fra mandag 26/6 til 29/6 kan jeg få ne mulighet til ett inteju
PAC: Spørre han om de beste minnene fra tiden i FFK? Spørre han om hva som skal til for å heve seg sitt eget nivå fra 2. divisjon til Tippeligaen (som faktisk er veldig prestert!)
RK: Hvordan skal norsk fotball utvikles? At spillere skal bli enda flinkere til å orke å løpe mer, eller lære å faktisk behandle ballen og spille klokt taktisk. (Ganske ledende spørsmål til nettopp han, hehe, men det er et bra spørsmål synes jeg. Norske trenere ser ut til å tenke som i hockey: kun fysikk, men veldig lite teknisk og taktisk - annet enn å ødelegge for motstanderen)
RK: Hvordan skal norsk fotball utvikles? At spillere skal bli enda flinkere til å orke å løpe mer, eller lære å faktisk behandle ballen og spille klokt taktisk. (Ganske ledende spørsmål til nettopp han, hehe, men det er et bra spørsmål synes jeg. Norske trenere ser ut til å tenke som i hockey: kun fysikk, men veldig lite teknisk og taktisk - annet enn å ødelegge for motstanderen)
---------------------------
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av keiko99
da er hus spm notert
keiko99
Godt råd ang sp til Ray: prøv å vær litt rund i kantene (som vi sier på journalist fagspråket) og prøv å ungå spørsmål om mat , uten å gå runt grøten
Spør om det blir innfløttings fest snart.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Brukernavn
ja det må jeg prøve påOpprinnelig postet av keiko99
da er hus spm notert
keiko99
Godt råd ang sp til Ray: prøv å vær litt rund i kantene (som vi sier på journalist fagspråket) og prøv å ungå spørsmål om mat , uten å gå runt grøten
Spør om det blir innfløttings fest snart.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jeg snakka nå 13:40 med den som har noe med dette og gjøre i askim.. han kunne ikke si hvem av dagene fra 26 til den 29 for Raymond kommer den dagen og pac den dagen og camilla den dagen (camilla er ei fotball jente på topp nivå), men han lovet meg at han skulle ta en prat med Ray og pac for å høre om det er greit og han gir meg ett svar.. så da har jeg spilt ballen min videre så da er det bare å se... Jeg forklarte han at jeg er en meget ivirig supporter og den dagen jeg forlater FFK er den dagen hjerte mitt ikke slå noe mere
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914