Rami.
Det står også at det ikke er aktuelt å selge ham før etter sesongen.
Harry Hansen tilføyer at alle FFK sine spillere er til salgs.
Visst FFK kan få så mye for Rami så burde det vel være mulig å få inn en ganske så god erstatter?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av rødforalltid
Fredrikstad håper å få mellom 20 og 35 millioner for Rami er det å lese i dagens aftenposten.
Det står også at det ikke er aktuelt å selge ham før etter sesongen.
Harry Hansen tilføyer at alle FFK sine spillere er til salgs.
Visst FFK kan få så mye for Rami så burde det vel være mulig å få inn en ganske så god erstatter?
Normalt så er vel alle spillere til salg i alle klubber hvis man trekker opp tilstrekkelig med penger. Så den uttalelsen til Harry Hansen kunne man vel stilt til hvem som helst. Det blir vel en svær sak i blad om den også nå vel ??
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
rami borte nytt keeper problem!!! bynner å bli grå i håret jegnå trenger du ta kaldt vann over hodet ditt så vanskelig er det ikke å finne en dyktig keeper å enda ha penger på bok
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
rami borte nytt keeper problem!!! bynner å bli grå i håret jegnå trenger du ta kaldt vann over hodet ditt så vanskelig er det ikke å finne en dyktig keeper å enda ha penger på bok
keiko99, bare Myhre blir kvitt spillegalskapen sin, kunne vi jo kjøpt tilbake han
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Men uansett, er det så lurt å evt selge rami nå eller etter denne sesongen?? greit at ffk får penger på bok, men har ffk godt nok rykte til å hente inn en kvalitets erstatter for rami?? alle her vet jo hvordan FFK er på å handle spillere, blir somregel sånn siste liten innkjøp....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
er det en jeg IKKE vil ha tilbake så er det myhre!
Men uansett, er det så lurt å evt selge rami nå eller etter denne sesongen?? greit at ffk får penger på bok, men har ffk godt nok rykte til å hente inn en kvalitets erstatter for rami?? alle her vet jo hvordan FFK er på å handle spillere, blir somregel sånn siste liten innkjøp....
Hvorfor i allværden vil du ikke ha tilbake Myhre???
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
altså, myhre er en god keeper, ingen tvil om det, men jeg synes han oppførte seg arogant i den peioden han var her. Folk i fredrikstad snakker om at han hadde følelser for FFK og at han spilte med hjertet når han valgte FFK, det er så langt fra sanheten man kan komme! Myhre gikk etter penger, ene og alene etter penger, gjorde det ok for FFK, men når tilbudet fra england kom stakk han så fort han hadde muligheten! slike spillere ønsker ikke jeg i FFK!
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Lex
altså, myhre er en god keeper, ingen tvil om det, men jeg synes han oppførte seg arogant i den peioden han var her. Folk i fredrikstad snakker om at han hadde følelser for FFK og at han spilte med hjertet når han valgte FFK, det er så langt fra sanheten man kan komme! Myhre gikk etter penger, ene og alene etter penger, gjorde det ok for FFK, men når tilbudet fra england kom stakk han så fort han hadde muligheten! slike spillere ønsker ikke jeg i FFK!
Jeg hadde gjerne tatt tilbake Myhre, men ikke på samme vilkåra som sist. Må binde han litt fastere enn det som var i fjor.
at myhre ikke har et hjerte i ffk er jo en annen sak. har rami det tror du?
med ffk til champions league!
rami går ihvertfall offentlig ut å sier at han liker klubben og takker klubben for det den har gjort for han! Og det virker ihvertfall som om han har tenkt til å "betale" det tilbake ved å spille for FFK , selvfølgeli skjønner jeg at myhre, og andre spillere vil altid takke ja til spill i større ligaer, men jeg mener at har du først funnet deg en klubb som vil sattse på deg, så er det nermest en plikt å gi noe tilbake, og ikke stikke av med engang sjansen byr seg.
Jørn Moum
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914