra Patrioten?  er lit nysgjerrig jeg se

God bedring Dagfinn Enerly

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 23:56
Opprinnelig postet av SirLion
Dere kjøpte han ikke, dere fikk han, GRATIS...

Stemmer det. Vi gir bort gode spillere, selger kapteinen midt i sesongen og ansetter trener som egentlig ingen vil ha. Hurra for ledelsen i FFK!

Så bli ikke overrasket om VI betaler dere for å ta i mot Bora!

Ære være Eggen jr.

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 06, 00:00
Endret: 24 jun 06, 00:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Ikke vær for sikker på det, jeg vet at det har vært kontakt med Roger og FFK

Må få si at jeg er imponert over det Patrioten( om alt du skriver stemmer, noe jeg som regel tror det gjør). Tror ikke det er mye som skjer rundt FFK som du ikke får med deg.

Ære være Eggen jr.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jun 06, 00:28
Opprinnelig postet av SirLion
Hvor har du det fra Patrioten?  er lit nysgjerrig jeg se

Kan ikke si kilden min, det er jo det dumeste jeg kan gjøre.  Vet ikke hvor langt det har kommet, men de har snakket sammen, men om hva, ja si det?
Kanskje de bare snakket med han i forbindelse med svensken som er på prøvespill, vet ikke annet enn at de har snakket

Kan jo hende at hvis Hans Erik Rambeg, eller Simen Brenne forsvinner, at de har han i bakhånd.
Det kalles god planlegging for en gangs skyld fra FFKs side

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 06, 00:39
Det er vel ikke så overraskende om Risholt snakker med noen fra gamleklubben fra tid til annen, både spillere og lagledere. Man bryter jo ikke alle bånd med en gang bare fordi man skifter klubb. Blir svært overrasket om Risholt kommer tilbake til FFK.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 jun 06, 00:55
Opprinnelig postet av Costanza
Det er vel ikke så overraskende om Risholt snakker med noen fra gamleklubben fra tid til annen, både spillere og lagledere. Man bryter jo ikke alle bånd med en gang bare fordi man skifter klubb. Blir svært overrasket om Risholt kommer tilbake til FFK.

Helt riktig, Costanza. Også har jo Roger fortsatt noen kamerater her i byen, som han fortsatt har kontakt med.

Men for de fleste så er det vel fortsatt en gåte hvorfor Roger forsvant helt gratis fra FFK, selv om det verserer noen forskjellige forklaringer på det. 
Jeg vet ikke den egentlige grunnen, men tviler på at grunnen var Drillo og hans spillerstil alene som var grunnen og jeg tviler også på at han kommer tilbake til FFK nå, selv om jeg veldig gjerne skulle sett ham i FFK drakt igjen..

FFK på toppen i 2006

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 24 jun 06, 08:07
Jeg også tviler på at Roger kommer tilbake nå, men håper fortsatt at han vender tilbake en gang i fremtiden! Skjønner fortsatt ikke hvorfor vi skulle gi bort en sånn spiller! Syns også det er rart hvis Roger velger å bli i AGF for å spille i dansk 1.divisjon, det er han altfor god til!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 06, 11:44
Men tilbake til trådens tema: Bora Zivkovic.

Ifølge lokalavisen i Aarhus så blir det ingen Bora-overgang. Tror årsaken er for lav lønn.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 24 jun 06, 12:52
Apropos Roger.
Tror ikke han vil komme tilbkae til en klubb som ga han bort gratis.
Utifra hva Roger har uttalt om trener o.a som ikke har gitt han tillit tror jeg ikke at Eggen & FFK  har så stor stjerne hos Roger lengere. Må nesten være det samme som å gå tilbake til Halvorsen som også vraket han.
Når dette er sagt er jeg selvsagt enige med de som ikke forstår  "bæret" av enkelte disposisjoner i FFK de siste åra.
Lykke til videre Roger, du fortjener det.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914