Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 18 jun 06, 10:10
Fredrikstad håper å få mellom 20 og 35 millioner for Rami er det å lese i dagens aftenposten.
Det står også at det ikke er aktuelt å selge ham før etter sesongen. 
Harry Hansen tilføyer at alle FFK sine spillere er til salgs.

Visst FFK kan få så mye for Rami så burde det vel være mulig å få inn en ganske så god erstatter?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 jun 06, 10:16
Ja det er jeg helt enig i

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 jun 06, 11:08
Opprinnelig postet av rødforalltid
Fredrikstad håper å få mellom 20 og 35 millioner for Rami er det å lese i dagens aftenposten.
Det står også at det ikke er aktuelt å selge ham før etter sesongen. 
Harry Hansen tilføyer at alle FFK sine spillere er til salgs.

Visst FFK kan få så mye for Rami så burde det vel være mulig å få inn en ganske så god erstatter?

Normalt så er vel alle spillere til salg i alle klubber hvis man trekker opp tilstrekkelig med penger. Så den uttalelsen til Harry Hansen kunne man vel stilt til hvem som helst. Det blir vel en svær sak i blad om den også nå vel ??

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 jun 06, 22:44
Tipper markedsverdien til Shaaban ligger på mellom 10 og 15 mill. Ser at Knutsson uttaler etter eller annet sted at det var dette klubben hadde håpet. Alltså at han skulle bli solgt med en god forjeneste? Greit det, men er det hans bord å uttale seg om det?? NEI..........

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 18 jun 06, 23:36
rami borte nytt keeper problem!!! bynner å bli grå i håret jeg

Lasse Båtstad

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jun 06, 00:07
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
nå trenger du ta kaldt vann over hodet ditt    så vanskelig er det ikke å finne en dyktig keeper å enda ha penger på bok

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 19 jun 06, 10:14
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
nå trenger du ta kaldt vann over hodet ditt    så vanskelig er det ikke å finne en dyktig keeper å enda ha penger på bok

keiko99, bare Myhre blir kvitt spillegalskapen sin, kunne vi jo kjøpt tilbake han

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 06, 14:28
er det en jeg IKKE vil ha tilbake så er det myhre!

Men uansett, er det så lurt å evt selge rami nå eller etter denne sesongen?? greit at ffk får penger på bok, men har ffk godt nok rykte til å hente inn en kvalitets erstatter for rami?? alle her vet jo hvordan FFK er på å handle spillere, blir somregel sånn siste liten innkjøp....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 21 jun 06, 15:39
Syns godt ManU og Chelskij kan krangle litt om han hvis vi og får 60 mill

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 jun 06, 16:07
Agenter skal ha snankket med Rami i Tyskland.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 06, 16:20
agenter kan vel snakke så mye de vil, FFK bestemmer om han skal vekk eller ikke! Er jo under kontrakt. Men selvfølgeli, skal ikke holde en spiller igjen imot sin vilje... (som i moss)

Jørn Moum

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 21 jun 06, 17:56
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Men uansett, er det så lurt å evt selge rami nå eller etter denne sesongen?? greit at ffk får penger på bok, men har ffk godt nok rykte til å hente inn en kvalitets erstatter for rami?? alle her vet jo hvordan FFK er på å handle spillere, blir somregel sånn siste liten innkjøp....

Hvorfor i allværden vil du ikke ha tilbake Myhre???

Heia FFK

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 06, 19:38
Opprinnelig postet av Lex

altså, myhre er en god keeper, ingen tvil om det, men jeg synes han oppførte seg arogant i den peioden han var her. Folk i fredrikstad snakker om at han hadde følelser for FFK og at han spilte med hjertet når han valgte FFK, det er så langt fra sanheten man kan komme! Myhre gikk etter penger, ene og alene etter penger, gjorde det ok for FFK, men når tilbudet fra england kom stakk han så fort han hadde muligheten! slike spillere ønsker ikke jeg i FFK!

Jørn Moum

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 21 jun 06, 19:52
Opprinnelig postet av Lex

altså, myhre er en god keeper, ingen tvil om det, men jeg synes han oppførte seg arogant i den peioden han var her. Folk i fredrikstad snakker om at han hadde følelser for FFK og at han spilte med hjertet når han valgte FFK, det er så langt fra sanheten man kan komme! Myhre gikk etter penger, ene og alene etter penger, gjorde det ok for FFK, men når tilbudet fra england kom stakk han så fort han hadde muligheten! slike spillere ønsker ikke jeg i FFK!

Jeg hadde gjerne tatt tilbake Myhre, men ikke på samme vilkåra som sist. Må binde han litt fastere enn det som var i fjor.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 21 jun 06, 20:35
hvis du ikke ønsker spillere som vil takke ja til et tilbud fra en angelsk klubb, skal du lete lenge. myhre var helt klar på dette punktet fra ffk tok kontakt med han. det var en vinn/vinn situasjon hvor ffk fikk nyte godt av hver kamp han fikk, samtidig som han fikk et utstillingsvindu og matchtrening.

at myhre ikke har et hjerte i ffk er jo en annen sak. har rami det tror du?

med ffk til champions league!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 06, 20:38
enig med rune her, hvis han binnes til en kontrakt, uten klausuler om at han kan gå ved andre tilbud så kan vi gjerne ta han tilbake, men når det er sagt, tviler faktisk sterkt på at myhre gidder å spille for FFK, har ingen tilhørighet til laget, og det må nok et veldi godt tilbud til for at han skal komme hit, tror han evt velger viking eller hjemklubben moss hvis han returnerer til norge nå med det første, noe som også er lite trolig...

rami går ihvertfall offentlig ut å sier at han liker klubben og takker klubben for det den har gjort for han! Og det virker ihvertfall som om han har tenkt til å "betale" det tilbake ved å spille for FFK , selvfølgeli skjønner jeg at myhre, og andre spillere vil altid takke ja til spill i større ligaer, men jeg mener at har du først funnet deg en klubb som vil sattse på deg, så er det nermest en plikt å gi noe tilbake, og ikke stikke av med engang sjansen byr seg.

Jørn Moum

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 21 jun 06, 20:49
I en annen tråd på forumet her hadde jeg en link til A. Basso på Viking som ikke ville skrive by kontrakt. Kan den mannen være noe? Synes han har imponert og siden han bare har en halv sesong igjen av kontrakten kan vi enten  hente han billig nå eller gratis etter sesongen.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 jun 06, 20:59
Men, så var det pengespørsmålet. Utifra de spillerne som blir testet nå, kan det ikke være mange pengene å rutte med og tviler på om klubben har råd til å kjøpe, eller lønne han.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 21 jun 06, 21:10
Hvis vi ikke klarer å lønne Basso kan vi bare melde oss på 1 divisjon neste år! Greit at han er god men fyren er da ikke akkurat veldig ettertraktet.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 22 jun 06, 14:02
http://fotball.bt.no/eliteserien/article59037.ece

Spørs om ikke basso blir altfor dyr.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914