hvem kommer ?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
"Den første kandidaten stiller på trening klokken 14.30 i dag på Stadion."
Er det lov til å komme å se på eller?
Nok en spiller som skal prøvespille ser det ut til... Helt greit, men er personlig litt lei det opplegget der egentlig...
Skremmer meg litt at vi ikke er mer "sikre" på de spillerne vi henter inn til enhver tid.. Prøvespill = Usikkerhetsmoment - dvs èn god treningsuke og gutten får kontrakt/ èn dårlig treningsuke og gutten får ikke kontrakt...
Lykke til....... La oss håpe vi finner en ny Per-Egil Ahlsen....
Pontus
Skjønner ikke hva Eggen mener med dette.
Vi jobber som vanlig frenetisk på denne tiden av året, men det er også et spørsmål om økonomi. Vi må ha midler, før vi bruker dem. Det er derfor å håpe at vi får den nødvendige finansielle blakkingen til å gjøre noen grep sier han til FB.
De har jo fått inn penger via aksje emisjonen og hadde vel noen millioner fra før. Kanskje han later som det er lite penger i systemet og vil ha inn fler?
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi må ha midler, før vi bruker dem.
Greit prinsipp å ikke bruke penger du ikke har, men hva er prisen for nedrykk, eller nok en hel sesong i sumpa eller beste fall ingenmannsland? Det er også kosnader som må kalkuleres inn. De regner jo med et solid økonomisk løft med ny stadion, og bør bruke midler på forskudd for å sikre at vi er der vi skal når den nye "era" i klubbens historie skal begynne. Hvis det står så elendig til med grunkene da...
Opprinnelig postet av solgaard
Nok en spiller som skal prøvespille ser det ut til... Helt greit, men er personlig litt lei det opplegget der egentlig...
Skremmer meg litt at vi ikke er mer "sikre" på de spillerne vi henter inn til enhver tid.. Prøvespill = Usikkerhetsmoment - dvs èn god treningsuke og gutten får kontrakt/ èn dårlig treningsuke og gutten får ikke kontrakt...
Lykke til....... La oss håpe vi finner en ny Per-Egil Ahlsen....