Husk meg
Brukernavn
Passord

Bra Stabæk........ Det er ikke vanskeligere.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 22 jun 06, 19:24
Hentet idag en god deffensiv midtbanespiller, som sikkert også kan spille i Forsvar........ Og dem vet hva dem får, og ikke trenger dem en gjeng med knekter og trubadurer på trening først for å finne det dem trenger!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 jun 06, 19:30
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hentet idag en god deffensiv midtbanespiller, som sikkert også kan spille i Forsvar........ Og dem vet hva dem får, og ikke trenger dem en gjeng med knekter og trubadurer på trening først for å finne det dem trenger!!!

Hyysj, da!  Ikke fortell slike åpenbare sannheter til Eggen & Co - de kan jo slutte å gi oss spillere som Given BammeBommsa, Kåre Krølltang og andre venner av Emil Barron (Blod).  Tenk så trist verden vil bli uten dem på FFK-trening!  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 22 jun 06, 19:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Snakker du om Tchoyi?
Det er en stund siden jeg så ham spille nå, men såvidt jeg husker så har ikke han mange defansive fibre i kroppen..
Er vel mer offansiv/kreativ midtbanespiller enn defansivt, trygt anker.
Tror heller ikke han gjør seg særlig bra i forsvarsrekka...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jun 06, 20:06
Endret: 22 jun 06, 20:06
Om det er det deffensive eller det offensive som er hans styrke kan sikkert diskuteres........ Uansett det er ikke saken......... Poenget er at FFK nå bør går for en skandinavisk spiller som har prestert over tid og være på banen der dem er. Ikke lete etter gull blant gråstein, for det har dem ikke bra nok apparat til å klare tydeligvis......... Vi trenger EN skikkelig midtstopper som sprer trygghet og ro i laget sammen med Raijo........ Ikke TRE back up spillere............

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 22 jun 06, 20:33
Skulle gjerne sett at FFK fikk tak i en god skandinavisk midstopper som forsterker laget, men jeg greide ikke å se at det var det du mente med å hylle Stabæk for å hente en offensiv midtbanespiller fra Kamerun.....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jun 06, 22:32
For det første. Han ligner mye på Vieira i spillestilen, uten sammeniligning forøvrig. Slitesterk og god deffensivt, men også god framover.......... Og ja, dem kan gjerne hente en afrikaner, men det må være en som har prestert og presterer i ett skandinavisk topplag hvis vi skal bli veldig spesifikke her.......... Og for det siste, jeg hyller dem som også mange av våre konkurrenter har gjort i ferien. Styrket laget med navngjetne spillere. Det er to uker til det braker løs igjen og er vi ikke med i timen nå blir det fort en ny kritisk høst. Vi må handle og ikke drive å kødde med spillere som ingen vil ha....... 

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 23 jun 06, 01:15
Somen imponerte mot oss, skulle jeg gjerne sett han i FFK drakta,
Men så var det regelen med spillere utenfor eu da..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914