Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK slo Sparta 3-0

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 jun 06, 21:01
Dette skriver Sparta på hjemmesider angående kampen.
Kun en kort pause ble det tid for før et uthvilt FFK ventet. Uthvilt i den forstand at det var FFKs første omgang i Hat-Trick Cup. FFK skulle teste to nye spillere i denne kampen, men ellers rapporterte klubben på sine nettsider at de skulle stille et sterkt lag. Og her ble det for tungt for FK Sparta Sarpsborg. 0-0 stod seg lenge, men tre raske mål mot slutten resulterte i at hjemmelaget vant kampen 3-0.

Noen andre som vet mer om denne kampen og mot Djurgården?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 21 jun 06, 21:04
Endret: 21 jun 06, 21:05
den afrikanske spilleren som FFK har på prøve gikk ihvertfall ut med en strekkskade etter 10-12 minutter av sparta kampen... skrev mer i tråden som heter "hvem kommer?" 

tapte for djurgården 2-1 ihvertfall, hvem som scoret osv vet jeg ikke..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 jun 06, 21:22
Øyvind Hoås scora mot Djurgården.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 21 jun 06, 21:33
Noen som var der? Var det noen tegn på at formen var blitt vedlikeholdt i ferien? Er Berti tilbake i slag? Noen av unggutta som fikk prøve seg?

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 21 jun 06, 23:13
Rent jr/ 2. lag i kampen mot Sparta. Toppet lag mot Djurgården. For nøyaktig lagoppstilling og rapport, les kampreferatet. FFK imponerte ikke mot Djurgården desverre. Når det gjelder prøvespillereren fra burkina faso, ble han strekkskadet etter å ha slått en langpasning....forøvrig det eneste han gjorde den tiden han var på banen. Tipper han blir raskt sendt hjem igjen.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 21 jun 06, 23:47
Syns han svensken virka som han kan ha noe inne, raskere en de midtstopperne vi harfra før og hadde noen greie taklinger, ble bedre når han spilte mot DIF en mot Sparta. hadde sikkert vært enklere og utalt seg om spillern etter ett par treninger og i en ordinær 90 min kamp.

Burkina Faso spillern syns jeg synd på. ble skadet med en gang og fikk ikke vist seg frem i det hele tatt. Synes det var latterlig tåpelig av folk på hovedt tribunen og le når han måte gå av. Håper for hans del at det ikke er alvorlig og at han kan få vist seg frem ved en annen anledning.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 jun 06, 00:17

Det er tragisk hvis folk begynte å le da han ble skadet. Stakkars fyr. Kan ikke være så veldig gøy å komme til Norge på prøvespill. Får håpe at de som gjorde det kjenner det på samvittigheten sin når de skjønner hvor dumt det var.

Det er også vanskelig å bedømme spillere etter 1 kamp. Nye medspillere og nytt system. La de få prøve seg litt til.

Fredd

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 22 jun 06, 14:26
Berti er som han har vært i hele år, helt ute av form og en av de dårligste av de i elveren som spillte 2. omgang

ungutta prøvde seg i en omgang alene, der er det mye positivt blant de.

Spesiellt Trulsen og en som spilte midtstopper

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 jun 06, 15:54
Opprinnelig postet av Fredd

Det er tragisk hvis folk begynte å le da han ble skadet. Stakkars fyr. Kan ikke være så veldig gøy å komme til Norge på prøvespill. Får håpe at de som gjorde det kjenner det på samvittigheten sin når de skjønner hvor dumt det var.

Det er vel samme type personer som hetset Hoås ifjor, vel? Slike mennesker er for dumme til å innse at deres væremåte ikke er akseptabel, er jeg redd. Desverre har vi ganske mange slike folk på tribunen...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 jun 06, 18:31
Syntes det er bra av han å prøvespille en gang til etter avslagene han fikk fra Follo blantannet...
Ønsker han lykke til videre jeg

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914