Husk meg
Brukernavn
Passord

Peters ut.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 23 jun 06, 09:50
Da har Peters meldt overgang fra FFk til Follo, han har skrevet under på en 2 1/2 års kontrakt og skal begynne og trene med klubben fra og med idag, overgangen ble klar igår.

Lykke til Peters..

http://www.follo-fotball.no/christian-petersen-fra-fredrikstad-til-follo-fk-.332739-48768.html

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 23 jun 06, 10:40
Lykke til videre Peters!

Dette var litt synd, da jeg synes du var nærmest troppen av de som sto på "ut-lista", og hadde noe å bidra med på banen i forhold til andre!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jun 06, 10:46
Endret: 23 jun 06, 10:48
bra.... dette var noe av det beste... lykke til... jævla synd FFK måtte løse han for å bli kvitt han, men flere må vekk

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 jun 06, 11:08
Da er det vel bare å ønske han lykke til videre i Follo, da får han kanskje oppleve en seier mot Moss også, for det ser ut som dem har taket på Moss

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 jun 06, 11:15
Takk for dine bidrag i den rød/hvite drakta Peters. Lykke til videre 

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 23 jun 06, 12:54

Takk FÅR alt Peters!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 23 jun 06, 13:08

Kommer til å savne peters....synes han er en kul spiller som bare har mangla bittelitt på å kunne blitt virkelig bra. Bra fysikk og teknikk og stor insats. Litt bedre passninger og overblikk så tror jeg han kunne blitt veldig bra. Får håpe han blomster i Follo...

Er det flere enn meg som synes det er litt tynt med backup på midtbanen? Hvem skal inn hvis Ramberg blir skada? Jeg synes mest av alt at vi savner en skikkelig defensiv midbanespiller.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 23 jun 06, 13:09
Takk for innsatsen du har gjort i FFK, Peters. Lykke til i Follo. :D

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 jun 06, 13:21
Takk for innsatsen i FFK drakta! Lykke til videre!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 23 jun 06, 13:30
Når FFK slipper Peters så er det flere andre som bør dra! Peters synes jeg var den beste av de som er "til salgs". Hvis ikke Peters holder nivået som Eggen forventer så gjør i hvertfall ikke Hornsett, Blixt eller Tronseth det heller.

Lykke til i Follo!

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 13:34
Opprinnelig postet av Culemart
Når FFK slipper Peters så er det flere andre som bør dra! Peters synes jeg var den beste av de som er "til salgs". Hvis ikke Peters holder nivået som Eggen forventer så gjør i hvertfall ikke Hornsett, Blixt eller Tronseth det heller.

Lykke til i Follo!
horseth og blixt drar vel dem.... trondseth bør du gi tid... han er ung enda i forhold til peters.... Røn bør dra..

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 13:43
Røn er da både yngre og bedre enn Peters. Dessuten er han til enm viss grad lokal. Og hvorfor skal vi gi Tronseth tid? Han har bevist at han ikke holder nivået som forventes.

Ære være Eggen jr.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 23 jun 06, 14:04
At Røn er bedre enn peters vil jeg vel si er åpent for diskusjon. Det er vel få spillere i ffk som trenger å jobbe mer med blikket og oversikten enn Røn? Peters er jo en mye smartere og mer teknisk spiller synes nå jeg. 

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 14:12
Røn er da både yngre og bedre enn Peters. Dessuten er han til enm viss grad lokal. Og hvorfor skal vi gi Tronseth tid? Han har bevist at han ikke holder nivået som forventes.
Røn er ung, men laaaaaangt unna TL... ja tronseth har bevist at han er ok spiller

pokkker Trond Olsen reiser hjem igjen..

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 14:16
Endret: 23 jun 06, 14:17
Opprinnelig postet av keiko99
Røn er ung, men laaaaaangt unna TL... ja tronseth har bevist at han er ok spiller

Jeg er uenig! Synes Røn har gjort mye bra i de kampene han har spilt men mangler fortsatt en del for at skal være akutell for første 11ern. Tronseth klarte seg bra i 1-2 to kamper, resten av kampen synes jeg han har vært dårlig. Det må jo være en grunn for at Ham-Kam ikke ville ha han.

Ære være Eggen jr.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 23 jun 06, 15:11
Opprinnelig postet av keiko99

Jeg er uenig! Synes Røn har gjort mye bra i de kampene han har spilt men mangler fortsatt en del for at skal være akutell for første 11ern. Tronseth klarte seg bra i 1-2 to kamper, resten av kampen synes jeg han har vært dårlig. Det må jo være en grunn for at Ham-Kam ikke ville ha han.

FFK "ville ikke ha" Risholt eller Ringberg heller....Brann "ville ikke ha" Toni Nhleko eller Alex Valencia...Moss "ville ikke ha" Simen Brenne osv................

Det at en spiller forsvinner fra en klubb er ikke ensbetydig med at spilleren ikke holder nivået eller at han ikke kan gjøre en god jobb i en annen klubb på samme nivå.

Når det er sagt så er jeg forsåvidt veldig usikker på Tronseth selv, men syns han fortjener ihvertfall ut sesongen for å vise hva han kan, og ikke sparkes ut av klubben etter noen måneder.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 jun 06, 16:58
Vi kan ikke sparke spillere uansett, desverre

Jeg ville sett flere andre gikk før Peters.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 jun 06, 17:11
Takk for alt Peters og lykke til i Follo....

God bedring Dagfinn Enerly

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 23 jun 06, 17:11
Bare å ønske Peters lykke til i Follo! Han kommer til å bli en klar forstekning for døm!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 jun 06, 01:13

Lykke til i Follo!

Dette er jeg også helt enig i. 
Synes faktisk Peters var blandt de beste av FFK`s spillere uten om 1. ellveren.
Personlig synes jeg det er 5-6 andre i troppen vi burde kvittet oss med før Peters. 
Nå har vi også et så godt juniorlag at troppen til FFK ikke behøver å bestå av 25-26 mann, men av ca. 20 mann.
Vårt 3 divisjonslag bør kunne rykke opp i år, selv med 4-5 junior spillere på laget.

FFK på toppen i 2006

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 24 jun 06, 13:01
Første mann ut i en nødvendig oppryddig.
Peters har ingen ting i TL¨å gjøre, på samme måte som Blixt, Hornseth, Røn pr.dato.
Kan gi Trondseth , Garro og Chr. Berg litt tid til, men trolig bør også minst 2 av de skiftes ut.
Wiig har på lik linje med  Hoås, potensiale men ingen av de ser ut til pr.dato å få det helt ut.
Blir det ikke endringer her, bør også minst en av skiftes ut.
"Toth-enslager" sitter vel også på lånt tid dersom en klarer å få skaffet en ny habil spiss.
PAC er jo ogå et kapitel for seg sjøl. 

M.ao. mye spenning i framtiden, om hvor langt FFK klarer å komme i "fornyelses" prosessen når det gjelder kvalitet.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 jun 06, 13:16
Endret: 24 jun 06, 13:17
Opprinnelig postet av dracula
Første mann ut i en nødvendig oppryddig.
Peters har ingen ting i TL¨å gjøre, på samme måte som Blixt, Hornseth, Røn pr.dato.
Kan gi Trondseth , Garro og Chr. Berg litt tid til, men trolig bør også minst 2 av de skiftes ut.
Wiig har på lik linje med  Hoås, potensiale men ingen av de ser ut til pr.dato å få det helt ut.
Blir det ikke endringer her, bør også minst en av skiftes ut.
"Toth-enslager" sitter vel også på lånt tid dersom en klarer å få skaffet en ny habil spiss.
PAC er jo ogå et kapitel for seg sjøl. 

M.ao. mye spenning i framtiden, om hvor langt FFK klarer å komme i "fornyelses" prosessen når det gjelder kvalitet.

Jeg tror dessverre at den nødvendige oppryddingen som du snakker om kommer til å ta litt tid, dracula.

FFK er en god klubb å være i på alle måter, pluss at ingen spillere har frivillig lyst til å gå ned i lønn ved å forlate klubben før kontraktene går ut. 

Resultatet av dette blir at noen spillere velger å bli i klubben ut kontraktstiden, til tross for at de ikke er i nærheten av 1. ellveren. Dette blokkerer selvfølgelig for nye spillere og gjør at den nødvendige oppryddningen vil skje "ved naturlig avgang".

FFK behandler også sine spillere godt og har ikke tradisjon for å "fryse ut" spillere som ikke er ønsket lengre, slik mange andre klubber gjør. 

FFK på toppen i 2006

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 06, 22:30
Mao, for høyt lønnet spillere uten større ambisjoner enn å tjene mest mulig.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jun 06, 22:33
Kan ikke skylde på spillerne, med ledelsen som ikke har peiling på spillerkjøp.

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 06, 19:41
Litt tosidig dette.
1: Ledelsen som gir enkelte spillere bedre tilbud/kontrakter enn de fortjener.
2: Spillere som heller beholder en feit lønn og sitter gjerne på benken eller i beste fall spiller på FFK2 enn å
    gå til 1.Div klubber hvor de får spilletid og mulighet til å utvikle seg videre.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 jun 06, 23:14
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan ikke skylde på spillerne, med ledelsen som ikke har peiling på spillerkjøp.

Skylde på ledelsen er ihvertfall det som er løsningen på alle andre problemer, så det er nok ledelsen sin skyld i at spillere som ikke får spilletid ikke vil vekk fra FFK også....

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914