FFK 2 - Lisleby
Blir spennende å se hvilket lag stiller med i dag, det kan vel bli et av de sterkeste de har stilt med i år, siden det er fotballferie
Opprinnelig postet av Patrioten
Blir spennende å se hvilket lag stiller med i dag, det kan vel bli et av de sterkeste de har stilt med i år, siden det er fotballferie
De kan jo fortsatt ikke bruke noen av de som startet forrige Tippeliga-kamp.
---------------------------
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
FFK har vært litt inkonsekvente med om de tar betalt eller ikke i år, men har tatt betalt noen kamper for å dekke kostnader ved å annonsere kampen i lokalpressen.
Forøvrig vil det sterkeste laget man har lov til å stille se omtrent slik ut:
Staw - Blixt, Magnussen, Tronseth, Bertelsen - Røn, Garro, Berg - Wiig, Hoås, West
Dersom det er siste lagoppstilling i seriekamp som teller, hvis cupkampen mot Sprint må tas hensyn til vil Jørgen Magnussen måtte byttes ut med en juniorspiller. Uansett, hvis dette laget stiller til start tipper jeg Lisleby får seg en real trøkk i trynet!
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg vet ingenting om verken lagoppstilling eller målscorer, men det ble hvert fall 1-1. Vår mann på kampen skriver helt sikkert et referat og legger ut på sidene her senere i kveld.
"Vår mann på kampen" har nå skrevet et feiende flott referat på forsiden, og samtidig storkost seg med VM-fotball på tv. Og damene sier vi mannfolk ikke kan gjøre to ting på en gang...hah!
Slet Hoås fælt idag også? Er han fortsatt hemmet av skaden tro?
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av Planken
Hoås slet, virket treigere enn vanlig og jobbet ikke på 50/50-baller i det hele tatt. Falt også lettere enn han burde i dueller.
Var tilstede, men kan ikke si jeg så det på samme måte. Jeg synes Hoås jobbet mye den omgangen han spilte. Skapte en del også etter min mening. Enig i at juniorene var veldig bra.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Planken
Hoås slet, virket treigere enn vanlig og jobbet ikke på 50/50-baller i det hele tatt. Falt også lettere enn han burde i dueller.
Var tilstede, men kan ikke si jeg så det på samme måte. Jeg synes Hoås jobbet mye den omgangen han spilte. Skapte en del også etter min mening. Enig i at juniorene var veldig bra.
Godt man kan se ting på forskjellige måter, ellers ville verden vært kjedelig :-)
Men juniorene er lovende, det viser jo også tabellposisjonen til juniorlaget, de er helt i norges-toppen...noe som bør være positivt for A-laget fremover også.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914