Hva skjer/har skjedd ang. Steinar Sørli?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av RC2
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!
Hvis jeg ikke tar helt feil, får FFK 100.000 for Sørlie.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!
Hvis han hadde gått til Bodø/Glimt ja. Til Byåsen går han sikkert gratis.
Nå var det ikke Sørli jeg snakket om når det gjeldt betaling. Det var Shaaban. Pengene for Sørli er lommerusk uansett. Men når vi snakker om 20 mill + er saken en helt annen.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Nå var det ikke Sørli jeg snakket om når det gjeldt betaling. Det var Shaaban. Pengene for Sørli er lommerusk uansett. Men når vi snakker om 20 mill + er saken en helt annen.
Da så!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Han var visst kanskje villig til å gå dit hvis Lisleby klarte å skaffe han fast jobb i tillegg til fotballen.
Dette må vel bare være tull?
FFK knuser ALL motstand!! :)
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Hørte noen rykter idag om at Sørlie var i samtaler med Lisleby.. noen som vet om dette stemmer?Du hører ikke noe du leser vel Aktuell for Lisleby?
Han var visst kanskje villig til å gå dit hvis Lisleby klarte å skaffe han fast jobb i tillegg til fotballen.
Dette må vel bare være tull?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
FFK-Supporter
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 02 jul 06, 21:57
Endret: 02 jul 06, 21:57
Uansett er ikke han litt for god for Lisleby?
FFK knuser ALL motstand!! :)
Men vil Sørlie være i Fredrikstad,så kan jo Lisleby være et godt alternativ for mann!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914