hvem kommer ?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
"Den første kandidaten stiller på trening klokken 14.30 i dag på Stadion."
Er det lov til å komme å se på eller?
Nok en spiller som skal prøvespille ser det ut til... Helt greit, men er personlig litt lei det opplegget der egentlig...
Skremmer meg litt at vi ikke er mer "sikre" på de spillerne vi henter inn til enhver tid.. Prøvespill = Usikkerhetsmoment - dvs èn god treningsuke og gutten får kontrakt/ èn dårlig treningsuke og gutten får ikke kontrakt...
Lykke til....... La oss håpe vi finner en ny Per-Egil Ahlsen....
Pontus
Skjønner ikke hva Eggen mener med dette.
Vi jobber som vanlig frenetisk på denne tiden av året, men det er også et spørsmål om økonomi. Vi må ha midler, før vi bruker dem. Det er derfor å håpe at vi får den nødvendige finansielle blakkingen til å gjøre noen grep sier han til FB.
De har jo fått inn penger via aksje emisjonen og hadde vel noen millioner fra før. Kanskje han later som det er lite penger i systemet og vil ha inn fler?
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi må ha midler, før vi bruker dem.
Greit prinsipp å ikke bruke penger du ikke har, men hva er prisen for nedrykk, eller nok en hel sesong i sumpa eller beste fall ingenmannsland? Det er også kosnader som må kalkuleres inn. De regner jo med et solid økonomisk løft med ny stadion, og bør bruke midler på forskudd for å sikre at vi er der vi skal når den nye "era" i klubbens historie skal begynne. Hvis det står så elendig til med grunkene da...
Opprinnelig postet av solgaard
Nok en spiller som skal prøvespille ser det ut til... Helt greit, men er personlig litt lei det opplegget der egentlig...
Skremmer meg litt at vi ikke er mer "sikre" på de spillerne vi henter inn til enhver tid.. Prøvespill = Usikkerhetsmoment - dvs èn god treningsuke og gutten får kontrakt/ èn dårlig treningsuke og gutten får ikke kontrakt...
Lykke til....... La oss håpe vi finner en ny Per-Egil Ahlsen....
De fleste spillerene som holder høyt TL nivå har vi aldri hørt om. Trener teamet kjenner heller ikke de fleste særlig godt. Da er det greit å hente de inn, ikke bare for å se de ferdighetsmessige kvalitetene, men også for å se om de fungerer sosialt i spillergruppen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060620/FFK/106200029/1009
Noen som har kommentar til det?
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Bu Fa......for ett fantastisk innspill du kom med..... jeg hadde også blitt glad om det er solli
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av keiko99
Bu Fa......for ett fantastisk innspill du kom med..... jeg hadde også blitt glad om det er solli
Ett hint som jeg ikke regner med at du tar nei......
Fredd
bu fa?
prøvde å google litt, og jeg tror jeg fant hva du referer til:
BU FA FEN ZI
WALKING ON THE WILD SIDE | China/France, 2005, Colour, 35mm. 89 min
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av keiko99
Ett hint som jeg ikke regner med at du tar nei......
He..? Bu Fa ?? er det lov med røverspråk her da...hva i huleste betyr det
Jeg må være dum jeg å...
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
hehe
Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06
Arouna Odruago heter spilleren.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914