FFK slo Sparta 3-0
Kun en kort pause ble det tid for før et uthvilt FFK ventet. Uthvilt i den forstand at det var FFKs første omgang i Hat-Trick Cup. FFK skulle teste to nye spillere i denne kampen, men ellers rapporterte klubben på sine nettsider at de skulle stille et sterkt lag. Og her ble det for tungt for FK Sparta Sarpsborg. 0-0 stod seg lenge, men tre raske mål mot slutten resulterte i at hjemmelaget vant kampen 3-0.
Noen andre som vet mer om denne kampen og mot Djurgården?
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 21 jun 06, 21:04
Endret: 21 jun 06, 21:05
tapte for djurgården 2-1 ihvertfall, hvem som scoret osv vet jeg ikke..
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Burkina Faso spillern syns jeg synd på. ble skadet med en gang og fikk ikke vist seg frem i det hele tatt. Synes det var latterlig tåpelig av folk på hovedt tribunen og le når han måte gå av. Håper for hans del at det ikke er alvorlig og at han kan få vist seg frem ved en annen anledning.
Det er tragisk hvis folk begynte å le da han ble skadet. Stakkars fyr. Kan ikke være så veldig gøy å komme til Norge på prøvespill. Får håpe at de som gjorde det kjenner det på samvittigheten sin når de skjønner hvor dumt det var.
Det er også vanskelig å bedømme spillere etter 1 kamp. Nye medspillere og nytt system. La de få prøve seg litt til.
Fredd
ungutta prøvde seg i en omgang alene, der er det mye positivt blant de.
Spesiellt Trulsen og en som spilte midtstopper
Opprinnelig postet av Fredd
Det er tragisk hvis folk begynte å le da han ble skadet. Stakkars fyr. Kan ikke være så veldig gøy å komme til Norge på prøvespill. Får håpe at de som gjorde det kjenner det på samvittigheten sin når de skjønner hvor dumt det var.
Det er vel samme type personer som hetset Hoås ifjor, vel? Slike mennesker er for dumme til å innse at deres væremåte ikke er akseptabel, er jeg redd. Desverre har vi ganske mange slike folk på tribunen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ønsker han lykke til videre jeg
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914