Husk meg
Brukernavn
Passord

fra mandag 26/6 til 29/6 kan jeg få ne mulighet til ett inteju

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jun 06, 16:49
Pål Andre Czwartek og Raymond Kvisvik vil komme til askim stadio for fotball skole for unger... Jeg har tenkt å ta kontakt med askim og finne ut om jeg kan få en liten mulighet til å stille noen spørsmål... Jeg vil trenge hjelp av dere da med spørsmål så jeg håper at noen kommer opp med noe..

Husk å skriv

Pål Andre Czwartek: så spørsmålet

eller

Raymond kvisvik: så spørsmålet

om dere syns jeg ikke bør gjøre dette så si i fra om det ogå

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 17 jun 06, 18:33

hva er formålet med dette keiko .. ??? 
er det no vits ?

Er det noen som klarer det er det du D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jun 06, 20:03
Opprinnelig postet av ffkerkonge

hva er formålet med dette keiko .. ??? 
er det no vits ?

Han har jo egen hjemmeside da.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 06, 21:31
som rune sier er dette intervjuet for min hjemmeside... jeg vil  uansett  ringe Askim for å prøve å få en avtale med dem.. så om dere har noe dere gjerne ville spørre om takker jeg for det... vi spiller alle på samme lag

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 18 jun 06, 00:47

er det ikke enkler å spørre dem selv da ??? Pål og Raymond altså

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 02:14

har å tenkt til det, men kansje noen vil hjelpe til....

Fi for gi folk sjangser

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 jun 06, 11:03

I åpningsinnlegget til keiko99 så etterlyser han spørsmål til vårs lesere om vi kan servere han spørsmål som han kan stille til disse 2. Hva er nå galt i dette ?? Og han kan selvfølgelig kommme med sine egne spørsmål ved siden av også.

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 18 jun 06, 12:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen

I åpningsinnlegget til keiko99 så etterlyser han spørsmål til vårs lesere om vi kan servere han spørsmål som han kan stille til disse 2. Hva er nå galt i dette ?? Og han kan selvfølgelig kommme med sine egne spørsmål ved siden av også.

Nå var det sånn at jeg sa ikke noe om spørsmåla , jeg prøvde bare å foreslå at istede for å snakke med Askim fk om saken må det vel være enklere å spørre gutta selv om de har lyst/tid til det. Ikke no vits i å hise seg opp !

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 13:14
Til ffkerkonge: derfor bør folk hjelpe meg med spørsmål.... jeg ringer og spørr askim fk om det er mulig og komme dit for ett intervju av dem... la oss si jeg har mange spørsmål, men kommer dit og for ett nei av super ray og pac ja da for dere vite det... fikk jeg ja.. ja da for dere svar... jeg kan ikke ringe pac priv for å spørre vel ?

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 18 jun 06, 19:17
Opprinnelig postet av keiko99
Til ffkerkonge: derfor bør folk hjelpe meg med spørsmål.... jeg ringer og spørr askim fk om det er mulig og komme dit for ett intervju av dem... la oss si jeg har mange spørsmål, men kommer dit og for ett nei av super ray og pac ja da for dere vite det... fikk jeg ja.. ja da for dere svar... jeg kan ikke ringe pac priv for å spørre vel ?

Ja Keiko 

Det er vel lurt å lage noen sp mål ja .. 

For ekselmpel til pac .. Hva tror du om fremtiden og hva tenker du om tiden i ffk 

Til ray .. kan du jo spørre hvorfor huset hans aldri blir ferdig

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 21:56
Til ffkerkonge: spørsmålet til pac er bra, men det til super ray ser jeg ikke som ett akutuelt spm.... hadde du likt å få slikt spm selv ?

Jeg hadde ikke likt det

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 jun 06, 22:24
men det til super ray ser jeg ikke som ett akutuelt spm.... hadde du likt å få slikt spm selv ?
Jeg hadde ikke likt det

Meningen med et intervju er vel ikke å stille spørsmål som objektet synes er koselige, men spørsmål som er intressante å få svar på?

Spør PAC om hva han synes om sitt "svigemors-drøm"-rykte og Kvisvik om han synes det er for mye løping i fotball.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 22:43
TgfkaFFK: jeg lurer bare på en ting... det spm du skriver til super... du tror ikke det oppfattes litt  som: har du lagt på deg så mye at du ikke løper f.eks ?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 18 jun 06, 22:48
Du kan feks spørre dem begge om hvor lenge til dem har tenkt til å være i FFK...
Raymond kan du spørre om han vil eller savner landslaget feks?

God bedring Dagfinn Enerly

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 jun 06, 22:49
TgfkaFFK: jeg lurer bare på en ting... det spm du skriver til super... du tror ikke det oppfattes litt  som: har du lagt på deg så mye at du ikke løper f.eks ?

Jo, selvfølgelig! Det er liksom litt av meninga, han løper ganske lite og er rundere enn den gjennomsnittlige tippeligaspiller, så jeg lurte på om det var en sammenheng mellom uviljen til å løpe og hans insatts for å gjøre det tungt å løpe.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 18 jun 06, 22:50
Endret: 18 jun 06, 22:52
Også kan du også spørre om formasjonene til ffk, litt rundt dem, du kan spørre hvordan dem trener på ffk o.s.v.. Du kan spørre han om rundt situasjonen med tv2(raymond altså), hva han syntes om dem o.s.v... noen eksempler bare

God bedring Dagfinn Enerly

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 23:03
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Jo, selvfølgelig! Det er liksom litt av meninga, han løper ganske lite og er rundere enn den gjennomsnittlige tippeligaspiller, så jeg lurte på om det var en sammenheng mellom uviljen til å løpe og hans insatts for å gjøre det tungt å løpe.
jeg sa i sted at jeg stiller ikke spm som huset f.eks. og ditt spm er også heller ikke noe jeg vil spørre om... vi for oppføre oss som supportere og ikke kritikere... jeg syns ikke det er koselig og hele tiden høre at jeg er kjukk.. så jeg tror nok heller ikke super ray vil høre slik...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 19 jun 06, 00:09
Til ffkerkonge: spørsmålet til pac er bra, men det til super ray ser jeg ikke som ett akutuelt spm.... hadde du likt å få slikt spm selv ?

Jeg hadde ikke likt det

Dette spørsmålet kan du bare komme med. Raymond tar det sikkert opp humoristisk, og vil sikkert komme med et morsomt svar.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 06, 00:20
da er hus spm notert 

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 jun 06, 08:15
Til Pål Andrè, Om han vet hva som kan bli konsekvensene av å kritisere trenerne i media, gjorde han det, siden han fått
beskjed om at han er historie i FFK?

Vet du hvordan det går med skaden til Yherland, blir han klar til høstsesongen?

Raymond, hvordan føles det å ha spilt på feil sted på banen og samtidig blitt kristisert for det, når du egentlig er best der du har spilt mot Tromsø og Odd?

FFKs akskje emisjon bringer penger inn til spillerkjøp, har du tipset FFK om spilleforsterkninger og er det noen aktuelle fra Brann?

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 19 jun 06, 10:30
PAC: Spørre han om de beste minnene fra tiden i FFK? Spørre han om hva som skal til for å heve seg sitt eget nivå fra 2. divisjon til Tippeligaen (som faktisk er veldig prestert!)

RK: Hvordan skal norsk fotball utvikles? At spillere skal bli enda flinkere til å orke å løpe mer, eller lære å faktisk behandle ballen og spille klokt taktisk. (Ganske ledende spørsmål til nettopp han, hehe, men det er et bra spørsmål synes jeg. Norske trenere ser ut til å tenke som i hockey: kun fysikk, men veldig lite teknisk og taktisk - annet enn å ødelegge for motstanderen)

- sammen for Sarpsborg

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 19 jun 06, 10:57
da er hus spm notert 

keiko99
Godt råd ang sp til Ray: prøv å vær litt rund i kantene (som vi sier på journalist fagspråket) og prøv å ungå spørsmål om mat , uten å gå runt grøten

Spør om det blir innfløttings fest snart.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 06, 13:30
Opprinnelig postet av Brukernavn
da er hus spm notert 

keiko99
Godt råd ang sp til Ray: prøv å vær litt rund i kantene (som vi sier på journalist fagspråket) og prøv å ungå spørsmål om mat , uten å gå runt grøten

Spør om det blir innfløttings fest snart.

ja det må jeg prøve på

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 06, 13:52
Jeg snakka nå 13:40 med den som har noe med dette og gjøre i askim.. han kunne ikke si hvem av dagene fra 26 til den 29 for Raymond kommer den dagen og pac den dagen og camilla den dagen (camilla er ei fotball jente på topp nivå), men han lovet meg at han skulle ta en prat med Ray og pac for å høre om det er greit og han gir meg ett svar.. så da har jeg spilt ballen min videre så da er det bare å se... Jeg forklarte han at jeg er en meget ivirig supporter og den dagen jeg forlater FFK er den dagen hjerte mitt ikke slå noe mere

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914